וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מחושב: הפרט המתוק שפספסנו בסרטון הבשורה של קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 15:24

כשזה מגיע לחביבת המדור, גם כשמדובר בניוז מבאס - אין מצב שנפספס את המסר מאחורי בחירת הסטיילינג המחושבת של הנסיכה מוויילס. מה עומד מאחורי סריג הפסים האופקי בסרטון הבשורה על הסרטן?

גם אנחנו הצטערנו לשמוע את הבשורה שפרסמה קייט מידלטון ביום שישי האחרון, בכל זאת, עדיין מדובר בחביבת המדור לדורותיו. הנסיכה מוויילס סיפרה כי היא אכן חולה בסרטן ועוברת בימים אלו טיפולי כימותרפיה מונעת - זאת לאחר שעברה ניתוח בטן מתוכנן בחודש ינואר האחרון, עליו צוות המלוכה לא הרחיב יותר מדי וביקש לשמור על פרטיותה במשך זמן ההחלמה. דבר שכמובן לא קרה, ובמקום זה החלו השמועות והספקולציות המוזרות לצוף להן ללא שליטה. וכן גם פדיחת פוטושופ קטנה.

הסרטון אמנם לא היה קורע לב, קייט נורא השתדלה לשמור על קור רוח ועל הממלכתיות המאפיינת אותה. ובעוד שרבים לא היו מרוצים מהעובדה שהיא הצטלמה לבדה (ללא פרינס ווילי), מעריצים רבים שמו לב דווקא לכמה פרטים אחרים ומתוקים. מידלטון ישבה על ספסל, בעודה לובשת סוודר קשמיר ספציפי שכבר נצפתה בו מספר פעמים בשנים האחרונות.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם באוניברסיטת סנט אנדרו, סקוטלנד. מאי 2021. Chris Jackson - WPA Pool, GettyImages
בימים משמחים יותר/GettyImages, Chris Jackson - WPA Pool

הנסיכה הציגה לראשונה את סוודר הפסים האופקיים בצבעי כחול-לבן, במהלך ביקור שלה ושל הנסיך וויליאם באוניברסיטה בסנט אנדרו, סקוטלנד בחודש מאי 2021. מדובר בפיס מבית המותג הסקוטי 'ארדם' (650 פאונד, סולד אאוט נכון לעכשיו), וזו כנראה גם הסיבה שקייט בחרה ללבוש אותו במהלך ביקורה במדינה באותה השנה. מדובר בסריג הכי פשוט שאתן יכולות לדמיין - עשוי מאה אחוז קשמיר, צללית המשתקפת דרך גזרה דקיקה, קו צווארון עגול ושרוולים ארוכים עם סיומת לבנה, ללא פסים או קשקושים אחרים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קייט מידלטון באוניברסיטת סנט אנדרו, סקוטלנד. מאי 2021. Chris Jackson - WPA Pool, GettyImages
חובבת פסים ידועה/GettyImages, Chris Jackson - WPA Pool

זו ממש לא הפעם הראשונה בה קייט בוחרת ללכת על לוקים מפוספסים לאורך השנים, אך נראה שהפריט הזה במיוחד מהווה עבורה משהו קצת יותר רגשי מעבר לנוחות המתבקשת. הרגע הכי מתוק בו החליטה קייט ללכת שוב על סריג הבייסיק, היה במהלך הצילומים האייקונים שערכה עם בנה, הנסיך לואי השובב בתמונות פורטרט לציון יום הולדתו החמישי - בחודש אפריל האחרון.

בנובמבר 2024 ממש קצת לפני הניתוח שהשאיר גם אותנו מסוקרנות, קייט לבשה את הסוודר בפעם השלישית בפומבי, בהצטרפותה לקבוצה הקהילתית בלונדון ה-"Dadvengers", התומכת באבות וילדים. הבחירה בו, פעם אחר פעם, לאיוונטים מאוד מסוימים ובטח בסרטון ששחרה בוויקנד האחרון הוא הוכחה לכך שמדובר ביצירה שכנראה נותנת לה בטחון ונחמה, בזמן שנשאה את נאומה הקצר לציבור הסקרן והדואג.

קייט מידלטון עם קהילת Dadvengers בלונדון. נובמבר 2023. Yui Mok - WPA Pool, GettyImages
בביקור בקהילה לאבות וילדים בלונדון/GettyImages, Yui Mok - WPA Pool

ממדי מלחים בהיסטוריה ועד קוקו שאנל שבעצמה התהלכה ברחובות הריביירה הצרפתית עוד בשנות ה-20, "פסי ברטון" מצליחים להישאר על תקן הקלאסיים והטרנדיים. פסים המשדרים סוג של חופש, אופטימיות ואפילו קמצוץ של הנאה - דבר שכרגע כנראה פחות פועם בלב ליבה של הממלכה הבריטית. זאת לאחר שהביאה עימה לא מעט בשורות מצערות בחודשים האחרונים וזה כנראה מה שמידלטון הייתה צריכה כדי להרים ולו במעט את מצב רוחה.

קייט מידלטון עם קהילת Dadvengers בלונדון. נובמבר 2023. Yui Mok - WPA Pool, GettyImages
חביבת המדור ליבנו איתך/GettyImages, Yui Mok - WPA Pool

בבחירת המראה היומיומי הזה, הנסיכה מווילס הזכירה (שוב) לאומה שהיא לא רק "שלנו", של הציבור - אלא גם "שלהם", של משפחתה. אישה עם חיים פרטיים, אמא לפני הכל ואשת איש וכך גם סדר העדיפויות עד להחלמתה. על הספסל בו התיישבה עם מעט מאוד איפור ושיער פזור ללא שום עיצוב מיוחד, הדגישה קייט את העובדה שהסרטן לא בוחר על מי ליפול ואינו מכבד את חייה הפריבילגיים. צילום על רקע נרקיסים צהובים המקושרים לעיתים תכופות לחולי סרטן, שכן הפרחים משמשים לסמל לכוח, חוסן, אומץ והתחלות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully