וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציית הטיקטוק: השתגענו על האאוטפיטים של זוג הפנסיונרים הזה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 9:19

זוג הקשישים הבא, הפך בכמה חודשים בודדים לתופעת אופנה ויראלית שסוחפת אחריה מיליוני צפיות, כשהם מציגים שוב ושוב את הלוקים היומיומיים. מי אמר שגיל הזהב משעמם? לא אנחנו

בעידן בו להגיע לסבב ב' בחיי הנישואין הוא לא דבר של מה בכך, נשאיר רגע בצד את מחלוקת נושאי אהבה ומחויבות כי מצאנו רומנטיקה ששווה להתעכב עליה ובהחלט לקנא. הזוגיות של אקי וקואיצ'י, שלאחרונה חגגו 38 שנות נישואין מוכיחה שהתאהבות לא בהכרח נגמרת בתקופה הראשונה לזוגיות בה הפרפרים בשיא, והשניים הפכו לסנסציית האופנה הגדולה ביותר של טיקטוק.

זוג הפנסיונרים היפני כבש וריכך לא מעט לבבות מאחורי המסכים הקטנים, באמצעות סרטוני וידאו שהפכו ויראלים, בהם השניים משתפים את האאוטפיטים היומיומיים שלהם (עם ההשטאג המוכר #ootd). השיתוף הראשון עלה כפוסט בכורה בחודש יוני של שנה שעברה, בעמודי סושיאל אותם מנהלת בתם הצעירה - כשהיא מכנה את עצמה ה"קריס ג'נר שלהם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
@akiandkoichi Replying to @Karli, PhD + Lifestyle ??? thank you (arigatou) for all the kinds words ♥️ so glad to meet you all #ootd #style #whatiwore #fashion #outfit ♬ Swing Lynn - Harmless

הסרטונים החלו כספונטנים לחלוטין, מבלי להבין שבעוד כמה חודשים חשבון הטיקטוק יספוג מיליוני צפיות ו-305 אלף עוקבים באינסטגרם (והיד עוד נטויה). עכשיו, כשהסיפור הפך לרציני ומזמן הפסיק להיות לעוד תחביב חמוד, הבנו שמאחורי ה"גימיק" של גיל הזהב עומדת תפיסת אופנה קלאסית שמרימה לטעמים הנצחיים - בטח כשזה מגיע לתיקים.

אקי, היא זו שאמונה על הבאת האקססוריז לקדמת הבמה (או המצלמה במקרה שלהם), כשהיא נוהגת להתרברב בתיקי קוטור אותנטיים ממותגי עילית שונים. ביניהם תיק ספידי במהדורה נדירה של לואי ויטון משנת 2001 - פיס שכיום ניתן למצוא ככל הנראה רק בחנויות הוינטג' המצוידות ביותר בעולם (והביקוש אליהם אינו פוסק). בין היתר לא מעט פריטים של המותג האיטלקי בוטגה ונטה, שידוע שמחיריו הם ממש לא כל כיס והפך במיוחד בארבע השנים האחרונות לפופולרי מאוד, בלשון המעטה והפך לחביב קהל חובבי האופנה.

מהצד השני, קואיצ'י, בעלה של אקי שייצב את עצמו כאחד המתלבשים הטובים ביותר ברשתות, כשהסגנון האישי שלו בא לידי ביטוי בקלאסיקה סתמית - אך מתוחכמת. מה בולט במיוחד? סוודרים מקשמיר קלאסיים מבית ראלף לורן, בלייזרים וסטים של כובעים המציגים אסתטיקה קז'ואלית-עסקית, של המעצבים השונים אותם בוחר ללבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully