וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמייח: עפנו על הזיקוקים של קאיה גרבר

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 16:41

כולם יודעים שהמסיבה האמיתית היא בכלל באפטר פארטי של טקס הבאפט"א - פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע. מי שלמשל לא הוזמנה לערב הגדול דואגת לדפוק הופעה בחגיגה של ווג הבריטי, שם כבר אפשר לשחרר עכבות ולבחור בלוקים סקסיים במקסימום. המנצחת - קאיה גרבר

קאיה גרבר

הטופ מודל והמתלבשת המצטיינת הגיעה לאפטר פארטי של ווג הבריטי בשמלת סטפרפלס זהובה של סלין. אווירת קונפטי מעולה עם גזרה משגעת, גלאם במקום ופיגורה חד פעמית של גרבר.

קאיה גרבר. GettyImages
רותחת בסלין. קאיה גרבר/GettyImages

רוזי הנטינגטון וויטלי

האחת והיחידה לבשה שמלה של ונטינו - גולף אטום בחלקה העליון ושקפקפה בחלק התחתון. מעיל שרלינג מפנק עטף אותה בקור של לונדון וגם ענק חלומי של טיפאני אנד קו, השותפה לערב הנוצץ. לא מפספסת. לעולם.

רוזי הנטינגטון וויטלי. GettyImages
לא מפספסת לעולם. רוזי הנטינגטון וויטלי בוולנטינו/GettyImages

אניה טיילור ג'וי

השחקנית היפהפייה בפיס מעניין של פנדי - חצאית מידי שמנתית עם טופ זהוב שנקשר עם רצועה תואמת לחצאית. בלונד פלטין אלוהי, פלוס שרשרת וצמיד תואם של טיפאני אנד קו.

אניה טיילור ג'וי. GettyImages
משגעת בפנדי. אניה טיילור ג'וי/GettyImages

ג'מילה ג'מיל

השחקנית הבריטית הגיעה בשמלת סטרפלס בשייפ לב עם שסע נדיב של רוג'ר וייור, נעלי סאטן עם אלמנט מתוכשט בפרונט, אודם עוצמתי בסגול חציל ושרשרת וטבעת של מותג התכשיטים latelier nawbar, קטע מפתיע שלא התממשק עם החסות של טיפאני.

ג'מילה ג'מיל. GettyImages
לוהטת. ג'מילה ג'מיל ברוג'ר וייור/GettyImages

אלכסה צ'אנג

הפאשניסטה הנצחית בשמלת רשת זהובה ומשגעת של המותג האמריקני bode, אותו שילבה עם גרביונים שחורים שקפקפים ונעלי סטילטו. עם פיס כזה לא צריך תכשיט ושום דבר מעבר.

אלכסה צ'אנג. GettyImages
אהבנו. ממש. אלכסה צ'אנג ב-bode/GettyImages

דואה ליפה

כוכבת הפופ עדיין מצליחה לשמר את האדום בשיערה, ובאופן לא ברור - נראה שזה עובד לה. אחרי שלבשה שמלה אדומה לטקס הבאפט"א הגיע לאפטר בעוד פיס של ולנטינו, הפעם רומנטי עם נגיעות תחרה, פפיון ונוצות. הענק המשוגע, איך לא, טיפאני.

דואה ליפה. GettyImages
לא ברור איך אבל עדיין מחזיקה את האדום בשיער. דואה ליפה בוולנטינו/GettyImages

עוד בוואלה!

נועה קירל משאירה חותם על השטיח האדום

לכתבה המלאה

רוזמונד פייק

האישה שתמיד בגבוה שלפה לוק ישירות מהמסלול מתצוגת האופנה של ז'אן פול גוטייה וסימון רושה. הוט קוטור במיטבו עשוי אורגנזה שקופה כסט של חולצה מכופתרת וחצאית בגזרת A. אף פעם לא נופלת לאובייס.

רוזמונד פייק. GettyImages
מסקרנת. רוזמונד פייק בז'אן פול גוטייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully