וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זמנית: מאיפה החליפה השווה של ריטה?

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 12:02

הז'קט של אנה זק, חליפת הפינסטרייפ של שרי גבעתי, הג'ינס המדויק של ליבר בלילתי והלוק הפנטסטי של הדיווה העל זמנית ריטה - מה לבשו הכוכבות השבוע?

ריטה

לרגל יום האישה פקטורי 54 בהרצאת "הקול הנשי" - אירוע מיוחד בהובלת דנה ויס וריטה עם שיח בנושא המלחמה בהיבט הנשי. זוהרת בלבן לבשה הדיווה העל זמנית ריטה חליפה לבנה מחויטת של דולצ'ה גבאנה, מתחתיה בצבצה גופיית סליפ עם תחרה עדינה ונעלי סטילטו בשחור. השיער וואו וגם הוודג', חייבות להודות.

ריטה. רפי דלויה,
את וואו. ריטה בדולצ'ה לפקטורי 54/רפי דלויה

שרי גבעתי

הכי יפה ושיקית באירוע - גבעתי בחליפת פינסטרייפ של ראג אנד בון לפקטורי 54 בצבעי קפה, תיק של סן לורן באותם הגוונים וסניקרס של פומה. מדויקת.

שרי גבעתי. רפי דלויה,
חייבת לבוא יותר. שרי גבעתי בראג אנד בון/רפי דלויה

אנה זק

להשקת סניף הפופ אפ לכבוד פורים של רשת סאקרה בקניון פתח תקווה הגיעה הזמרת בטוטאל לוק רנואר כיאה לפרסנטורית שהיא - ז'קט דמוי עור בגזרת בייקר, ג'ינס אוברסייז וסניקרס לבנות. מה לא יפה עלייך תגידי?

אנה זק. אסף לב,
אנה זק בטוטאל לוק רנואר/אסף לב

ליבר בלילתי

אחת שיודעת, ליבר בלילתי שמה. חולצת פסים של ראלף לורן, מעליה סריג בנונשלט, ג'ינס מנצח של ליוויס, תיק חום של סלין ונעלי לאופרס שמנתיות של גוצ'י. קנינו.

ליבר בלילתי. רפי דלויה,
הג'ינס, החולצה. ליבר בלילתי יודעת את העבודה/רפי דלויה

ריף נאמן

השחקנית היפהפייה בחרה בקלאסיקת שחור לבן - גופייה של פראדה, ז'קט עור מאוסף פרטי, ג'ינס שחור ונעלי לאופרס. סך הכל נחמד אבל משהו בהתאמת הגזרות פחות עבד.

ריף נאמן. רפי דלויה,
חביב. ריף נאמן בגופייה של פראדה/רפי דלויה

מאיה קיי

לאירוע השקת אפליקציית Chik של ליברה הגיעה מאיה קיי הרותחת במכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה, טי לבנה אוצה הפכה לקרופ טופ ובלייזר שחור הכל מייד ביי טוונטי פור סבן. זריקת צבע אדומה בחסות תיק של פראדה ובכללי - אפשר היה טוב יותר.

מאיה קיי. לנס הפקות,
מאיה קיי בטוטאל לוק טוונטי פור סבן ותיק של פראדה/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully