וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגנטית במקסימום: קנדל ג'נר דופקת שוטים בחליפה חלומית

החלוצה היחידה למשפחת קרדשיאן שלא נופלת למוגזם ועשוי היא קנדל ג'נר כמובן. הטופ מודל הגיעה לביקור בפריז והחליפה שהיא לבשה? להשתגע. על הדרך גם עשתה כמובן יח"צ למותג הטקילה שלה

פניה של קנדל ג'נר מעטרות לא מעט קמפיינים. טופ מודל בסדר גודל כמו שלה כבר אי אפשר להאשים על מספר קמפיינים ענקיים במקביל, רובם אינם מתנגשים כמקובל בקודש - ביוטי אחד, הלבשה נגישה אחד, מותג על, לנז'רי וכו', אבל חייבים להודות שקנדל פשוט בכל מקום.

לא שיש על מה להתלונן, אם כבר מישהי משבט הקרדשיאן-ג'נר בעולמות האופנה זו קני. בסוף השבוע נחתה האחת בפריז כשהיא מגיעה לאירוע של לוריאל - מותג הביוטי והטיפוח אותו היא משגררת ובקשר ישיר לליין השפתונים האחרון התאימה את הלוק לליפסטיק הנועז.

חליפה אדומה מטמטמת מהארכיון של טרי מוגלר אותה שלפה לה הסטייליסטית ג'ני מישל - ז'קט מחויט עם צווארון גבוה וסיומת של ראפלס מעודן בשילוב חצאית מידי מחמיאה ונעליים שחורות על עקב מרובע צ'אנקי.

תיק מופלא של גוצ'י בשחור השלים את הלוק ומשקפי שמש עם מסגרת אובלית. עוד נקודת זכות היה האסוף המרושל שבא בול ושוב, הליפסטיק, בגוון זהה של ממש לחליפה.

כמו שג'נר יודעת, היא אומנם אורחת של לוריאל פריז, אבל אין זמן לא טוב לפמפם את מותג הטקילה שלה 818 בסשן תמונות מהלימוזינה ובילוי לילי עם חברים בעיר הרומנטית בעולם. צ'ירס.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully