וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדים שלי יעשו צמות": ריהאנה חוזרת לשורשים בשער 'ווג' סין

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 13:47

המלכה הבלתי מעורערת והבאד גירל של תעשיית האופנה הבינלאומית, עושה קאמבק לימים בהם הייתה מרוחה על המגזינים השונים. לצד ההפקה הצבעונית, היא מספרת מה הסיבה בגללה מתעקשת שלילדיה יהיו צמות

רירי חוזרת אל דפי גיליון אפריל של מגזין 'ווג' סין, בהפקת אופנה צבעונית עם נגיעת הביזאריות המאפיינת אותה. הזמרת ואשת העסקים הכריזה השבוע על כך שמותג הביוטי המצליח שלה 'Fenty', יושק בלוקיישנים שונים בסין כחלק מהסחורה החדשה של חנויות ספורה הפופולריות. כל הניוז המרגש יגע במיוחד בתיירות והתושבות המקומיות שיהנו ממוצריה של אייקון האופנה, כבר החל מה-1 באפריל. ולא, זו ממש לא בדיחה.

ההצצה החדשה לחייה של ריהאנה כחלק מצילומי המגזין שנעשו באל איי, באה כחודש לאחר הידיעה על כך שעורכת המגזין מרגרט ג'אנג, עוזבת את תפקידה ומסיימת שלוש שנים תחת הטייטל המסנוור. בין המותגים שנרשמו בסטיילינג ההפקתי היו לא מעט מעצבים סינים, קצת לואי ויטון וכמובן לנז'רי מבית מותג הבית בבעלותה המגלגל מיליונים - סוואג' פנטי (Savage x Fenty). הבימוי האמנותי נעשה על ידי הזמרת - שמנו לב לזה במיוחד כשהשתמשה בשעון רולקס כשרשרת, ובסטיקי נוטס צהובים כטופ לכל דבר ועניין. בתוספת תסרוקות ניסיוניות מעניינות ומראה איפור בחסות מותג הביוטי שלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בעוד מייסדת פנטי מתכננת להביא את מותג היופי שלה לחופים הסינים, היא משתפת בראיון הנלווה לשער, את המכשולים עליהם התגברה בחייה ובקריירה שלה עד היום, ומסתכלת קדימה על הפרק הבא בבטחון מלא. "אני מרגישה שהכל אפשרי", אומרת רירי, "כל אתגר הוא שם כלקח. כל אתגר נמצא שם כדי להביא אותך לחלק הבא של המסע שלך... פשוט תתייחסו לחיים כמו להרפתקאה, כי כשאתם באמת נכנסים אליהם, אף פעם לא יהיה רגע משעמם".

צמות הן כבר מזמן ערוץ לביטוי העצמי וההתנסות היצירתית של הילדה הרעה והאהובה בתעשייה הבינלאומית. מסתבר שהאמהות וההבנה על ההיסטוריה האתנית שלה, לצד החיבור עם בן הזוג ואב ילדיה אייסאפ רוקי, מסגרו מחדש את כוחו של השיער עבור ריהאנה. גם בצילומי המגזין נראו כמה תסרוקות שנעשו בהשראת צמות וגם אחרות בהן הולכת על השיער החלק, עם כובע קאובוי מעוצב. "זוהי צורה של הגנה על שורשינו, ועל המסורת שהשאירו אבותינו... זה גורם לנו להבין מאיפה באנו", אומרת ומוסיפה: "זו ההיסטוריה האבודה שלנו. מיד רציתי שהילדים שלי יעשו צמות בשיער... זה משהו בדם שלנו".

בין היתר דיברה גם על הקשר ויחסיה עם הוריה, ועל כמה שרצתה שיתגאו בה כל הדרך ועד היום. "עשיתי את זה על ידי עמידה על מה שאני מאמינה בו ורדפתי אחרי הדרך והחלומות שלי. אני חיה את החלום שלי". עד מה נקודת המוצא מבחינתה? "אני חושבת שהמפתח הוא למצוא איזון כלשהו. כן, איזון זה חשוב. תעשו את זה ותקבלו את הטוב שבשני העולמות. אתה יכול לכתוב את החיים שלך כמו שאתה רוצה, והם יהיו יפים. לפעמים, אתה פשוט צריך להרפות מהציפיות של כולם ולהתחיל לחיות את הסיפור שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully