וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטייסת שלום: מאיפה משקפי הראייה החדשים של דנה ויס?

24.3.2024 / 6:53

העיתונאית הוותיקה פתחה את מהדורת 'חדשות סוף השבוע' אמש במראה לא רגיל. לא, לא צבע הבלייזר, לא הקארה המדויק - הפעם בחרה בזוג משקפיי טייסים שהציגו לוק טרנדי ועכשווי. על זה נאמר, שבוע טוב גברתנו המגישה! מאיפה לך?

דנה ויס, חדשות סוף השבוע ערוץ 12 - מרץ 2024/צילום מסך חדשות ערוץ 12

בודדות הפעמים בהן מגישות החדשות בארצנו הקטנטונת מבקרות במדורי האופנה. נכון ישנם מקרים חריגים בהן האושיות שהתרגלנו לראות על מסך הטלוויזיה קופצות ל"חיים האמיתיים" ומראות טוטאל לוק קצת יותר מלא, ופחות רשמי. מובן שיש התחשבות מלאה בעיניי הצופים, ולפיכך הלוקים הנבחרים בעת הישיבה באולפנים לרוב לא יהיו צעקניים או מרצדים.

אבל מה שבטוח זה שכשהן מעוניינות להעביר מסר דרך בחירת הלבוש, הן לגמרי יודעות איפה ואיך לדייק (לרוב בעזרת המלבישות של הערוצים) - בעיקר כשמדובר בצבע כלשהו לאות הזדהות או מחאה (ראו ערך קושמרו אהובנו בעניבה כתומה). מה שבטוח, לרוב יש אפס התייחסות לטרנדים חולפים, כך שאין סיבה להפתעות על המסך.

דנה ויס, חדשות סוף השבוע ערוץ 12. חדשות ערוץ 12, צילום מסך
אהלן אהלן שבוע קסום/צילום מסך, חדשות ערוץ 12

אממה! דנה ויס שבוע טוב גם לך. אמש במהדורת 'חדשות סוף השבוע' בערוץ 12, עלתה העיתונאית הוותיקה לכיסא ההגשה במראה שונה מהרגיל. לא מדובר בשינוי בקארה הבלונדיני המטופח וגם לא בצבע התכול של החליפה שנבחרה עבורה, שכאילו נלקחה היישר מפיגמנט צבע עיניה. מדובר באקססורי שמצליח לשדרג כל לוק - משקפי הראייה של ויס.

עוד בוואלה!

ממלכתית: הלוק המשובח של יונית לוי

לכתבה המלאה

מעבר לקריטריונים הקבועים של מראה קלאסי, מחמיא ולא כואב בעין, השתלבה הפרשנית המדינית בהרמוניה הסמכותיות של האולפן - אבל מי כמונו יודעות שאלוהים נמצא בדיטלס הקטנטנים. הלוק המדובר בהובלתה של דנה ירון, הסטייליסטית של חברת החדשות, נלקט עבורה היישר מסל הקניות של זארה. בלייזר תכלת, בעל קווים נקיים עם צווארון דש וכריות כתפיים מעודנות, לצד כפתורים בעלי אותו גוון, בתוספת גופיה תואמת מבית המותג הספרדי.

דנה ויס, חדשות סוף השבוע ערוץ 12. חדשות ערוץ 12, צילום מסך
הלוק הקלאסי המסורתי עם נגיעה טרנדית של דגמי טייסים/צילום מסך, חדשות ערוץ 12

כאמור, הפתעת השידור היו משקפי הראייה מהאוסף האישי של ויס. מסתבר שזוג המשקפיים לא ממש חדשים במגירת האקססוריז שלה, אותם רכשה לפני כשנה באופטיקה דורון בקניון רמת אביב - אך היא אינה נוהגת להרכיבם בזמן השידורים. מדובר בדגם טייסים בעל מסגרת מלבנית ומתכתית הנוטה לזהב, עדשות שקופות וכמובן הגשר הכפול שמחתים את הנגיעה הטרנדית העכשווית.

אקססורי נוסף נרשם בגזרת התכשיטים - זוג עגילים נתליים בסופם עומדת פנינה עגולה ולבנה, מבית מותג התכשיטים ה.שטרן. השניים צצו מבעד לתספורת הקארה המוכרת והמדויקת של המגישה שסורקה בפס צדדי, לצד גווני הבלונד המרעננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully