וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנה: פייר פאולו פיצ'ולי נפרד מבית האופנה ולנטינו

בפוסט נרגש המנהל הקריאטיבי הוותיק של המותג הודיע שהוא מסיים את תפקידו, לאחר שפיקד על ניהולו העיצובי של בית האופנה האיטלקי ב-25 השנים האחרונות. בתקופה זו הצליח בין היתר לרתום את כוחו של הצבע למותג ולתעשיית האופנה בה השאיר חותם ענק. מי ייכנס לנעליו?

מעצב האופנה היוצא של המותג ולנטינו, פייר פאולו פיצ'ולי. Peter White, GettyImages
אחרי 25 שנה אומר שלום/GettyImages, Peter White

בסוף השבוע האחרון הודיע פייר פאולו פיצ'ולי, מנהל הקרייאטיב של המותג האיטלקי 'ולנטינו' כי הוא מסיים את תפקידו ועוזב את בית האופנה שהפך לו לבית כבר למעלה משני עשורים. מעצב האופנה האיטלקי בן ה-56, היה בראש המותג היוקרתי החל משנת 2009, ב-2017 החל לעצב קולקציות סולו שהשאירו חותם בתעשיית האופנה הבינלאומית - עד היום.

מהשנה בה לקח את ההגה של ולנטינו יחד עם הקולגה הותיקה מריה גרציה צ'יורי (שכיום משמשת כמעצבת של דיור), הצליח פיצ'ולי להפוך את המותג למדריך בלעדי לעיצוביו, שכאמור הקולקציה הראשונה הנושאת את שמו בלבד הגיעה באביב-קיץ 2017. שם הציג את תשוקתו הגדולה לרנסנס, ומיזג אותה עם פרינטים מהסבנטייז והאייטיז, תוך כדי נגיעת ידו העכשווית ומבלי לאבד את הקסם שאפיין מאז ומתמיד את בית האופנה ההיסטורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קאיה גרבר על מסלול ולנטינו, סתיו-חורף 2023-2024. Jacopo Raule, GettyImages
קאיה גרבר במכנסיי חרוזי זכוכית, לסתיו-חורף 2023-2024 של פיצ'ולי/GettyImages, Jacopo Raule

"לא לכל הסיפורים יש התחלה וסוף, יש כאלה שחיים סוג של הווה נצחי שזורח באור עז, כל כך חזק שהוא לא משאיר צללים. 25 שנה אני בחברה הזו, וכבר 25 שנה אני קיים וחייתי יחד עם האנשים ששזרו איתי את חלקות הסיפור היפה הזה שהוא שלי ושלנו", כתב בפוסט המבשר את הפרידה המפתיעה בעמוד האינסטגרם שלו למיליון עוקביו. "הכל קיים בזכות האנשים שפגשתי, עבדתי איתם, שיתפתי חלומות ויצרתי איתם יופי, בניתי משהו ששייך לכולם, ויישאר מוחשי וללא שינוי. את המורשת הזו של אהבה, חלומות, יופי ואנושיות, אני נושא עימי, היום ולתמיד", המשיך.

אן האת'ווי, בתצוגה של ולנטינו באיטליה 2022. Jacopo Raule, GettyImages
אן האת'ווי בורוד ולנטינו/GettyImages, Jacopo Raule

פיצ'ולי, שנגיעת ידו הזכורה ביותר מהשנים האחרונות היא ככל הנראה שילוב המונח "ורוד ולנטינו", כשהוציא את קולקציית הקוטור בצבעי פוקסיה-מג'נטה עזים ולוהטים מכף רגל ועד ראש, לעונת סתיו-חורף 2022-23. ליין שיצר מגמה ישירה בכל רשתות האופנה המהירה שלקחו השראה (שלא נאמר העתקה) לקולקציות משלהם. "תודה למר ולנטינו וג'אנקרלו ג'אמטי שנתנו לי את החלומות שלהם. תודה לכל אחד ואחת שבדרך זו או אחרת אפשר זאת, זו הייתה זכות וכבוד לחלוק איתכם את המסע שלי ואת החלומות שלי..." המשיך בפרידתו, וסיים: "צעירים וחופשיים. ומלאי חלומות. כל הזמן, Con amore, pp".

בעת פרישתו, בולנטינו טרם הכריזו על יורש כיסאו שייקח את העניינים לידיו, אך הספקולציות כבר החלו לצוף. ביניהן שמועות על כך שאלסנדרו מיקלה (שעזב את גוצ'י ב-2022 לאחר 20 שנה) או אולי את צ'יורי עצמה שכרגע עוד נמצאת בדיור. יו"ר ולנטינו, מוחמד רחיד הודה למעצב היוצא בהודעה לתקשורת: "מוקירים את תודתנו העמוקה לפייר פאולו על כתיבת פרק חשוב בהיסטוריה של בית ולנטינו, תרומתו ב-25 השנים האחרונות תשאיר חותם בל יימחה".

מעצב ולנטינו, פייר פאולו פיצ'ולי והשחקנית סימון אשלי, טקס פרסי אופנה הבריטי 2023. Max Cisotti/Dave Benett, GettyImages
הצליח לסחוף אחריו את האושיות הגדולות כל פעם מחדש/GettyImages, Max Cisotti/Dave Benett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully