וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת תפוזינה החדשה: המהפך הנועז של נונו הפיל אותנו מהרגליים

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 13:14

היא ידועה בניסיונות האינסופיים שלה ליצור לוקים שונים מהנוף השגרתי ובין היתר דואגת להרים למעצבים צעירים בתחילת דרכם. אבל למהפך הבא לא ציפינו - וגם כמעט ולא זיהינו. קבלו את נונו החדשה

הלוקים של נונו הפכו לדבר שגרתי כשזה נוגע להופעותיה בפומבי. מה לא עבר דרכה מאאוטפיט מצופים כתומים, לשילובי פרינטים מסגנונות שונים לגמרי ועד צמות ותסרוקות מסקרנות לא פחות - כל אלה כמובן בליווי פלטת צבעים מהמגוונות שנתקלנו בהן.

אבל עכשיו, תשכחו מכל מה שהכרתן. כי נראה שהזמרת, הלוא היא נעמי אהרוני-גל בת ה-25, מנסה לאמץ ולהתרגל למראה חדש והחליטה להתנסות במהפך קליל. המהפך בא לידי ביטוי בגזרת עיצוב השיער, מה זה אומר? במקום השיער הברונטי והארוך, איתו היא נוהגת להשתעשע בתסרוקות נרשם מייקאובר קליל.

הזמרת נונו בתסרוקת חדשה ג'ינג'ית. ערן לוי; מסך אינסטגרם nunu.grl, צילום מסך
סקסי, בוגר ונועז/צילום מסך, ערן לוי; מסך אינסטגרם nunu.grl

בחשבון האינסטגרם האישי, פרסמה הזמרת פוסט עם תמונות שצולמו על ידי ערן לוי, בהן נראית עם תסרוקת קצרה במיוחד. גוון ג'ינג'י מרענן בסטייל קסדה גלי, שכמעט לא ניתן לזהותה. בואו, זה לא שלא ראינו כוכבות עם שיער קצוץ בהיסטוריה המתועדת, אבל כשזה מגיע לאושיה מקומית זה בהחלט ראוי לציון אולי ובעיקר בגלל האומץ. מראה בוגר, סקסי, נועז ומלא אטיטוד בהובלתו של הסטייליסט עומר יהב, בה נראית לובשת גופיית סבא לבנה וסט עמוס שרשראות זהב בעיצובים שונים. בקיצור, נערת תפוזינה המשודרגת לשנת 2024.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הזמרת נונו בתסרוקת חדשה ג'ינג'ית. מסך אינסטגרם nunu.grl, צילום מסך
אהבנו את נונו החדשה/צילום מסך, מסך אינסטגרם nunu.grl

כך או כך, הסירו דאגה מליבכן, שיערה החום הגולש לא נעלם לשום מקום. אחרי בירור קל מול מנהליה של הזמרת נודע לנו כי מדובר בפאה ניסיונית בלבד, כחלק מבדיקת לוקים חדשים עם צוות הביוטי הקבוע שלה. ביניהם מעצב השיער אוראל אטון והמאפר אדיר פימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully