וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח השכונות: כשהזר הופך לאקססורי הכי טוב של ג'רמי אלן ווייט

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 17:11

אם חשבתן שהקמפיין הלוהט של קלווין קליין בחסותו שבר את הרשת, תופתעו לגלות שרכישת זרי פרחים לא רחוק מהמעמד. כוכב 'הדוב' מאמץ אקססורי חדש שמצליח לשדרג את הסטייל המשעמם שלו ולחמם את האווירה. מה הקטע שלו?

טריילר לעונה השנייה של "הדוב"/הולו/דיסני פלוס

אין אחת שלא נתקלה בתמונות האלוהיות של ג'רמי אלן ווייט (33) עבור קמפיין התחתונים הלוהט של קלווין קליין. ואם יש כאן מישהי כזו שתרים מיד את ידה ותרגיש תחושות אשמה קשות עקב פספוס הפוזות בהן כוכב סדרת "הדוב" שוכב על גגות ניו יורק, ומציג לא רק את הקולקציה החדשה של המותג אלא גם סיקס פאק משגעים. זה אמנם כבר אולד ניוז, אך לגמרי גרם לנו להבין שגם לנו (כמו לרבים ורבות) יוצא לחשוב לא מעט על השחקן האמריקאי לאחרונה.

אם כל זה לא היה מספיק מטלטל רגשית, ווייט הבין את מקומו במשחק והחל לשחק בדרך הכי לא הוגנת תוך שימוש בדבר שכנראה עלול להפיל כמעט כל אישה מהרגליים - זר פרחים. צילומי הפפראצי האחרונים של השחקן מתחילים ונגמרים ברובם בנסיעותיו לשווקי איכרים באל איי, על מנת לאסוף כמויות לא נורמליות (שלא נגיד תעשייתיות) של פרחים. למה לו אתן שואלות? לאן הוא הולך עם כל הפרחים הללו?

ובכן, אנחנו לא בטוחות שמדובר במחווה רומנטית לזמרת רוסליה, בת זוגו החדשה, למרות שגם איתה הספיק לעשות כמה סיבובים בדוכני השוק המקומי ולצאת ממנו עם עוד זר מוגזם. סיבובי הדאווין בעקבות הזרים הפכו את ווייט למלך הסטריט סטייל הנונשלנטי. סניקרס חצי מלוכלכות, מכנסיי ג'ינס בגזרות רחבות ומעט משופשפות ועד חולצות טי פשוטות. כמו כן, נרשמה גם אפודה כחולה בחסות לקוסט, קרדיגן בצבע חאקי וסט כובעים מגוון שמתוכן תמיד, אבל תמיד - יבצבצו תלתלי הזהב.

כל פריטי הבייסיק הנורא הרגילים (ובואו, לרוב גם די משעממים) שהתרגלנו לראות על השחקן כחלק מסגנונו האישי והיומיומי, פתאום נראים נורא "שלמים" ומדויקים, לצד שדות פרחים אינסופיים עטופים בצלופן. ברור לכולנו שיש כאן הצהרה ברורה מצידו. ג'רמי מפתח כאן סוג חדש של אקססורי כובש, שלגמרי יכול להפוך את חוקי המשחק כשזה מגיע לפרסונה שכל קשר בינה לבין סטיילינג מקרי בהחלט.

בין אם בהופעות הסולו שלו בשוק, כשזה רק הוא והאיירפודס, כולל מבט ממוקד בבחירת הזר הבא ובין בליווי הגירלפרנד - ג'רמי אלן ווייט זוכה בפרס האקססורי המתוחכם ביותר מבחינתנו. כי מי לא אוהבת זר פרחים טרי היישר מהשוק? טוב זו לא ממש שאלה, אבל אנחנו כן נגיד שעם כמויות הרכישה של השחקן נדרש כאן מעקב מסוים. כך או כך, אין דרך עדינה לומר זאת, אבל כך רבותיי יוצרים אווירה לוהטת להפליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully