וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצמדו לדרס קוד: הכוכבות המקומיות מרהיבות בשמלות שחורות

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 11:05

למופע הנשים הגדול בישראל לרגל אירועי יום האישה הגיעו ריטה, דקלה, נסרין, אודיה ועוד רבות וטובות כולן לבושות בלוקים שחורים מכף רגל ועד ראש. היה גם רגע מצמרר בו כולן שרו "אין לי ארץ אחרת". הנה מה שהן לבשו

ריטה, גלי עטרי, מירי מסיקה, אודיה, נסרין ודקלה היו רק חלק מהכוכבות הישראליות שהשתתפו במופע הנשים הגדול לרגל יום האישה - גיבורות מלחמה ביוזמת מועדון "שלך". היכל מנורה תל אביב נעטף בעוצמה נשית מופלאה עם מופע מרגש וייחודי והצדעה והוכרה לגיבורות המלחמה. הזמרות נתנו את מיטב הביצועים שלהן על הבמה, כולל דואטים מסקרנים וגם רגע חד פעמי בו שרו כולן את "אין לי ארץ אחרת" של גלי עטרי.





*

ריטה. אור גפן,
עוצמה נשית. כל הכוכבות באירוע "גיבורות מלחמה"/אור גפן

הדרס קוד היה שחור והכוכבות נענו בהתאם. ריטה האגדית לבשה שמלת תחרה סקסית של דולצ'ה גבאנה לפקטורי 54. שרוולי תחרה ארוכים, מחשוף מכובד ואורך מידי מחמיא בעלות לא מבוטלת של 13,290 שקלים. נרשמו גם נעלי סטילטו בשחור ועגילי חישוק משובצים אבנים קטנטנות.

ריטה. אור גפן,
אגדית. ריטה בשמלה של דולצ'ה גבאנה לפקטורי 54/אור גפן

נסרין הכניסה קצת פלפל עם שמלה של כריסטופר אסבר לבוטיק סונדרין. שמלת סטרפלס עם מחשוף מעוגל במרכז הטורסו בקישוט חרוזים קטנטנים. את הלוק השלימה לה הסטייליסטית הצמודה דניאלה קפלוטו עם נעליים של סן לורן.

נסרין. אור גפן,
נסרין בשמלה של כריסטופר אסבר לבוטיק סונדרין/אור גפן

אחרונה חביבה אודיה בשמלת מקסי של בלנסיאגה לבוטיק סונדרין עם צווארון חצי גולף קטן ועליו לוגו המותג וסיומת בד היד אלגנטית לצד גזרה חובקת גוף. מטריפה.

אודיה. אור גפן,
אודיה בהכנות אחרונות/אור גפן
אודיה. אור גפן,
בלנסיאגה. אודיה בשמלת מקסי מנצחת/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully