וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לפריז: הכל על המחשוף המסוכן (והמעולה) של ליבר בלילתי

19.3.2024 / 9:17

האיט גירל המקומית הגיעה כאורחת כבוד לפופ-אפ השפתונים של שאנל בעיר האורות. על רקע הוייב הרומנטי של העיר, נרשם פיס עוצמתי לזכות בלילתי פלאס קאט-אאוט ריסקי. האמת? התרשמנו

אם יש אחת שבהחלט יודעת משהו בזירת האופנה המקומית זו ליבר בלילתי. היא נכנסה לחיינו כאיט גירל מן המניין ועם הזמן הפכה לאחת המשפיעניות החזקות ברשת, כשהיא ממשיכה לפתח את עצמה כדוגמנית ומעצבת אופנה. היא הרימה את אחת החתונות הכי מרשימות (בכל זאת, שש שמלות לא באות ברגל - גם כשאת בתה של ברטה האגדית) שנראו כאן בארץ בתעשייה הכל כך קטנה הזו והספיקה להצטלם בין היתר גם לקמפיין רותח של ליוויס לפקטורי 54.

אתמול הגיעה בלילתי לעיר האורות הרומנטית, פריז הקסומה שהביאה עמה את צבעיה הסופר נעימים היישר לעמוד האינסטגרם של עלמת החן. כאחת שיודעת, הוזמנה כאורחת כבוד לאירוע הפופ-אפ הבלעדי Rouge Allure Velvet Nuit Blanche של שאנל. הפופ-אפ שעתיד להיסגר כבר מחר ב-20 במרץ, נפתח בתחילת החודש בחלל המוקדש כל כולו לקולקציית שפתוני המאט החדשים של בית האופנה הצרפתי, המגיעים במהדורה מוגבלת בשמונה גוונים.

ליבר בלילתי לובשת שמלת מיו מיו, באירוע של שאנל בפריז. מרץ 2024. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
ריסקיייי במידה הנכונה/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

עוד בוואלה!

"זה על גבול הפשע": מה ליבר בלילתי לא מוכנה ללבוש?

לכתבה המלאה

אין סקסי כמו קאט-אאוט מדויק, במיוחד כשהמחשוף נשאר מעודן בלי פתח (תרתי משמע) לפדיחות מיותרות וכך פעלה ליבר. באריג סטייל שמלת אפודה הניתן למצוא אצל dresscode by romy, סטודיו לבגדי ערב של מותגים יוקרתיים בהשכרה ושייך למותג מיו מיו, שמלה שנרכשה ב-4,700 יורו וניתן להשכירה במחירים הרבה יותר נוחים דרך רומי. מדובר בפיס מרשים ביותר, שלא נאמר עוצמתי. מה יש בו? הסריגה העיצובית שדווקא מאוד תואמת לקו האופי של שאנל המותג המארח, ככה שממש ניתן כמעט להתבלבל.

זאת לצד פתח קאט-אאוט אובאלי לאורך בית החזה, שמסגרתו מעוצבת במעין אבני חן זהובות וגדולות. נכון, זה לגמרי יכל להיגמר בפדיחה קלה, אך נראה שליבר הצליחה להשתלט שם על העניינים.

ליבר בלילתי באירוע של שאנל בפריז. מרץ 2024. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
תנו לה פריז והיא מסודרת/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

כאמור, פיס מפוצץ שדי עשה את כל העבודה ושולב עם גרביונים שחורים חצי שקופים ומגפיים גבוהים בהתאמה. כל הנוגע לעולמות האקססוריז התחיל ונגמר בנגיעות שאנליות נוספות - שעון שחור מרובע, תיק קלאסי מלבני של המותג עליו מתנוסס הלוגו המוכר בצבע כסוף וסגירה מסתורית של משקפי שמש אטומים בעיצוב מלבני ושחור.

שילוב פלטת גווני השחור, זהב וטאץ' אחרון של שפתיים אדמדמות החתימו את הלוק של הפאשניסטה הישראלית לסקסי במיוחד. איפור שנעשה על ידי המאפרת אל אדידה שהוטסה יחד איתה לאירוע, כל זה לצד השלמות נוספות של טבעות זהב ויהלום האירוסין המהפנט, על מניקור נקי בגוון טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully