וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצילי חיים: 10 מוצרים שיטפלו ביובש הארור הזה

15.2.2024 / 11:00

התקופה הזו היא לא תענוג גדול לאנשים שסובלים מעור יבש בשגרה, וגם לא לכל היתר, שמזג האוויר, החימום ומצב הרוח משגעים להם את הוודג'. ניסינו ומצאנו עשרה פתרונות מוצלחים לעור יבש ומיובש, בכל טווח המחירים - מהנגישים ביותר ועד המוטרפים

1. סדרת סקין פוד של Weleda

ולדה. יח"צ,
קרם לילה עשיר שנותן עבודה/יח"צ

נסיינית עם עור רגיש גם בשגרה, שכבר שבועיים מנסה למצוא דרכים יצירתיות להסתיר את המצח האדום מדי מרוב יובש וכמעט התדרדרה לפוני, מצאה נחמה רק בקרם הלילה העשיר והמשובח מהסדרה החדשה של Weleda. המותג שמטפל כל כך יפה בטוסיקים של תינוקות, משחזר את ההצלחה גם עם לקוחות מבוגרים: עם מרקם חמאתי עשיר, חומצות שומן וצמחי מרפא וריח מרגיע ונעים מאוד, נראה שיפור משמעותי במצב העור כבר אחרי לילה אחד - האודם ירד, הגירוד הפסיק והעור כולו הרגיש גמיש ונוח.
Weleda ,Skin Food קרם לילה - 149 שקלים ל-40 מ"ל. ברשתות הפארם השונות ובאתר.

2. סרום של דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה. יח"צ,
מתאים במיוחד לעור מיובש, לא יבש/יח"צ

הסרום של דרמלוג'יקה הוא בוסט של חומצה היאלרונית שמספק לחות לאורך היום, ומתאים במיוחד למי שהעור שלה מיובש ולא יבש. כלומר, בימים רגילים הוא יחסית מאוזן ולא דורש אקסטרה טיפול, אבל המזגנים שבפנים והקור שבחוץ שתו ממנו את הלחות. הנסיינית אהבה את המרקם הנעים שהעור שתה ברגע, ואת הגימור הרווי אך הלא מבריק שהעור שלה קיבל גם אחרי שמרחה עליו את הקרם הקבוע שלה -פוטנציאל של ממש להמשיך איתה גם לקיץ הלח.
serum circular hydration של דרמלוג'יקה, 304 שקלים ל-30 מ"ל. באתר המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

נזהיר מראש - שני המוצרים הבאים מתומחרים בשיגעון. מדובר בקצה העליון של מותגי הקוסמטיקה, לאוליגרכים ומשפחותיהם ולמשוגעות לדבר. ואחרי שסימנו וי על העניין הזה, ניגש לדבר עצמו:

3. סרום מרוכז מאוד של שאנל

שאנל. יח"צ,
ישתורה שלמה איך להניח אותו נכון/יח"צ

Sublimage l'extrait של שאנל הוא שיקוי קסמים במרקם סרום מרוכז מאוד, מעין שמן סמיך. נסיינית עם עור שפוי בשגרה שהתייבש ממזגנים ומהחיים, מדווחת על מוצר שמשנה את כללי המשחק: "הסרום הוא כמובן תוצאה של מחקר בתמציות צמחים נדירים ממקומות אקזוטיים, ויש תורה שלמה של איך להניח אותו נכון. אבל גם בלי לעסות את הפנים בשיטתיות כל ערב, אני יכולה לספר שהוא פשוט משנה את כללי המשחק - כמה טיפות מספיקות לכל הפנים, והעור מתנהג אחרת - רך יותר, גמיש יותר, נינוח ומשוקם. בימים קשוחים במיוחד אפשר לשים ממנו טיפה גם מתחת למייק-אפ, והעור נראה זוהר ובריא. בניגוד למוצרים אחרים של שאנל הוא נטול ריח, ולכן מתאים לסוגי עור רגישים יותר כמו שלי. התמכרות מהסוג היקר מאוד".
Chanel ,Sublimage L'extrait ב-2,545 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג בשלושת הבוטיקים של המותג (רמת אביב, TLV וממילא)

4. קרם קוויאר של La prairie

לה פריירי. יח"צ,
פינוק מושלם ומושחת/יח"צ

הגרסה המעודכנת לקרם הקוויאר האייקוני של מותג העל la prairie הוא כל מה שאתן מדמיינות ואף יותר: עיצוב מלכותי בסגול וכסף, מרקם של קטיפה וריח שהוא קצת מוגזם, אבל מוגזם של הביוקר. נסיינית עם עור שנפל קורבן למפזרי חום ולחוסר שינה והייתה שמחה לטשטש פאצ'ים של יובש וגוון אפור של סטרס, התמרחה בקוויאר בוקר וערב במשך שבועיים והרגישה נסיכה לרגע: "הקרם עשיר אבל באופן מפתיע לא כבד, נספג במהירות שיא ומשאיר אחריו שכבת לחות דקיקה ועדינה. אחרי כמה ימים העור הרגיש גמיש יותר, בריא ובהיר, ואזורי היובש נעלמו. פינוק מושלם ומושחת שהלוואי שיכולתי לתחזק באופן קבוע".
La prairie, SKIN CAVIAR LUXE CREAM ב-2,550 שקלים ל-50 מ"ל. בחנויות ביונדסקין ובאתר.

5. מסכת לחות של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים. יח"צ,
נעימה ונטולת ריח/יח"צ

מסכת הלחות של חוה זינגבוים שמכילה שמן שקדים, חמאת שיאה וקינמון נמסרה לנסיינית עם עור עצבני: "בערבים הראשונים השארתי אותה חצי שעה כדי לוודא שיש מאץ', בלילות שאחרי כבר ישנו יחד. היא נעימה ונטולת ריח, תכונה קריטית מבחינתי, ולא כבדה מדי. אחרי כמה ימים היובש והקילופים מסביב לאף נעלמו והאדמומיות ירדה, רק שימו לב לשטוף טוב את הפנים בבוקר, כי היא נוטה להפוך לפירורים בקצוות".
Hydra Mask Vitamin E של חוה זינגבוים ב-216 שקלים ל-60 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

6. שמן של NUXE

נוקס. יח"צ,
רב תכליתי במרקם יבש/יח"צ

מכיוון שאנחנו נשים של רב תכליתי, לא יכולנו שלא להתלהב מהשמן היבש של Nuxe. הוא מתאים לפנים, לגוף וגם לשיער - ועקרונית יכול לחסוך לכן את רוב המוצרים ברשימה; עשיר בלחות, מצוין לטיפול בעור מחוספס לא משנה איפה, ומעולה לטיפול בקצוות מפוצלים. יש לו ריח מופלא ולא שתלטן, ומרקם יבש באמת שמאפשר למרוח בבוקר ולהתארגן קצת אחרי, בלי להידבק לעצמכן או ללכלך את הבגדים.
Nuxe Huile Prodigieuse ב-180 שקלים ל-100 מ"ל. ברשתות הפארם השונות.

7. קרם ידיים של שיסיידו

שיסיידו. יח"צ,
ריח ירקרק פרשי ונקי מאוד/יח"צ

כפות ידיים הן הראשונות לסבול סבל נוראי מהיובש, וגם אלו שעושות בשבילנו את כל העבודה השחורה. אבל האם הן ראויות לקרם ב-200 שקל, סכום שקל יותר להיפרד ממנו כשמדובר בקרם עיניים? לא נהיה שיפוטיות, אבל אם החלטתן שכן, חד משמעית לכו על הקרם של שיסיידו. המרקם שלו דק ולא דביק, עתיר לחות ונספג מהר, ויש לו ריח ירקרק פרשי ונקי מאוד - כל מה שרצינו מקרם ידיים ואפילו יותר.
קרם ידיים ULTIMUNE של שיסיידו שקל ל-200 75 מ"ל. רשתות הפארם השונות.

8. תחליב רחצה של CICA BIAFINE

סיקא ביאפין. יח"צ,
תחליב הרחצה העדין שבעדינים/יח"צ

המותג הדרמו קוסמטי CICA BIAFINE פותר את הדילמה של איך מסתבנים בלי לאבד את מעט הלחות שנשארה לכם בגוף אחרי שמקלחות חמות מדי העלימו אותה לגמרי. תחליב הרחצה העדין שבעדינים עשיר בגליצרין, שומר על העור רגוע וחלקלק, מקציף במידה הנכונה שמספקת תחושת ניקיון, ויש לו ריח חמוד מהזן של סבוני תינוקות. מתאים לכל המשפחה, מגיע בבקבוק משאבה נוח וכמובן היפואלרגני.
CICA BIAFINE, תחליב רחצה - 60 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

9. שפתונים של ביוטיקר

ביוטיקר. יח"צ,
שלל שימושים במחיר לכל כיס/יח"צ

אם גם אתם נוטים לאבד שפתוני לחות כמו מטריות בקצב של אחד לשבוע, השפתון של ביוטיקייר יסגור לכם את הפינה. הוא מגיע בשלושה גוונים וריחות - תות, דובדבן וקוקוס, ובמחיר קטנטן אפשר לקנות אותו במשקל, ולפזר בין התיקים, בבית ובמכונית. בביוטיקייר מציעים שלל שימושים נוספים בשפתון, החל מקיבוע הגבות, כפריימר לריסים, על השיער לטיפול בפריזים, וגם - אומג, לשחרור ריצ'רצ'ים תקועים.
ביוטיקייר LIP SYNC ב-4.90 שקלים ליחידה. בחנויות הרשת.

10. שפתון של פלקסיטול

פלקסיטול. יח"צ,
לא עפנו על הריח - אבל התוצאה שווה את זה/יח"צ

באותה קטגוריה, אבל עושה את העבודה גם כשמדובר ביובש קשוח ביותר, נמצא השפתון החדש של פלקסיטול, מותג עם מעט סקס אפיל והרבה מוניטין בכל מה שקשור לטיפול ביובש קיצוני. למי שמעוניינת לחלום בהקיץ על מקומות רחוקים נספר שהפורמולה החדשה מכילה גם דבש ייחודי מניו זילנד, ולא עפנו על הריח שלה, אבל התוצאה שווה את זה - החומר נעים ולא דביק, נטול צבע, לא שרף גם על כשנמרח על שפתיים פצועות לגמרי, ועזר להן להחלים במהירות.
פלקסיטול - משחה לשפתיים עם דבש מנוקה - 39.90 שקלים. בחנויות הפארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully