וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר לעונת הרחצה: דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט בביקיני רותח

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 8:50

בקרוב מאוד נתחיל להעלות את סוגיית בגד הים הנכון לעונה החמה. הבחירה הגורלית בין ביקיני לשלם, גזרת קולר לסטרפלס, ברברה פלווין, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט, נותנת טעימה בביקיני מוצלח של המותג הברזילאי הכי מצליח בקטגורייה

אנחנו עדיין לא שם, אבל מזג האוויר מתחיל לבשר על בואו של האביב, ומה זה אומר? שניה לפני הקיץ שכן האביב פה הוא לגמרי אורח לרגע והקיץ והלחות נכנסים בפול פאוור. מבחינתנו כל הנתונים שציינו הם ממש מספקים בכדי להתחיל ולצוד אחר בגד הים המושלם לעונה החמה ואין כמו השראה ברשת בכדי להתפקס. ברברה פלווין, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט הרותחת נותנת טעימה שווה מקולקציית הקפסולה של מותג בגדי החוף הברזילאי המצליח vix, ואין כמו ביקיני שחור טוב ששווה את ההשקעה.

ברברה פלווין. אינסטגרם ברברה פלווין, צילום מסך
סיפתח לעונת הרחצה. ברברה פלווין/צילום מסך, אינסטגרם ברברה פלווין

אז באיזה ביקיני חם מדובר? אופציית חזייה קלאסית או חזיית משולשים בעלת גימור מסולסל, בעלות 552 שקלים, המגיעה גם בצבעים ירוק זית ואדום עז. טווח המידות רחב מסמול ועד אקסטרה לארג' עם תחתונים תואמים במספר גזרות, בהתאם לתשוקת הלקוחה.

ברברה פלווין. אינסטגרם ברברה פלווין, צילום מסך
ביקיני מנצח של המותג הברזילאי vix/צילום מסך, אינסטגרם ברברה פלווין

תחתוני קשירה עם כיסוי מלא בישבן בעלות 441 שקלים, גזרה ברזילאית שחושפת ישבן שובב באותה העלות ועוד גרסת אמצע הנקראת צ'יקי, כולן עם שרוכים בצדדים לקשירה הנחתמים בסגירה זהובה של השרוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully