וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגו רובי, מאחורייך: המלכה לטיסיה עושה ברבי בשמלה ורדרדה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:35

עם השמלה הזו אין מצב שמישהו יפספס את נוכחותה של קווין לטיסיה. מה יש בה? טרנד הברביקור, פרינט פסיפס מנומר וכיווצים בול במקום - שלושה מאפיינים שנועדו לכך שייפלו לקסמיה. לצידה, המלך פליפה בתיאום של בעלולי מושלם עם עניבה ורודה נוצצת

לטיסיה מלכת ספרד בטקס מדליות באמנויות בספרד, אפריל 2024. Carlos Alvarez, GettyImages
לטוש ממשיכה לעשות את זה נכון/GettyImages, Carlos Alvarez

התרגלנו מהר מאוד ללוק החדש של חביבת המדור, לטיסיה מלכת ספרד (51) שחשפה בסוף חודש פברואר האחרון קארה ארוך ומחמיא, לו אחראי מעצב השיער הצמוד שלה לוז ולרו. מאז כבר הספיקה להשוויץ בו במנעד רחב של אירועים ציבוריים, כשהיא ממשיכה להוכיח שהיא עוד אחת מנשות המלוכה שעושות את נכון.

לטיסיה מלכת ספרד בטקס מדליות באמנויות בספרד, אפריל 2024. Carlos Alvarez, GettyImages
שרוולים תפוחים ומאווררים/GettyImages, Carlos Alvarez

הפעם, הגיעה בליווי בעלול המלך פליפה השישי, לטקס הענקת פרסי האמנויות בספרד. לטי הלכה על מראה הברביקור שהשתחל לחיינו חזק השנה, בעיקר עקב צאת הסרט "ברבי" לאקרנים (והיה מועמד לאוסקר) בכיכובה של מרגו רובי. בשמלת קיץ קלילה מבית המותג הספרדי Lady Pipa (כ-169 יורו), גזרת מידי מסוגננת עם כיווצים אורכיים הנאספים במרכזה. צבע השמלה 'Terrazzo Rose' שבא לידי ביטוי בפרינט פסיפס נמרי, המפוזר על בסיס בד לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נעלי עקב של לטיסיה מלכת ספרד בטקס מדליות באמנויות בספרד, אפריל 2024. Carlos Alvarez, GettyImages
עקב נמוך זה הדיבור/GettyImages, Carlos Alvarez

זו לא הפעם הראשונה שהמלכה מתהדרת במראה הזה, שמלה שכבר נצפתה עליה בארוחת צהריים כשהגיעה לחגיגות פרס "מיגל דה סרוונטס" לספרות בשנה שעברה. זו גם הסיבה שהדגם כבר אינו זמין באתר המותג, משום שהוא אינו שייך לעונה הזו - וכנראה בחירתה (בין היתר) גרמה למכירות לעלות במהירות האור. למרות שהדגם אינו מהיום, העיצוב עדכני לחלוטין - ראשית עקב ההדפס המנומר בשילוב הורוד שהופך אותו לטרנדי, ושנית, כי התכווצות החצאית והשרוולים התפוחים אף פעם לא יוצאים מהאופנה.

פליפה מלך ספרד ואשתו לטיסיה בטקס מדליות באמנויות בספרד, אפריל 2024. Carlos Alvarez, GettyImages
תיאום של נסיך!!! סליחה, של מלך/GettyImages, Carlos Alvarez

את הלוק הנוכחי השלימה עם תיק צד לבן ומלבני בעל אבזם סגירה כסוף, של המותג האיטלקי פורלה ואבזור קל של עגילים נתליים מבית TOUS בשלושה צבעים: לבן מונסטון,ירוק אמרלד וורוד. בגזרה התחתונה הלכה על שוז מחודדות בחסות Magrit הספרדי - נעלי עקב נמוכות עם סגירת סנדל אחורית. התספורת החדשה נשארה מפוזרת בתסרוקת גלית וקופצנית, בתוספת איפור זוהר על בסיס מעושן של צלליות ורדרדות. לצידה, המלך פליפה שניסה לתאם עם אשתו ועלה על חליפת פסים בצבע אפור כהה והוסיף עניבה ורודה ומעט מנצנצת. איזה גבר, אה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully