וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקארה של ניבר מדר הוא הדבר הכי חם כרגע

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 8:56

הדוגמנית המצליחה ניבר מדר שלאחרונה עברה לגור מעבר לים עם בן הזוג החדש, ממשיכה לספק סשן תמונות מחרפן ברשתות. אבל הכי מגרה? הקארה הכה מדויק שלה

לפני כחודשיים קיצצה ניבר מדר את שיערה הארוך והגולש לקארה מתוקתק שמחמיא לה בטירוף. הבלונד מדויק, האורך בול, אבל הכי עובד - איך שהיא מסדרת אותו. זו כמובן ברכה ששמורה ליחידות סגולה - נשים ללא נפח משמעותי בשיער וטקסטורה מוצלחת כך שהקארה מצליח לעבוד גם ללא פנפון רציני. אם זכיתן בכל הפרמטרים האלו, ובין אם אתן מוכנות לבחור בהחלקה מוצלחת - קארה מטריף כזה הוא ה-דבר.

ניבר מדר. אינסטגרם, צילום מסך
הקארה המושלם - ניבר מדר/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף לקארה מעורר הקנאה הצטלמה מדר בימים האחרונים בכמה לוקים מוצלחים לא פחות. שמלת מיני קצרה בגזרת קולר עם פפיון מתקתק במרכז של המותג המקומי Locali - כעת ב-450 שקלים במקום 579. למעוניינות ישנה גם גרסה שמנתית, באותו המחיר כרגע בסייל באתר. את השמלה השלימו סנדלי קשירה שחורים אותם בחר לה הסטייליסט אייל חג'בי ועגילי זהב נופלים של פדני, מותג התכשיטים אותו היא משגררת.

ניבר מדר. אינסטגרם, צילום מסך
שובבה בשמלה של locali/צילום מסך, אינסטגרם

נקודתהרתיחה הגיעה בלוק הבא כשניבר הצטלמה עם שמלת מקסי אדומה, מחשוף גב מעניין וסייד בוב עדין. שמלת הערב שייכת למעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית תמי מלכה, עם אופציית השכרה למעוניינות. לוק שווה ביותר לאירוע משפחתי, תרשמו לכן.

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: ניבר מדר עזבה את הארץ וגרה עם בן הזוג בברלין

לכתבה המלאה
ניבר מדר. אינסטגרם, צילום מסך
רותחת בשמלה אדומה של תמי מלכה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully