וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע החטופים והכיתוב "חי": מה חשבנו על המחוך של נועה קירל?

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 12:33

נועה קירל הופיעה בביצוע לשיר "חי" של עפרה חזה כשהיא עם מחוך מפוסל בצהוב בוהק של מעצבת ישראלית ועליו הכיתוב חי, השלמה עם פריטי דנים של מותג מצליח וגם כמה שינויים של הרגע האחרון

בטוטאל לוק דנים ומחוך צהוב בוהק בצבע החטופים עלתה נועה קירל להופיע בערב הגמר של "הכוכב הבא". היוניקורן היא הנציגה הקודמת שלנו באירוויזיון שהביאה הרבה כבוד ועלתה להופיע אמש (שלישי) עם הלהיט הגדול "חי" של עפרה חזה, גם אז לבשה הלהקה שמלות וחליפות בצבע צהוב. את מילות השיר היא דאגה להעביר גם במסר אופנתי כשעל המחוך נרקם "חי" באותיות גדולות ונוצצות.

בהחלט לוק שאי אפשר לפספס, אך האם הכל בענק ובמוגזם זו הדרך להעביר את המסר? פחות לטעמנו. המחוך המפוסל, פרי יצירתה של טל מדינה, מעצבת שמלות הכלה הפופולרית, מגיע עם קאפים מדויקים, שתי כתפיות רצועה עבות וקשירות להידוק מאחור, מרי אנטואנט סטייל.

נועה קירל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מחוך של טל מדינה, טוטאל לוק דנים של דיזל/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסטייליסט הצמוד איתי בצלאלי הצליח להתאים לקירל ג'ינס בהיר באותה שטיפה צהבהבה בדיוק של דיזל בעלות 1,900 שקלים, עם ז'קט דנים תואם גם כן של המותג האיטלקי אותו גזר לצורך המופע בכדי לתת עוד פוקוס על המחוך.

מפיסות הבד שנותרו עיטר את המגפונים בדנים עם שטיפה צהובה, את צווארון הז'קט הקצרצר שנותר דאג להעמיד היטב (שלא זז האמת לאורך כל הנאמבר) ואת הגלאם השאירו נקי, וטוב שכך. קוקו גבוה ומתוח של עינת סברלו ואיפור קלאסי של תהילה גוטליב.

עוד בוואלה!

נועה קירל הייתה הכוכבת הכי גדולה בישראל. לאן נעלם הפאסון שלה?

לכתבה המלאה

הנוכחות על במה כזו בפריים טיים היא קריטית כדי להדהד את המצב העגום בו אנו נמצאים. ייתכן ואפילו, אולי, גם הבחירה בשיר היא נכונה, על אף שהרשת משתוללת מהביצוע - "פלייבק גרוע לשיר מעולה שהפך לתנועות ידיים ומחוך", איך אפשר לשיר חי חי שכבר ארבעה חודשים אנשים רק מתים פה?". אבל מה שבטוח שהכוונה האופנתית הייתה יכולה לבוא ממקום הרבה יותר מתוחכם ושקול. בטוב טעם קוראים לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully