וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאוזה: בר רפאלי רותחת בחליפה וחזייה מבצבצת

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:56

הדוגמנית הלוהטת הוזמנה לצפות בתצוגה של סטלה מקרטני בשבוע האופנה בפריז, פרונט רואו כמובן. הלוק הנבחר - חליפה מחויטת מטריפה, חזיית תחרה ושרשרת המאבק להחזרת החטופים

אחרי טיול בזק למיאמי שהיה בעיקרו פלז'ר, החתימה בר רפאלי שוב דרכון הפעם בענייני עבודה. הדוגמנית היפהפייה הוזמנה לצפות בתצוגה של סטלה מקרטני בשבוע האופנה בפריז לצד אשלי גרהאם, ג'מילה ג'מיל, האבא האגדי פול מקרטני ולצידו הכוכב רינגו סטאר ועוד נוכחות ישראלית מרשימה של השף אסף גרניט וקורל סימנוביץ'. על המסלול האחת והיחידה - סאן מזרחי.

רפאלי הייתה מדויקת כהרגלה בלי שטיקים מיותרים תודות לסטייליסט הצמוד סיימון אלמלם לפקטורי 54 שבחר עבורה חליפה מחויטת בגזרה מעולה בכחול נייבי. בלייזר ארוך עם שני כפתורים ומכנסי שבע שמיניות עם פעמון קליל בסיומת כשעל כל החליפה רקומים מעין עיטורי פרחים באבנים קטנות.

את הלוק השלימה עם סנדלי קשירה מינימליסטיים של מקרטני ותיק שחור עם ידית אחיזה מגורמט מאסיבי מהקולקציה החדשה שנראתה על המסלול. בחירה נבונה (ואמיצה בקור של פריז) לוותר על חולצה בחליפה המדוברת ולתת לחזיית התחרה מתחתיה לדבר.

בר רפאלי. GettyImages
פרונט רואינג. בר וקורל בשואו של סטלה מקרטני/GettyImages

עוד נקודה לזכותה של רפאלי הייתה שרשרת זהובה עם סמל המאבק להשבת החטופים, תליון בצורת סרט ובמרכזו פיסת לב חסרה, כאשר מצידו השני המילה now. השרשרת עוצבה על ידי דליה ישראלי ונמכרת דרך האתר של מטה החטופים כאשר כל ההכנסות הן תרומה לפעילות המטה.

בר רפאלי. GettyImages
רותחת בחליפה של סטלה מקרטני בתצוגה בפריז/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
לא מוותרת על שרשרת המאבק להחזרת החטופים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully