וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא ליפול: לסניקרס החדשות של ג'ו ביידן יש מטרה אחת ברורה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:53

לראות איש מבוגר מועד, מחליק או נופל זה ממש לא נעים. בטח כשמדובר בנשיא ארה"ב, שאמור לשדר יציבות וכח מול המצלמות באירועים פומביים. ביידן רכש שוז חדשות שיסייעו לו במשימה הלאומית. מאיפה לו?

בווידאו: קבלת הפנים של רה"מ נתניהו ונשיא המדינה הרצוג לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן והצהרות במהלך הפגישה 18.10.23/לע"מ, יותם רונן

צחוק בצד, סדרת המעידות של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כבר הופכת לדבר שגרתי. בואו, האיש בן 81 ואין ספק שאם יש דבר שמסכן אותו כרגע חוץ ממתנגדיו - אלה הנפילות הארורות הללו. בחודש פברואר האחרון זו הייתה הפעם השלישית בה הנשיא נפל בעודו מנסה לעלות על מטוס אייר פורס וואן. קודם לכן, במרץ 2021, ביידן מעד פעמיים בדרכו למטוס כשהמריא לג'ורג'יה. בזמנו דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, האשימה את משב רוח שהפתיע את הנשיא. מה שבריזה קלילה יכולה לעשות לבן אדם, הא?

הנשיא ג'ו ביידן מועד במדרגות אייר פורס וואן בדרכו בחזרה מוורשה בפולין, 22 בפברואר 2023. טוויטר, צילום מסך
אופסי דופסי/צילום מסך, טוויטר

כך או כך, נראה שביידן החליט לקחת את עצמו בידיים (או ברגליים במקרה שלו) והוסיף לארון הנעליים שלו זוג סניקרס חדשות שישמשו לו למקור יציב בהופעותיו הפומביות הבאות. לאחרונה עדשות הפפראצי האמריקאיות תפסו את הנשיא עם זוג נעלי ספורט מדגמי הלייף סטייל, מבית המותג HOKA - לא במהלך פעילות גופנית אם לרגע תהיתם.

את השוז השחורות החדשות שילב עם חליפות הטוקסידו הרשמיות, בהתאם לטייטל ולתפקיד המחייב והחליט לוותר על נעלי העור המסורתיות יותר. דגם ה'טרנספורט' שאימץ (750 שקלים), מעוצב במקסימום נוחות ותמיכה ומיועד להליכות - שכן אחד מיתרונות הדגם המדובר טמון ביציבות הגבוהה שמעניק לכף הרגל, לצד אחיזת שטח חזקה ושיכוך גבוה שמספק נוחות מירבית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כאמור, ההחלקות בשנה האחרונה הגיעו לשיאן באותה הפעם בה הנשיא נפל נפילה מכוערת, בתרגיל של חיל האוויר בחודש יוני של שנה שעברה - שם מעד על שק חול ונפל בכבדות על הבמה. לאחר הבדיקה השנתית שלו, סגן מזכיר העיתונות של הבית הלבן, טען כי ביידן משתמש בהנעלה ספורטיבית כדי לסייע לו להישאר בכושר. וכי הוא מתרגל בפיזיותרפיה כדי להגביר את יציבותו לפחות ארבע עד חמש פעמים בשבוע - כך דווח לפי הדו"ח הגופני השנתי.

נעל HOKA שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן נועל. יח"צ,
750 שקלים ויש לכם חווית ביידן בכף הרגל/יח"צ

ובכן, מה שטוב לספורטאים כנראה מספיק טוב גם לנשיא ארה"ב. נעלי הספורט שבחר מתהדרות גם בחותמת אישור מהאיגוד האמריקאי לרפואת כף הרגל כטובות לבריאות הרגליים - יתרון שעשוי להועיל לו לאחר שמצבו הפיזי נחשף לאחרונה בו התגלה כי ביידן סובל מ"הליכה נוקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully