וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח של נואשות? דונלד טראמפ משיק בושם ונעליים מזהב

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 11:55

אחרי שנקנס ב-354 מיליון דולר על הונאה, משיק דונלד טראמפ נעליים מוזהבות ובושם שדמותו על הפקק. דרך מעניינת להחזיר את ההפסד בבית המשפט או עוד הטרלה מנשיא ארצות הברית לשעבר? כל הפרטים

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ במסיבת עיתונאים לאחר דיון במשפט הדיבה של אי. ג'ין קרול הטוענת שאנס אותה/רויטרס

אחרי שנקנס ב-354 מיליון דולר בעקבות הרשעתו בהונאה שחברות הנדל"ן שברשותו ביצעו כדי להשיג תנאי הלוואה נוחים יותר, משיק דונלד טראמפ בושם בבקבוק מוזהב ונעליים עם עיטור דגל ארצות הברית והאות T. מוגזם לכל הדעות ומי לעזאזל יקנה את זה אתם שואלים? ובכן, הנעליים כבר סולד אאוט.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אחרי ניצחונו בפריימריז באיווה, 15 בינואר 2024. רויטרס
לא נח. טראמפ משיק נעליים ובושם במהדורה מוגבלת/רויטרס

בעיצומו של המירוץ לנשיאות ארצות הברית השיק טראמפ בסוף השבוע באירוע "Sneaker Con" בפילדלפיה את הפריטים האופנתיים באתר הרשמי שלו והכריז - "רציתי לעשות את זה כבר הרבה זמן. יש לי כמה אנשים מדהימים שעובדים איתי על דברים, והם הגיעו לזה. אני חושב שזו תהיה הצלחה גדולה". הקהל הגיב בתגובות מעורבות שכללו מחיאות סוערות, דמעות התרגשות, קריאות בוז וצעקות גנאי, אבל התומכים של טראמפ כבר שלפו את המזומנים.

דונלד טראמפ, נעליים. אתר רשמי, אתר רשמי
כבר סולד אאוט - לוגו של דגל אמריקה עם האות "טי" ב-399 דולרים/אתר רשמי, אתר רשמי

כפי שציינו, בעניין ההצלחה כבר יש תוצאות - הנעליים הגבוהות הנמכרות ב-399 דולר לזוג כבר סולד אאוט, וישנה גם גרסה נמוכה בצבע לבן ב-199 דולר. תומכי טראמפ יכולים ליהנות גם מדמותו על פינת הטואלט כשבקבוק בושם העונה לשם "ניצחון 45" עם פקק בצורת ראשו נמכר ב-99 דולר בלבד.

עוד בוואלה!

מחיר ההונאה: טראמפ נקנס ב-345 מיליון דולר על ניפוח שווי נכסיו

לכתבה המלאה
דונלד טראמפ, בושם. אתר רשמי, אתר רשמי
זה מה שהיה חסר, את הראש שלו כפקק. דולנד טראמפ משיק בושם/אתר רשמי, אתר רשמי

כל הפריטים המדוברים נמכרים במהדורה מוגבלת, ועל אף שיש כבר מספרים לא רעים במכירות אולי כדאי לסיבוב הבא להתייעץ עם אנשי טעם כמו הבת איוונקה או אפילו הוויפי מלניה שיודעת דבר או שניים על סטייל. סתם, רעיון שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully