וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אותו סט מחרפן: נטע אלחמיסטר מהפנטת על החוף

הדוגמנית ואשת העסקים גורמת לנו לרצות לברוח מהמזגן הקפוא במשרד ולצלול בקפיצת ראש אל ימי יולי-אוגוסט הרותחים. בסט פרחוני ומשגע מתוך הקולקציה החדשה של 'בננהוט' - עם או בלי הבייבי באמפ, נטע עושה את זה מהפנט כרגיל

נטע אלחמיסטר בבגדי חוף של בננהוט. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
מהפנטת גם את המקסיקנים/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

אם יש משהו שמאוד היינו רוצות עכשיו, זה להישכב על החולות החמים של חופי קאנקון עם מוחיטו ביד. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד, והנה אנחנו כאן, תחת המזגן הקפוא במשרד כשכבר הסתפקנו בשבועות האחרונות בלצפות בנטע אלחמיסטר ונועה בני מצלמות את קולקציית קיץ 2024 של במקסיקו הרחוקה.

הקולקציה של 'בננהוט' המותג בבעלותן, שכבר עלתה לאתר לאחר אינספור הצצות ורמזים בחשבונות האינסטוש של שתי החברות הטובות, מציגה קו צבעוני במיוחד, פרינטים משגעים וגם פיסים על פלטת הניוז המוזהב - שלגמרי יכולים לשמש כלבוש יומיומי.

אמש שיתפה אלחמיסטר ברצף תמונות חדש, בהן לובשת סט פרחוני בגווני הפסטל הנעים בין צבעי הורוד, כתום, ירוק ולבן. תחת הכיתוב: "Before & After" הציגה הדוגמנית ואשת העסקים את אותו לוק בדיוק - אחד שצולם בתקופה האחרונה ושוט נוסף מימי ההריון (שגם אז נראתה לא פחות מאגדית).

נטע אלחמיסטר בבגדי חוף של בננהוט. מסך אתר רשמי bananhot.co.il, צילום מסך
לא עושה חשק ליולי-אוגוסט?/צילום מסך, מסך אתר רשמי bananhot.co.il

עוד בוואלה!

מאמא-הוט: נטע אלחמיסטר נותנת הצצה לבטן שאחרי לידה

לכתבה המלאה

סט ANITA שלובשת נטע הוא בעקרון תמצית החשק שלנו לקפוץ קפיצת ראש עמוקה אל תוך ימי יולי-אוגוסט הרותחים. חלק עליון (529 שקלים) בגזרת סטרפלס, בעל שרוולים ארוכים ורחבים, הכולל רצועות עדינות מתכווננות המאפשרות לשחק ולבחור את עומק המחשוף הרצוי. החצאית התואמת (629 שקלים) היא בהחלט פריט שניתן לשלב עם גופיות פשוטות או טופים אחרים של בגדי ים ולא רק עם הסט הייעודי. מדובר בחצאית פראו הנקשרת בצידי המותניים ויוצרת שסע סקסי לאורך צד הרגל.

בגדי חוף של בננהוט. מסך אתר רשמי bananhot.co.il, צילום מסך
טופ סטרפלס עם קשירה מכווננת/צילום מסך, מסך אתר רשמי bananhot.co.il
בגדי חוף של בננהוט. מסך אתר רשמי bananhot.co.il, צילום מסך
חצאית פראו עדינה ומסוקסת/צילום מסך, מסך אתר רשמי bananhot.co.il

בגדי החוף שהציגה המאמא הטריה והשזופה, הם חלק מקו עיצובי שלם המבוסס על אותו פרינט פרחוני ומלבלב, שנע בגבול הדק שבין בגדי חוף וריזורט לבין לנז'רי קיוט לאמץ לחדר המיטות. הליין הורדרד החדש מציג בין היתר חלקי ביקיני קטנטנים, חצאיות מקסי חצי שקופות עם ההצללה המדויקת, בגדי ים שלמים ואפילו מטפחת ראש נחוצה לחכמות בשמש שבינינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully