וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עדינה ממנה: מייגן מרקל שולפת את שמלת הפסטל האביבית מהארון

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 14:19

הדוכסית מסאסקס הגיעה לשעת סיפור בהתנדבות לילדים חולים, מה שדרש ממנה לעלות על שמלת פסטל מעודנת ויוקרתית, הכוללת משחקי צלליות ופרינטים פרחוניים - בקיצור, עושה וולקאם לעונת האביב שלפנינו

בין הדרמה המתמשכת בבית המלוכה הבריטי, נראה שמייגן מרקל ממשיכה לשדר עסקים כרגיל ביבשת אחרת - בכל זאת, יש כאן חיים ציבוריים לנהל. הדוכסית מסאסקס הגיעה לבקר מטופלים בבית החולים לילדים באל איי, כחלק מהמסע השנתי של "Make March Matter" של המרכז הרפואי. בין שעת הסיפור בה הקריאה ושינתה את צלילי קולה עבור הילדודס, הצלחנו להתמקד בעיקר במראה האביבי הממוחזר שלה.

מרקל אימצה לחיקה את פלטת הפסטל האביבית ואת הבדים החצי שקופים. בחירה בשמלת משי עשויה שיפון מבית אוסקר דה רנטה (3,490 דולרים), שנלקחה מקולקציית טרום אביב 2022 של המעצב. זו ממש לא הפעם הראשונה בה נצפית הדוכסית בפיס העונתי - קודם לכן ראינו אותה לובשת אותו בסרט התיעודי שלה ושל פרינס הארי בנטפליקס, "הארי ומייגן", בסצנות שצולמו בביתם לשעבר בקוטג' פרוגמור.

עוד בוואלה!

מייגן מרקל חושפת כתפיים בשמלת ערב מוצלחת

לכתבה המלאה

שמלת המידי המדוברת כוללת כפתורים בחזית, המובילים לסגירה גבוהה וצפופה באזור הצוואר. גווני התכלת-מנטה בטון הפסטל בולטים ברובם, לצד חצאית קפלים מכוסה בפרחים בצבעי מים ושרוולים שקופים למחצה. בגזרת השוז הלכה על הפריט הטרנדי שנכנס אלינו בסערה בחודשים האחרונים וככל הנראה הולך להישאר כאן תקופה ארוכה, שובן של נעלי הבובה. במקרה שלה הלכה על הבחירה הקלאסית של נעלי בובה מחודדות, מבית מותג הנעליים האיטלקי אקוואזורה (כ-745 דולרים), אותן כבר נעלה בהזדמנויות רבות אחרות.

מייגן מרקל בשמלה פרחונית של אוסקר דה לה רנטה. מסך אינסטגרם royalfashionpolice, צילום מסך
אז ועכשיו - מחזור השמלמלה בול במקום/צילום מסך, מסך אינסטגרם royalfashionpolice

נראה שמייגן עדיין מאמצת את הגישה של מחזור לוקים וממשיכה ללבוש מחדש את הפריטים האהובים עליה מאירוע לאירוע (אנחנו לגמרי בעד). בהמשך ישיר למגמה - הוסיפה את השעון היוקרתי והמוכר של קרטייה, בעיצוב זהוב ומרובע. זאת לצד צמיד יהלומים וזוג עגילי חישוק עבים ואלגנטיים מזהב.

בחלקת האיפור שמרה על מראה פשוט ומאופק שהשלים את הוייבים ששידרה שמלת הנוף הפרחונית. מגע של סומק ורדרד, ונגיעה של איילינר על העפעפיים שלגמרי הספיקו כדי לרומם את הוודג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully