וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינג'יות, שימו לב: קלואי קרדשיאן הצטרפה לחבורה

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 11:03

ספק התאומה האבודה של לינדזי לוהן, ספק מדריכת פילאטיס שנרדמה במיטת שיזוף - עיצוב השיער החדש של קלואי די מחמיא לה. היא לא אחת שחוששת לעבור על כל ספקטרום גווני השיער, השאלה היא - האם זו פאה, או שהיא רשמית בקלאב האדמוניות?

הסיס השלישית לבית משפחת קרדשיאן יוצאת בקמפיין חדש לכבוד קולקציית Khloé V3 החדשה, למותג הספורט והלייף סטייל Fabletics. אמנם אנחנו רגילות לראות את הגנים הארמנים בולטים ברובם כשזה נוגע לאחיות הברונטיות, אך אם יש מישהי שם שלא חוששת לגעת בצבע השיער שלה - תהיו בטוחות שזו קלואי.

כוכבת הראליטי ומייסדת 'גוד אמריקן' שיתפה מבחר תמונות על מנת לקדם את הקולקציה השלישית שלה עם מותג הספורט. שם גם הציגה את הלוק החדש שלה כשהיא מתרחקת מגווני הבלונד פלטינה שהתרגלנו לראות אותה עמם, ונכנסת חזק אל קהילת הג'יניג'יות באופן רשמי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לבושה בבגדי אקטיב בצבעי אדום, שחור וירוק ניאון היא נראית בתסרוקת שיער פזור בגלים רפויים ומבריקים שנופלים עד ממש מעבר לחזה, תוך כדי שהיא מחליפה תלבושות. אפשר להגיד שהיא די עברה על כל ספקטרום הגוונים האפשרי כשזה מגיע לעיצוב שיער, אך הפעם צללה עמוק אל תוך הטרנד הנוכחי (בעיקר באמריקה) - של גוון 'נחושת הבוקרים' המבוקש.

ספק התאומה האבודה של לינדזי לוהן, ספק מדריכת פילאטיס שנרדמה במיטת שיזוף - עיצוב השיער החדש של קוקו לגמרי מחמיא לה. מעצבת השיער אירינל דה לאון, שאחראית על התחום מטעם הפקת הקמפיין (ועל עוד המון שמות נוצצים בתעשייה) טרם פרסמה דיטלס על המראה, שכן רבים מהעוקבים תוהים האם מדובר בפאה זמנית או שינוי מוחלט. אני חושב שזו פאה, אבל אני בעד לחזרה של שיער אדום קלואי", כתב לה אחד המעריצים. בעוד אחרים המשיכו ותמכו: "לעולם אל תחזרי לבלונד שוב. זה המראה שלך!", "הצבע הכי טוב שלך עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully