וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה על המסך: לוק הגמר של רותם סלע

ערב הגמר הגדול הסתיים עם עדן גולן, המנצחת שתהיה השנה הנציגה שלנו באירוויזיון. נרשמו גם לא מעט רגעים מרגשים בעונת "הכוכב הבא" שהייתה על רקע מציאות הזויה, אבל ננסה להתרפק על מה שכן היה נעים - הלוק של רותם סלע. הנה מה שהיא לבשה

אמש (שלישי) הסתיימה לה העונה הטעונה ביותר בתולדות "הכוכב הבא". על רקע המלחמה, המתמודד הקסום שנפל בקרב שאולי גרינגליק, לו שרו בני המשפחה בביצוע מרגש, האתגרים בלהתמודד באירוויזיון בימים כאלה, והכל בניסיון להביא טיפה כיף למסך, כשברור שהוא מהול בעצב.

לאורך כל העונה מנחת התוכנית רותם סלע התייחסה בבחירות האופנתיות שלה למצב, תודות לסטייליסטית הצמודה אלין זידקוב. מרבית הלוקים היו על טהרת השחור, מאופקים בדיוק במידה וגם כשהגיעה קריצה (כמו בערב הגמר) היא הייתה במינון הנכון.

רותם סלע. שי פרנקו,
לאורך כל העונה על טהרת השחור - רותם סלע/שי פרנקו

רותם לבשה שמלת ז'קט מסקרנת של THE ROW, מותג ההלבשה המצליח של האחיות אולסן, אשר נמכר בפקטורי 54. למעוניינות - הפריט נמכר כז'קט ברשת היוקרתית כעת בסייל של 40% הנחה - 10,194 במקום 16,990 שקלים. התחכום הגיע בסגירת הז'קט, אשר עשוי ויסקוזה וצמר ובגזרת שעון חול סופר מחמיאה, עם תעוזה קלה של חזייה מינימליסטית ואלמנט הבטנה המבצבצת שנתן עוד טוויסט.

רותם סלע. שי פרנקו,
שמלת ז'קט מסקרנת של THE ROW/שי פרנקו

את הלוק השלימו מגפי ירך גבוהים על עקב דקיק ואף מחודד מאוסף פרטי, עגילים של קרן וולף וטבעות של פדני, וסיכת החטופים על דש הז'קט. האצבעות היו משוחות בצבע החם של העונה - אדום יין, שיערה מסורק לאחור בעיצובו של יניב זאדה ועיניים מעושנות עם שפתיים בגוון טבעי על ידי המאפר הצמוד אסף באבו.

עוד בוואלה!

מרגש עד דמעות: בני משפחתו של שאולי גרינגליק שרו לזכרו בגמר "הכוכב הבא"

לכתבה המלאה
רותם סלע. שי פרנקו,
סטיילינג אלין זידקוב, שיער יניב זאדה, איפור אסף באבו/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully