וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה: בלייק לייבלי הכי חמה ביציע

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 9:52

גמר הסופרבול התקיים הלילה וכל מישהו שהוא משהו הגיע לצפות במשחק הגדול. טיילור סוויפט הגיעה להריע לבויפרנד טרוויס קלסי, אבל בלייק לייבלי הייתה זו שבלטה בענק

קנזס סיטי הם הזוכים הגדולים בגמר הסופרבול 2024, וכמו שהאמריקאים אוהבים סיפור אהבה של טיילור סוויפט מלווה את כל האירוע עם נשיקות וחיבוקים לחתיך שלה - טרוויס קלסי, הסטאר של הקבוצה.

כוכבת הפופ הריעה מהיציע ולצידה הבסטי בלייק לייבלי. בעוד סוויפט הלכה על טוטאל לוק שחור עם מחוך של דיון לי ומכנסי ג'ינס שחורים עם קרעים מעוטרים באבנים של Area (פיס שנראה על לא מעט משפיעניות), לייבלי בחרה בחליפה ממותגת שאי שאפשר לפספס.

השחקנית היפהפייה לבשה חליפה של אדידס משיתוף הפעולה עם בלינסאגה באדום עז שהחמיא לה בטירוף. הכל בגזרת אוברסייז - ז'קט גדול אותו השאירה פתוח ומתחתיו נגלה טופ בטן לבן ומכנסי מצנח אותם קשרה עד מעל קו המותן לקבלת גזרה גבוהה.

הדיוקים הגיעו בקטנות כששיערה העוצמתי של לייבלי היה מעוצב בתלתלי בייביליס צפופוים וכיפיים בסגנון אייטיזי, איפור משגע והרבה מאוד אקססוריז - צמידי סטייטמנט זהובים בכל יד, מיקס אנד מאצ' מוצלח והעמסה של שרשראות גורמט מזהב. הכי אהבנו את ההרמות מהיציע והפירגון לחברה הנרגשת. בסטיז אור וואט?

עוד בוואלה!

ואז אלישיה קיז הופיעה מתוך פסנתר אדום: צפו במופע המטורף של אשר במחצית הסופרבול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully