וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנשים שאתם אוהבים: 5 מארזים מפנקים במיוחד

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 11:55

מארז פרחוני ומטריף עם מגוון קרמים, סדרה חדשה לעור זוהר, מיקס של סבונים וקוקטיילים מפנקים וזוג נרות בניחוח משגע שישדרגו כל פינה בבית - חמש מתנות שוות ליום המשפחה או לוולנטיינז ובעיקר - לאנשים שאתם אוהבים

נרות של DE KAS PARIA

דה קאס, נרות. יח"צ,
נרות בעיצוב משגע על מגש בטון/יח"צ

יש את הנרות האלה שמקשטים כל קונסולה, דומיננטיים בכל אי במטבח ובנוסף ללוק - יש להם גם ריח מטריף. כזו היא קולקציית הוולנטיין של DE KAS PARIS אשר נועדה ליצור אווירה רומנטית עם מגוון ניחוחות, מברגמונט עם מנטה ועד עץ אשוח עם אלגום לניחוח עמוק ומאוזן כאשר כל הנרות נמזגים ביד, במנות קטנות כדי להבטיח את השפעת הניחוח לאורך זמן. עיצובים מדהימים של נרות בודדים או מארזי מתנה באריזה אלגנטית. מתנה משגעת שתלהיב את האימא, הבת ואפילו הוויפי.
מ-100 שקלים ועד 2,000, ניתן להשיג באתר ובחנות הדגל של המותג ברחוב בן יהודה 211, ת"א.

2. מארז ולנטיין פרחוני של ללין

ללין. יח"צ,
נרות, קרמים, תיקי רחצה מפנקים ופילינג אמבט/יח"צ

נר זכוכית, מפיץ ריח, קרם גוף, קרם ידיים ועד קצף אמבט - כל הפינוקים בקולקציית הוולנטיין של ללין WILD FLOWERS. הרשת לטיפוח הגוף עם פריטים בגוונים נטרליים ונעימים בעיטורי פרחים והכל באווירת הספא הרומנטית שאופפת כל מי שנכנס לחנויות המתקתקות של המותג. ניתן להרכיב קופסאות מעוצבות לאישה או לגבר, מחיר למוצר מ-19.90 ועד 129.90, מארזים החל מ-129.90 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

3. מארז סבונים וקוקטיילים - לאוקסיטן בשיתוף spicehaus

לאוקסיטן. יח"צ,
כל החושים עובדים/יח"צ

הסבונים של ל'אוקסיטן, הקוקטיילים של ספייסהאוס - מארזי דייט זוגיים שיגרמו לכל החושים שלכם לעבוד. שיתוף פעולה מיוחד במהדורה מוגבלת עם מארזים לוולנטיין של ל'אוקסיטן, מותג הטיפוח והבישום וחברת הקוקטיילים ספייסהאוס. כל מארז מגיע עם מדריך-מונחה על השלבים לחוויית הדייט האולטימטיבית באמצעות המוצרים במארז. במארז בניחוח הלבנדר: נר רילקסינג, שמן עיסוי רילקסינג 100 מ"ל, מיסט לכרית 15 מ"ל, סבון מוצק רילקסינג 200 גרם, קוקטייל אספרסו מרטיני ושקדים 250 מ"ל, קוקטייל פריחת הדובדבן 250 מ"ל וקוקטייל וורבנה זינגר 250 מ"ל. כל התענוג הזה יעלה לכם 500 שקלים, ניתן להשיג באתר של ספייסהאוס.

4. מארז סרום וקרם ידיים של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים. יחצ,
הטבה מיוחד לרגל הוולנטיין/יחצ

הטבה מיוחדת לרגל הוולנטיין בחוה זינגבוים - סרום עוצמתי לפנים עם קרם הידיים המוביל של המותג. סרום REMICRONIZED מחדיר קולגן פברילי ממוזער לעומק העור, כאשר הפורמולה מסייעת בחיזוק מוצקות ואלסטיות העור לאורך זמן. גם קרם הידיים מאותה הסדרה, היחיד מסוגו בעולם המחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית לעומק העור, במריחה בלבד. לרגל הוולנטיין מחיר מיוחד של 690 שקלים לשני המוצרים, להשיג דרך הקוסמטיקאיות המורשות

5. מארז טיפוח מסדרת הידרג'ניסט של ליראק

ליראק. יח"צ,
עיניים, שפתיים ועור הפנים/יח"צ

מארז לטיפוח מושלם 360 מסדרת הידרג'ניסט החדשה לעור זוהר לאורך זמן. חמצן ל-24 שעות וזוהר מיידי כך מתחייבים במותג הפריזאי המצליח. מארז יום האהבה כולל - קרם לחות וזוהר עם 98% רכיבים ממקור טבעי. לעור רגיל עד יבש, סרום ממריץ בעל מרקם נוזלי מרענן, מעניק נפח, מרגיע ומחליק קמטים בשפורפרת קטנה של 10 מ"ל וקרם זוהר לעיניים ולשפתיים אשר מחליק קמטוטים ונותן הארה קלה באזור העיניים. מחיר: 269 שקלים. באתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully