וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: האם פתיחת ANINE BING בישראל בוטלה מחשש לחרם?

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 23:39

המעצבת הדנית האהובה הייתה אמורה לפתוח חנות קונספט ייעודית בישראל, אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. כעת נודע כי נכון להיום החנות לא נפתחת, עקב חשש להפגנות בסניפים ברחבי העולם

אנין בינג לעמנואל - סניף כיכר המדינה. וואלה!, מערכת וואלה!
החנות העומדת בכיכר המדינה, ת"א/מערכת וואלה!, וואלה!

אין צורך לציין ולהסביר את חשיבותם של אנשי מפתח ואושיות מוכרות בכל הנוגע להסברה הישראלית, הן בתמיכתם והן בהעברת מסרים לקולגות. בחודשי המלחמה האחרונים אחת מהדמויות המרכזיות בעולם האופנה, שתמכה בנו ללא עוררין (ולא בפעם הראשונה) זו מעצבת האופנה הדנית, אנין בינג. המותג הפופולרי הנושא את שמה מצליח לסחוף אחריו את גדולות הפאשניסטיות ומבינות העניין, שכן היא דוגלת באסתטיקה נקייה, קלאסית ופשוטה, סטייל "זרקתי על עצמי משהו". בתחילת חודש אוקטובר האחרון, העלתה המעצבת סטורי תמיכה עם מסר חד משמעי, בו מסרה את אהבתה הבלתי מסויגת לחבריה בישראל, למשפחות ולקולגות.

כידוע, פריטיה של בינג נמכרים בסניפי בוטיק 'עמנואל' הפזורים ברחבי הארץ ואמון על ייבואם של מותגי יוקרה רבים. סניף חדש וייעודי תחת שמה של אנין בינג היה אמור להיפתח בסוף חודש אוקטובר בכיכר המדינה, לצד חנויות היוקרה האחרות בכיכר. סניף ייעודי המוקדש למעצבת, כזה שעוצב על פי פורמט ורוח המותג. מקורות באזור דיווחו כי המקום כבר היה לקראת סוף שיפוציו וממש רגע לקראת ההשקה - אך נראה שחל עיכוב בלוחות הזמנים, כשגם שאלת ביטול תוכנית פתיחת החנות בארץ עלתה.

אנין בינג לעמנואל - סניף כיכר המדינה. וואלה!, מערכת וואלה!
כבר הייתה לאחר שיפוצים מוכנה להשקה/מערכת וואלה!, וואלה!

עוד בוואלה!

קול-דינבי: הבית נוטף השיק של אייקון האופנה אנין בינג

לכתבה המלאה

על פי המקורות, מלאי קולקציית החורף הוחזרה חזרה לארה"ב, עקב המצב המדיני של ישראל - בעקבות מלחמת עזה והחנות נשארה עומדת ולא נפתחה. בנוסף, אנשי צוות מטעמה היו אמורים להגיע ארצה על מנת לאשר את חנות הקונספט, אך הגעתם בוטלה עקב המצב וכך גם נגרם עיכוב נוסף לפתיחת החנות.

ההשערה על פי הדיווחים, היא שהיה יכול להיווצר בקלות חרם ואף פגיעה בשאר חנויות המותג של בינג ברחבי העולם, על ידי פרו-פלסטינים וכאלה שלא ממש מבינים מי נגד מי באזור הים התיכון. חרם מסוג זה עלול להוביל לקריסה ופגיעה בשמה הטוב של המעצבת הדנית, לא רק בכך שתומכת סושיאלית בישראל (מזמן כבר לא שמענו ממנה) - אלא גם עקב העובדה שהיא מקימה ומשיקה חנות ייעודית במדינה בתקופה רגישה זו. נכון לעכשיו החנות אינה נפתחה.

רשת עמנואל בתגובה: רשת עמנואל וחברת AB פועלים בשיתוף פעולה ובצמוד מזה מספר שנים.
לאחרונה, קיבלנו החלטה להדק את שיתוף הפעולה ואת הפעילות בישראל ולהקדיש ספייס ייחודי למותג האהוב.
השביעי לאוקטובר, מעבר לזה שריסק את הלב שלנו, גרם לפוקוס שלנו להיות מוסת להתמודדות עם המצב ועם האבל (האישי והלאומי). וכך, באופן טבעי, נוצרו עיכובים רבים בתוכניות העבודה שלנו ובקצב ההתקדמות.
בין התוכניות הללו, כאמור, חלל מיוחד למותג AB בכיכר המדינה, חלל מיוחד עבור 2 מותגי דנים בינלאומיים בקניוןTLV (נעדכן בהקדם) ועוד. ועוד.
כל שיתופי הפעולה המתוכננים, ממשיכים ויתקיימו בעתיד הקרוב. הכל תוך תשומת לב ורגישות לקטסטרופה שפקדה אותנו ואת מדינתנו האהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully