וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת תכשיטי כסף מבלי להוציא המון המון כסף? הכירי את תכשיטי טרנטולה

מוגש מטעם tarantula

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:16

תכשיטי טרנטולה מציעים מבחר ענק של תכשיטי כסף אמיתי 925 במחיר הנמוך ביותר בארץ. המותג חותך את מחירי תכשיטי הכסף בצורה חסרת תקדים ומציע תכשיטים מקוריים בפחות מ-100 ש"ח. אז איך זה קורה?

תכשיטי טרנטולה. תכשיטי טרנטולה,
תכשיטי טרנטולה/תכשיטי טרנטולה

עד היום ידענו שתכשיט כסף הוא מוצר צריכה יוקרתי שכדי ליהנות ממנו עלינו לשלם הרבה. בהתאם לכך, לא יכולנו להרשות לעצמנו ליהנות מבחירה ללא הגבלה בהתאם לתקציב מצומצם. כך יצא שרכישת תכשיטי כסף הפכה לאירוע נדיר בו נדרשנו לבחור תכשיט בודד מבין מספר תכשיטים שאהבנו ולוותר לפעמים בצער, על אפשרויות נוספות.

מותג טרנטולה קם ועשה מהפך במחירי תכשיטי הכסף. החברה החליטה לתרגם את עולם השיווק הדיגיטלי המוכר לנו ממוצרים אחרים - אל עולם תכשיטי הכסף ובאמצעות ביטול פערי תיווך - לספק ללקוחות תכשיטי כסף במחיר תחרותי במיוחד.

כיום, ניתן להזמין באתר תכשיטי כסף טהור 925 במחירים הנמוכים מ-100 ש"ח. זו בשורה לכל מי שאוהבת תכשיטי כסף (מי לא, בעצם?!) וכעת יכולה לפנק את עצמה בלי נקיפות מצפון בסטים מרהיבים של תכשיטי יוקרה אמיתיים.

איך עובדת שיטת המכירה של מותג טרנטולה?

טרנטולה נחתה בישראל לאחרונה והיא הספיקה לצבור קהל אוהדות רחב. בתחילה, המדיניות של טרנטולה עוררה תמיהות: נשים שאלו איך יכול להיות שתכשיטי כסף טהור נמכרים במחירים זולים כל כך. הן חששו כי מודבר בחיקוי, בציפוי או בתכשיטים באיכות ירודה.

התברר שלא. טרנטולה דווקא מספקת תכשיטי כסף סטרלינג 925 איכותיים במיוחד המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות. נוסף על כך, שיבוצי האבנים בתכשיטי המותג כוללים זירקונים באיכות הגבוהה ביותר המדמים יהלומים ופנינים טבעיות שנשלו ממקורות מים מתוקים.

החברה רואה ערך בשיווק תכשיטי כסף איכותיים בלבד שמציגים עמידות ברמה גבוהה ומאפשרים שימוש יומיומי לאורך שנים ארוכות בתחזוקה מינימלית.

אז איך באמת טרנטולה מציעה תכשיטי כסף במחיר של פחות מ-100 ש"ח?

מסתבר שהחברה נוקטת בשיטה המאפשרת מכירות במחיר נמוך תוך ביטול הצורך בתשלום לספקים שונים בתהליך המכירה. מכיוון שאין עלויות תיווך החברה מספקת ללקוח מחיר מוצר נטו כמעט ללא עלויות נלוות הקשורות במכירה בחנות פיזית. תתפלאו, אבל גם תכשיטי כסף ניתן לרכוש בצורה מקוונת. היום הצרכנים למדו שהם חוסכים מאות שקלים בקנייה ברשת וכל זאת מבלי לצאת מהבית - המשלוח חינם בכל קנייה מעל 249 ש"ח.

אחריות

תכשיטי המותג טרנטולה הם תכשיטים מבית טוב. החברה מעניקה תעודת אחריות לשנה על כל התכשיטים ולחצי שנה - על ציפויים. יש בעיה? נציגי חברת טרנטולה זמינים בכל עת לספק שירות מהיר ויעיל. עם זאת, ברוב המקרים אין בכך צורך, תכשיטי טרנטולה עמידים במיוחד ומשמשים את הקונות בנאמנות שנים ארוכות.

תכשיטי כסף בעיצוב מנצח

נשים מטופחות אוהבות לחדש כל הזמן את ההופעה שלהן ולהתאים לה אקססוריז שמקפיצים את הלוק. באמצעות תכשיטי כסף של טרנטולה תוכלו לגוון את ההופעה ולמצוא נוסחה נכונה לכל הזדמנות:

• תכשיטי אירועים בנוכחות מודגשת

היומן שלכם מלא באירועים חשובים? מתכוננים אליהם? כדי להשלים את ההופעה מותג טרנטולה מציע תכשיטי אירועים בעיצובים מרגשים שלא ישאירו את המראה שלכם אנמי: שרשראות עם פנינים, צמידים יוצאי דופן ועגילים מרשימים. כאן תוכלו לבחור תכשיט אקססורי משלים וליהנות מלוק מדויק לאירוע הקרוב.

• תכשיטי יומיום בסגנון קז'ואל

עם טרנטולה יש לי חג יום יום. תכשיטי הקז'ואל של המותג הם מלאי קסם ושיק. באמצעותם תוכלו למקסם כל תלבושת ולהראות מיליון דולר גם בעבודה.

• תכשיטי ספורט אלגנט שימקסמו כל טישרט פשוט

באתר של טרנטולה תוכלו למצוא את המתכון המדויק לשילוב של לוק ספורטיבי עם נגיעה אלגנטית. לפעמים, תכשיט טוב הוא כל ההבדל.

• תכשיטים בעיצובים נדירים שיביעו אמירה שונה

אוהבים להיות אינדיבידואלים? סופר לגיטימי! לחברת טרנטולה מבינה את זה לגמרי ובמיוחד עבורכם היא השיקה קולקציה שכוללת תכשיטים באמירה ייחודית. הקסם של טרנטולה והמקצוענות הוא לדעת את לעצב במינון נכון: תכשיט בקטע מיוחד שלא נראה קיטשי. שורה תחתונה: התכשיטים המיוחדים של טרנטולה הם אומנות אמיתית.

• תכשיטי גולד קולקשן - מי קרא להם תכשיטי כסף?

מותג טרנטולה מציעה עונה חדשה של תכשיטי כסף מצופים זהב צהוב 14 קראט. התכשיטים מציגים מראה אלגנטי במיוחד ומתאימים לכל חובבי הזהב הצהוב שלא מוכנים לשלם יותר מדי על תכשיט כשיש להם תחליף מושלם כל כך.

מצטרפים עכשיו למועדון הלקוחות ומרוויחים בכל קנייה

מתחשק לכם לקנות טבעות לנשים באתר תכשיטי טרנטולה? רוצים להתפנק עם צמיד מעורר השראה? למה שתשלמו מחיר מלא?! באתר טרנטולה אפשרות להצטרף למועדון הלקוחות ולהרוויח כבר בקנייה הראשונה 10% הנחה. אם זה לא מספיק, אז טרנטולה מציעה קופון להנחה חודשית של 10% וזה בלי שהזכרנו את כל המידע על המבצעים וההטבות הנוספות שמגיע ישירות לחברי המועדון לפני כולם.
מצטרפים עכשיו כחברי מועדון ומשלמים הרבה פחות מ-100 ש"ח לכל תכשיט כסף. מהפכת מחירים כבר הזכרנו?

תחזוקה קלה ונוחה - כי למי יש כוח להתעסק עם זה יותר מדי?

חברת טרנטולה ממליצה על דרך קלה ונוחה לשמור על תכשיטי הכסף מבריקים ונוצצים לאורך זמן:
שימוש במברשת שיניים ומשחה.

הצמיד השחיר מעט? הטבעת התלכלכה? כל מה שעליכם לעשות הוא לצחצח את התכשיט בעדינות עם מברשת ומעט משחה (ללא חומר מלבין). לאחר מכן חשוב לשטוף ולייבש היטב. התכשיט? כמו חדש.

שימוש בסודה לשתיה ונייר כסף

רפדו קערה עם נייר כסף ומלאו אותה במים חמים. הכניסו את תכשיטי הכסף והשרו אותם עם מעט סודה לשתייה למספר דקות. לאחר מכן הוציאו אותם, שטפו ונגבו היטב עם מטלית רכה.
במקרה של כתמים עקשניים במיוחד ניתן להשתמש בתכשירים מיוחדים לתכשיטי כסף. ברוב המקרים אתם פשוט לא תצטרכו את זה ותוכלו להסתדר עם מוצרים פשוטים שיש בכל בית לפי השיטות שמנינו לעיל.

תכשיטי כסף טרנטולה - לנשים אופנתיות שמבינות ביוקרה

מעצבי הבית של טרנטולה משלבים במקצועיות טרנדים עדכניים עם יוקרה מעודנת ומצליחים ללכת על החבל הדק שבין עדינות לנוכחות מרשימה. התכשיטים מציעים נראות עדכנית ומשתלבים היטב בכל הופעה מטופחת.

מה עדיף - תכשיטי כסף או תכשיטי כסף בציפוי זהב?

כד לייצר מראה מחמיא יותר חשוב להיצמד להנחיות לשילובי צבעים ולהתאמת סוג התכשיט לגוון העור. לנשים בעלות גוון עור בהיר מומלץ ללכת על תכשיטים בגוון כסוף ואילו לנשים בעלי גוון עור כהה יותר מומלץ לבחור בתכשיטים בציפוי זהב צהוב, זאת בהתאם לתאוריה כי גוון כסוף מתכתב טוב יותר עם גוון עור 'קריר' וגוון צהוב מתאים לבעלי גוון עור 'חמים' יותר.

מעדיפים אחרת? העולם היום לא מקובע למוסכמות. בסופו של דבר כל אחת יודעת עם איזה תכשיט היא מרגישה טוב יותר ועליה ללכת לפי הלב שלה.

לסיכום

חברת טרנטולה מובילה בתכשיטי כסף איכותיים, מעוצבים ויוקרתיים במחירים תחרותיים במיוחד. בואו לבחור את תכשיט החלומות ולשלם עליו פחות מ-100 ש"ח. זו ההזדמנות שלכם ליהנות תכשיטי יוקרה במחירים הכי נמוכים בארץ.

מוגש מטעם tarantula
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully