וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שחסרות לך פה כמה צלעות": קים קרדשיאן טבעית - אבל המעריצים זועמים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 11:55

שתי תמונות חדשות בפיד של הקרדשיאנית הצליחו לעורר סערה תודות לפנים נטולות איפור ומחוך מסקרן. התגובות, כמו תמיד, נעו בין פרגונים להאשמות על מודל נשי בלתי אפשרי - "גירל, נראה שחסרות לך פה כמה צלעות"

מצד אחד - קים קרדשיאן בלי איפור. הידד! מצד שני - מחוך בלתי אפשרי שמציג היקף מותן רחוק מנורמלי וכזה ששוב מעלה לשיחה את אידיאל היופי הנשי הפגום. מצד שלישי - אולי זו בכלל רק אומנות בדמותו של מוגלר, מותג האופנה הצרפתי שאחראי על אינספור לוקים מפוסלים ולא קונבנציונליים בטיימליין האופנתי של חיינו.

תחת הקפשיין 'מוגלר' העלתה קימי שתי תמונות חדשות לפיד כשהיא נטולת איפור (אולי רק הדבקת ריסים קלה), אסוף מתוח ומחמיא, לא פעם ראשונה שלה כמובן, אבל תמיד נעים לראות שהיא נראית ממש טוב בלי כל שכבות האיפור הללו שלרוב מסתירות אותה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
פנים נטולות איפור ומחוך מלחיץ של מוגלר/צילום מסך, אינסטגרם

"איזה מעולה את נראית בלי איפור", "לוק קלאסי בשבילך" ו"מהממת כמו תמיד", שלל פירגונים מהמעריצים המושבעים שמאוד חיבבו את המראה ה'נקי'. לצד אלו, לא מעט ששהיו מוטרדים מהמותן הצרה שהעניק המחוך-אוברול הקצרצר והלבן של מוגלר. יצירה מרשימה מאוד יש לומר המקנה מותן צרה ואגן רחב יותר עם תוספת כנפיים - פיס דומה שנראה בעבר לא עט על ליידי גאגא בהופעות ובקליפים שלה.

"גירל, איפה המותניים שלך?", "נראה שחסרות לך פה כמה צלעות", "צורה מוזרה מאוד זה עושה לך", "מודל לחיקוי נוראי" וגם - "בבקשה אל תעשי את הלוק הסקיני. זה כל כך רע לנשים", זעמו העוקבים. מי שלא בקיא בתולדות המשפחה שהתחילה כטראשית והפכה לפופולרית ביותר בהוליווד, הגוף הבוטלישסי של בנות המשפחה הפך לשם דבר ועיצב עם השנים את אידיאל היופי הנשי מחדש, תודות לעוד כוכבות גדולות כמו ג'יי לו, ביונסה ועוד. ביקורות רבות עלו על הרזון שלהן בשנים האחרונות, הישבן שהצטמק והמותן שהפכה צרה יותר, אבל מה ששלהן - שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully