וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד השרוך: קבלו את החגורה הדקיקה ששווה להשקיע בה

שגיא לירן

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 15:35

הטרנד הבא אמנם נשלף מהארכיון הסופר ישן של המאה ה-16, אך אנחנו לגמרי מבינות למה הוא מצליח להיות מוצף מחדש ברחבי הרשת. מה נדרש? שרוכי נעליים או חוט ממכנסיים ישנים יעשו את העבודה על מנת לתרגל ולהתרגל לטרנד חגורת החוט

נכון, טרנדים באים, חולפים וחוזרים לחיינו כל הזמן. בעינינו הדבר הכי חשוב הוא לדעת איך בדיוק להשתמש בטרנד, מבלי למצות אותו עד תם ומבלי שיצא לנו מכל חור אפשרי. מעטות הפעמים שיוצא לנו להיתקל בפריט פשוט, נגיש ועל זמני שגורם לנו לתהות - איך לא חשבו על זה קודם??

אז האמת שחשבו. בטרנד חגורת החוט הדקה אנחנו יכולים לצפות במבט לאחור, כשהיא מופיעה כבר באיורים היסטוריים מתועדים מהמאה ה-16. כבר אז היה לה תפקיד חשוב ובעיקר פונקציונלי שהחזיק את המכנסיים במקומם, כשהחוט הדקיק מושחל מסביב למותניים.

אבל בואו נחזור לשנה הנוכחית, כי חגורת חוט (או שרוך, יו ניים איט) לגמרי פה כדי להישאר. המותג ‏Fear of God כבר הספיק להציג בשנה שעברה בקולקציית הרדי-טו-וור שלהם חגורת חוט שיצרה מעין מחוך מהמם (החגורה הנמכרת ב-1,815 שקלים). גם בקולקציית הסטודיו המוצלחת והאחרונה של H&M ראינו את התופעה במגמת עלייה, שכן קולקציות הסטודיו הן בין האוספים האהובים עלינו בזכות (ובעיקר) הפרטים הקטנים והחשיבה המעמיקה של חווית המתלבש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

השרוך הארון במותניים נרשם גם על המסלול של האחיות אולסן לצד מעיל כבד בחסות The row. כל השחקנים בזירת האופנה הבינלאומית כבר הבינו שחוט קטן, מסאטן, עור או לפעמים דנים יכול בהחלט להפוך את הלוק מנחמד - לסופר אופנתי ושיקי, ונראה שהטרנד מתחיל לתפוס חזק גם בקרב הפאשניסטות ברשת. משהו בסילואט האייקוני הזה, שחותך ומדגיש את המותניים עובד כמו קסם על כל אאוטפיט יומיומי. וכאן חברות, נמצא בדיוק ההבדל הגדול בין פריט נצחי לבין עוד טרנד חולף.

אז איך משלבים אותו? הדרכים הכי טובות ללבוש את חגורת החוט, הן גם הדרכים הכי פשוטות - לכן אין צורך לשבור את הראש. מעל מעיל או בלייזר, ויכול להיראות מדהים גם על שמלה פשוטה או מכופתרת. ישנן מלא דרכים לשחק עם חגורה שכזו והתוצאה תמיד יוצאת סופר נקיה ואוספת - וכמובן (ואולי הכי חשוב) נגיש וזול.

טיפ קטן מאיתנו במידה ועפתן על הרעיון: הקטע האהוב עלינו בטרנד הנוכחי, הוא שהוא יחסית ידידותי לסביבה. ההמלצה שלנו היא "לגנוב" חוטים או שרוכים מכל מיני מכנסיים, ג'קטים או אפילו שרוכי נעליים שאין בהם שימוש יותר ולהשתמש בהם בצורה אחרת - כי אין לדעת איזה לוק חדש ומעניין תוכלו ליצור באופן הכי מאולתר, עד שתשיגו אחת "אמיתית" מהחנות.

חגורת חוט עם אבזם זהב. מסך פינטרסט, צילום מסך
חגורת חוט עם אבזם זהב/צילום מסך, מסך פינטרסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully