וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימייייי: פנלופה קרוז חוגגת 50 בהפקה סקסית במיוחד

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 16:19

השחקנית הספרדיה האהובה מגיעה בחודש אפריל הקרוב לעשור החמישי בחייה (טפו חמסה). את ציון הגיל המיוחד היא חוגגת על שער מגזין elle הספרדי, בהפקה מסתורית ומסוקסת - שם מספרת על מה שהיה ומה שעוד עתיד לבוא

רגע לפני חגיגות ה-50, השחקנית הספרדייה והאהובה, פנלופה קרוז מככבת על גיליון אפריל של מגזין Elle ספרד, ומאירה את קוראי המגזין ביופייה בהפקה אטרקטיבית ובאישיותה הצנועה. על השער נראית השחקנית בתספורת הקארה המדויק שלה, לצד מחשוף צפוף שצץ ישירות מתוך מחוך ויניל של מוגלר. כחלק מהראיון הנלווה והחגיגי היא מספרת על ילדותה, הקשר עם הוריה, הקולנוע, החברים והחלומות שטרם הגשימה.

"הרווחתי את הכסף הראשון שלי עם משרות בסוכנות דוגמנות. ושמחתי מאוד שיכולתי לתרום משהו למשפחה, לפחות יכולתי להוריד מהם חלק מההוצאות, כי גם בבית לא נשאר כלום ואני זוכרת שבפעם הראשונה שהצלחתי לשלם על השיעורים שלי זה שימח אותי מאוד", מספרת על ההתנהלות הכלכלית כבר מגיל צעיר, שאחריה עברה לניו יורק להתחיל בקריירת המשחק בגיל 18.

כחלק מההפקה הנלווית לראיון, קרוז מצולמת על רקע נקי בעל הצללות בלבד ההופכות את הוייב למסתורי ומסוקס. באחת התמונה נראית בשמלת מקסי בעלת כתפיות ספגטי דקיקות - שמלת רשת מתכתית עם אלמנטים של תחרה מבית המותג ורסצ'ה. בתמונות אחרות שטושטשו במכוון נראית השחקנית הספרדיה מעיפה את שיערה באוויר, כשפתיה צבועות באודם בגוון פוקסיה עז - בחסות המותג 'לנקום', לו משמשת כפרזנטורית בשנים האחרונות.

עוד בוואלה!

איפה הקסטנייטות? פנלופה קרוז בלוק פלמנקו מטריף

לכתבה המלאה

למרות שברוב אירועי האופנה פנלופה נוהגת להקפיד ולהתייצב באאוטפיטים של שאנל, ההופעה החריגה שלה במגזין המדובר היא אכן באמת שונה בנוף, שכן ההפקה כולה מורכבת בעיקר מסטיילינג הבנוי ממותגי על יוקרתיים אחרים - ולאו דווקא זה שרגילה והורגלה אותנו אליו (כשזה נוגע אליה).

בשוט אחר משגע, לובשת קרוז ז'קט קרפ משולב בחולצת שיפון שחורה בעלת צווארון אסוף וגבוה, על המכנסיים? ויתרה. בחלק התחתון נרשם לנז'רי מתחרה שחורה - הכל מבית דולצ'ה גבאנה, פלאס טבעת מהאוסף האישי של השחקנית על מניקור קלאסי אדום. בלוק לבן אחר נראית לובשת שמלת טול חצי שקופה שלגמרי היינו מאמצות, של המותג אלאיה, מעל מחוך נוקשה בצבע אטום (עפנו על הקאט אאוט המשולש באזור המחשוף). בגזרת השוז נרשמו סנדלי עקב גבוהים בצבע ניוד של מותג ההנעלה היוקרתי והנחשק אקוואזורה.

במהלך הראיון עוברת על העשורים האחרונים שלה, כשמגיעה לשנות ה-30 היא מתמצת אותו בשתי מילים: ילדים ואמהות. "ניסיתי לאמץ לבד כשהייתי בת 20, בטיול להודו, אבל זה לא יכול לקרות", מספרת. כידוע מ-2010 פנלופה מנהלת זוגיות מסוקרת עם השחקו חוויאר בארדם, להם שני ילדםי משותפים - ליאו ולונה, בני 13 ו-10. "עבדתי אז הרבה... אבל היום אני מרגישה שיש לי מזל גדול שמה שזרעתי לאורך זמן עכשיו נותן לי את האפשרות לבחור מה לעשות ואיפה ומתי. מאז שהם נולדו אנחנו עושים הכל כדי להיות נוכחים לגמרי בגידולם. זה הדבר הכי חשוב לנו", קובעת קרוז ומוסיפה כי לה ולבארדם יש כלל קדוש לגבי ילדיהם. "אנחנו לא מדברים עליהם. אם יום אחד תהיה להם עבודה מול הציבור, ובכן, הם יצטרכו ללמוד להתמודד עם זה. אבל כרגע זה לא הזמן, הם רק שני ילדים שאנחנו מגנים עליהם לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully