וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת הבויפרנד? בלה חדיד מאמצת את לוק המערב הפרוע

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 16:01

נאהב או נשנא אותה, האחות המעיקה לבית משפחת חדיד מאמצת את אסתטיקת הרודיאו והופכת לקאוגירל מן המניין - והיא כבר עושה את זה באופן די עקבי. הכל בזכות בן הזוג החדש?

מעבר ללכלוכיאדה המתישה והאמירות הפרו-פלסטינות של בלה חדיד, היא דואגת יופי יופי לטפח מערכת יחסים שעדיין נמצאת בשלביה הראשונים. מי שצריך לשמוע בימים אלו את דעותיה על המצב במזרח התיכון הוא הקאובוי (באמת, זה המקצוע), אדן בנואלוס בן ה-34. מאז החלה הדוגמנית לצאת עם הקאובוי מוקדם יותר השנה, נראה שאימצה קרוב מאוד את סגנון המראה המערבי.

מפריטי פרנזים, למעילי עור, תכשיטים בעלי אבנים בצבע טורקיז ועד כמובן איך לא, כובעי בוקרים - היא רוכבת על כל החבילה. בהתחשב בכך שהאחות למשפחה חדיד רוכבת על סוסים מאז שהייתה צעירה, אנחנו רק יכולות לנחש עד כמה הסטיילינג החדש טבעי מאוד עבורה. בוויקנד האחרון נתפסה חדיד בעדשות הפפראצי המקומיות בלוס אנג'לס, שם המשיכה לדגמן את אסתטיקת הרודיאו. אם כי הפעם הצליחה להרכיב טוטאל לוק בצורה מעט יותר מעודנת, כל כולו על טהרת הדנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נערת הקאוגירל החדשה בשכונה הלכה הבחירה הבטוחה, כזו שלא באמת יש בה מקום לטעויות. ז'קט ג'ינס בגזרה קצרה מבית מותג הדנים האיטלקי MISS SIXTY (330 דולרים) שכלל פאצ'ים רקומים על גבי הזרועות, כזה שתאם למכנסיי ג'ינס בסיסיים ביותר. מתחת לז'קט הסתתרה לה גופיית בטן לבנה עם כתפיות ספגטי של סטודיו Tank Air (75 דולרים).

הפעם, ויתרה על כובע הבוקרים והסתפקה במראה שיער פזור באופן טבעי. בגזרת האקססוריז הניחה על עצמה תיק צד בינוני בצבע שחור עם אלמנטים של אבזמי חגורה זהובים בחסות ז'יבנשי (2,350 דולרים). תוספת קטנה של משקפים מלבניים חצי כהים-חצי ורדרדים, חגורה עבה וחומה שחילקה את הלוק באופן בולט בשני חלקיו וזוג מגפיים שחורים וגבוהים של American Vintage הצרפתי. המשותף לכל התמונות וכנראה זה שהפך את דמותה למעט יותר חביבה היא כלבתה של חדיד, שהלכה איתה לכל מקום מוחזקת ברצועה אדומה בולטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully