וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחפוף או לא לחפוף, זו השאלה: ניסינו 6 מוצרים חדשים לשיער

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 18:22

גוד הייר דיי? נסתפק גם בשעתיים. הנסייניות שלנו הורידו את הקליפס ויצאו להתנסות במסכות, סרומים שמנים ותרסיסים, שמבטיחים לטפל בשיער, להחליק את הפריזים ולעשות לכן נעים בקצוות המפוצלים

ההבטחה: "סרום מזין לקצוות מפוצלים"

קרסטס סרום לקצוות מפוצלים. יח"צ,
תטפטפו יותר מדי, ותקבלו שיער שמנוני וחשק למקלחת/יח"צ

מה אמרה הנסיינית: סדרת Nutritive של קרסטס הניבה כבר כמה מוצרים מעולים במיוחד לטיפול בשיער יבש וחסר ברק כמו שלי, והסרום החדש מהסדרה, שאמור לטפל בקצוות ולאטום אותם - לא מאכזב. הסוד, כמו תמיד בסרומים מהסוג הזה, הוא במינונים: גם אם אתן מעוניינות לטפטף חצי מיכל על ערימת הקש שנחה לכן על הראש (וזה עוד לפני שהקיץ התחיל), תתאפקו. לא יותר מ-2-3 טיפות מהסרום הסמיך, וכמובן לא קרוב לקרקפת - יספיקו לעטוף גם את הקצוות וגם את האורכים וישאירו אותם גמישים ורכים. תטפטפו יותר, ותקבלו שיער שמנוני וחשק למקלחת.
קרסטס, סרום קצוות מפוצלים Nutri-Supplement
190 שקלים.

ההבטחה: "שמן לתיקון ולשיקום"

שמן משקם לשיער של k18. יח"צ,
מי שיכולה להרשות לעצמה, שתעוף על זה/יח"צ

מה אמרה הנסיינית: בעלת גוונים שמכורה למחליק ולמסכה ללא שטיפה של 18K, קיבלה את השמן החדש של המותג. השמן אמור לשמור על שיער שעובר עיצוב בחום, לטפל בפריזים ולשמור על הקצוות. השימוש פשוט - כמה טיפות ולייבש טבעי, בפן או לעצב במחליק. התוצאות לא פחות ממרשימות - השמן נטול משקל, יבש ומצפה את השיער בכיסוי בלתי נראה אך מורגש - פחות נפוח, פחות מקורזל ויותר מבריק. המוצרים של הסדרה יקרים ממש אז אם צריך לבחור, אלך על המסכה. אבל מי שיכולה להרשות לעצמה, מדובר בשדרוג משמעותי ללוק.
הבונוס: לא נוסה על בעלי חיים ונטול סולפטים, פאראבנים, סיליקונים וצבעי מאכל.
K18, שמן משקם - 379 שקלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ההבטחה: "שמירה על גוון שיער צבוע והגנה משבירה"

לוריאל פרופסיונל סדרת טיפוח לשיער מטאל דיטוקס לניקוי מתכות בשיער. יח"צ,
טיפול כמו במספרה - אבל בבית/יח"צ

מה אמרה הנסיינית: בטופ הסיוטים של כל מי שהבהירה את השיער אי פעם, נמצא כידוע הפחד לקבל גוון כתום דהוי על שם דונלד טראמפ. בלוריאל פרופסיונל זיהו תהליכים ופיתחו סדרה שמבטיחה לשמור על הצבע מדהייה, בעזרת סילוק המתכות שנמצאות במים ומצטברות בסיבי השיער. נסיינית בלונד חיטה השתמשה רק בשמפו ובמסכה מהסדרה אחרי הסשן האחרון אצל הספר, וחיפשה את ההבדלים. "דיטוקס ממתכות בשיער - מסוג הדברים שלא ידעת שאת צריכה עד שימכרו לך אותם במספרות. בגדול, מדובר במוצרים מפנקים מאד שנותנים תחושה נעימה של טיפול מספרה בבית. הריח הפרשי המשגע, המרקם, הפיניש הרך שהשיער קיבל והעובדה שאני יודעת כמה הם עולים - עושים את העבודה. לגבי הצבע, נכון לחודשיים אחרי הביקור אצל הספר, הבלונד נראה יותר שמור ונאמן לגוון המקורי, אבל לא באופן דרמטי. המבחן האמיתי של המוצרים יהיה כמובן בעוד כמה חודשים, כשהקיץ יכה עם כלור, שמש ומלח ים".
לוריאל פרופסיונל, METAL DETOX - שמפו 85 שקלים, מסכה 209 שקלים.

ההבטחה: "מרכך בסרום שמתקן את השיער בדקה ומפחית את שבירת השיער"

מרכך של דאב. יח"צ,
הבונוס? נמצא בכל סופר, במחיר שפוי/יח"צ

מה אמרה הנסיינית: דאב, אימפריית הטיפוח הנגיש שזמינה בכל סופר שכונתי ובפארמים השונים, מדברת אלינו בכל המקומות הנכונים. שיער ארוך ופגום? יש. תיקון בדקה בלבד? לא נתנגד.
חפיפה, ואז דקה פלוס-מינוס על אורכי השיער, והתוצאה משמחת - המרכך קל ולא משאיר שאריות מכבידות, השיער נוח לסירוק ורך מאד, הקצוות שבירים ומפוצלים פחות - לפחות עד החפיפה הבאה. מוצר מוצלח במחיר שפוי.
Dove, 1 Minute Super Conditioner Intensive Repair
24 שקלים.

ההבטחה: "טיפול פלא המעניק לחות, רכות וברק ב-9 שניות, לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום"

מי קרטין של נטורל פורמולה. טל אזולאי,
פתרון מוצלח לחסרות הסבלנות שבינינו/טל אזולאי

מה אמרה הנסיינית: ארוך לכן דקה? קחו 9 שניות עם מי הקראטין של נטורל פורמולה. אכן מדובר ב*מי* קראטין, פורמולה נוזלית לגמרי שכדאי למרוח ישירות על שיער נקי אחרי חפיפה, ולא להעביר בתיווך של היד. כמה לשים? בניסיונות הראשונים כנראה שהנסיינית מרחה מעט מדי, כי האפקט היה מזערי עד לא קיים. בחפיפות הבאות היא החליטה להגזים, המתינה קצת יותר מ-9 שניות ושטפה. את התוצאות ראו והרגישו כשהשיער התייבש. השיער המאד שביר ודקיק שלה הרגיש רך במיוחד, נוח לסידור ונטול פריזים. לא נגזים ונאמר שהוא שוקם, אבל משמעותית הרגיש ונראה יותר טוב. פתרון מוצלח במחיר הגיוני לכל מי שאין לה סבלנות או יכולת להשקיע בטיפולים ארוכים ויקרים.
נטורל פורמולה, מי קראטין - 30 שקלים.

ההבטחה: "5 יתרונות במוצר פלא אחד - מחליק פריזים, מגן מחום, מתיר קשרים, מחזק את השיער ומגביר את הברק"

ספריי קראטין לשיער של HASK. יח"צ,
המתולתלות יידלקו עליו/יח"צ

מה אמרה הנסיינית: אין חלום אחד בתחום השיער שהמוצר הזה לא מבטיח ורק אם אחד מהם יתגשם, אהיה מרוצה. הספריי קליל ומימי, הריח לא יותר מנחמד, שום דבר לכתוב עליו הביתה. כמו כל דבר בחיים, גם כאן יש שאלה של מינונים - קצת יותר מדי, ותקבלו תחושה שמנונית ושיער שמרגיש מלוכלך. במידה הנכונה, הוא הצליח להשכיב בחן שוונצים מטרידים, והשיער הרגיש רך ומאורגן חצי יום לפחות - עד שטעם לחות מהי. נחמד למתולתלות שצריכות עזרה בלפרום את הראסטות. במחיר נגיש, שווה לבדוק אם היומרנות המוגזמת עובדת גם לכן.
Hask, ספריי שמן ארגן - 35 שקלים, להשיג בסופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully