וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיולן כהן ועד אדוה דדון: כתבי החדשות שמשדרים אמינות וסטייל

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 17:05

חצי שנה של מלחמה רצופה במבזקי חדשות גרמה לנו להכיר את המגישים קצת יותר לעומק, בין היתר בזכות הסטייל הייחודי שכל אחד אימץ לעצמו (וגם אלה שפחות) - אז על מי שמנו עין?

נכון, אנחנו צופים בהם כבר שנים, אך נראה שבשישה החודשים האחרונים אנשי החדשות הפכו לחלק בלתי נפרד מסלון הבית שלנו. הם שם בבוקר, בצהריי היום ובערב (לרוב) בשיא המקצועיות, כשהם מקפידים לשמור על סטטוס קוו אופנתי מאוד מוגדר בסטנדרטים שלו ומאוד "מנומס". אותנו לא ממש מעניין מי מתחרה של מי וכמה רייטינג הם עושים - אלא מי השמות המצליחים להבליט את עצמם קצת מעבר לגבולות ה"רגיל" על המסך ומדי פעם מרשים לעצמם להתרפק על איזה אקססורי מסקרן או גווני לבוש המשנים את כל התמונה.

עדי זריפי

אמנם לא מדובר פה בדירוג, אך למקום הראשון תעלה עלמת החן החדשה-ישנה על המסכים שלנו, הלוא היא עדי זריפי בת ה-34 שפותחת את הרשימה. אם יש מישהי שאנחנו לגמרי יכולות להגדיר כפאשניסטה מאחורי הדסק באולפן, זו היא. המלחמה הביאה את זריפי ליותר שעות שידור בקדמת הבמה וטוב שכך. הקארה המדויק ומעורר הקנאה (היא שמעה אי פעם על שוונצים??), הצבעים והגזרות איתם משדרת מבססים אותה פעם אחר פעם כאיט גירל של חדשות 12 ותכלס? גם מול המתחרים הנוספים.

אלמז מנגיסטו

אלמז, אלמז, אלמז. מה נגיד מה נאמר? בעקרון, מנגיסטו בת ה-30 היא הקראש שלנו כבר תקופה ארוכה. היא יודעת להניח על עצמה את הפריטים המחויטים ה"הכבדים" ביותר ועדיין לגרום להם להיראות הכי קלילים. כשהיא לא הולכת על בלייזרים, היא נוטה להיצמד לחולצות מאווררות על גזרתה החטובה, ותמיד אבל תמיד לצד רעמת שיער מטריפה ומטופחת היטב.

דני קושמרו

אתם תקראו לו אבא, אנחנו נקרא לו הממתק הכי טעים במגירה. לא בכדי להחפיץ או משהו, אבל קושמרו כבר שנים נחשב לדמות המאצ'ו הדומיננטית בחברת החדשות. בין בחירות הטוקסידו הסטנדרטיות מצליח דני להבליח מדי פעם יציאות בול במקום - כמו השישי ההוא בו הלך על עניבה כתומה כאות הזדהות עם משפחת ביבס שנחטפו על ידי החמאס, "היום כולנו ג'ינג'ים, כולנו חטופים". זו גם דרכם העיקרית של המין הגבר להעביר מסרים דרך סטיילינג, אבל בואו דני יודע לעשות זאת עם מעילי העור המסוקסים בכתבות האקסטרים השונות - עוד מלפני ימי המלחמה.

דני קושמרו עם עניבה כתומה באולפן שישי, כאות הזדהות עם משפחת ביבס הנמצאת בשבי החמאס. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
לא רק אבא/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

מגי טביבי

היא החלה את דרכה בבית 'האח הגדול', שם כבר הצהירה על כוונותיה להיות חלק מאנשי האקטואליה במדינה. מהר מאוד תפסה את מקומה וביססה את עצמה כמגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14, פלאס הנחיית טקס המשואות ביום העצמאות בהר הרצל. טביבי אוחזת בבייס מאוד חזק לכאורה, השיער השחור הגולש, העיניים התכולות המהפנטות, אך לצערנו דוגלת בלבוש חליפות בצבעים עזים - לפעמים מדי.

מגי טביבי ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
זועק מדי, כואב מדי/צילום מסך, ערוץ 14

צבי יחזקאלי

הוא משמש כראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13 ובעקרון הוא מוגדר ככתב הכי לוהט בתחום. מה יש בו מהעין האופנתית שלנו? לא הרבה ויחד עם זאת הרבה מאוד. הוא מקפיד על החליפות המחויטות הסטנדרטיות, נשאר על פלטת האפורים שנוחתת לרוב על מכופתרות לבנות, כיפה גדולה שחורה על ראשו וזקן אחד מטריף שבעצם משדרג ומעלה בכמה וכמה רמות את הטוטאל לוק.

צבי יחזקאלי, כתב לענייני ערבים ערוץ 13. מסך חדשות ערוץ 13, צילום מסך
הכי לוהט בתחום/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 13

יולן כהן

אי אפשר להכריח אותנו לבחור כשאולפן 12 מגייס לכוחותיו נשים בעלות חוש אופנתי משובח. מעבר להיותה הברבי הקלאסית ביותר על המסך (הוודג' אמאלה), כהן בת ה-33 יודעת להשתמש בטרנדים העונתיים במידה הנכונה ולשדר סטיילינג ורסטילי במסך ומחוצה לו. היא לא בוחלת באמצעים והולכים על המראה המנומס כשצריך, אך גם דואגת להשוויץ בנשיות שלה כשהיא על מדי ב' - בשמלות, עקבים, מבחר תכשיטים בולט וכל טוב נוסף.

יולן כהן וניר דבורי, חדשות ערוץ 12. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
היא אמיתית תגידו? לגמרי חושקות בחצאית/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יולן כהן בחתונה של איתמר מינימר. אור גפן,
היסטרית/אור גפן

אדוה דדון

כשהיא לא רודפת אחרי נוכלים או נכנסת לשטחי אש עם קסדה ואפוד, אדוה דדון מככבת על המסך לצד גווני הבלונד הממכרים. מחולצות סאטן, למכופתרות לבנות ועד טייצים מבריקים ומחטבים בכנסים השונים. מחוץ למסך היא לא בוחלת באמצעים והולכת על שמלות סטרפלס, גרביונים שחורים חצי שקופים ולעיתים גם חצאיות מיני.

גדעון אוקו

חדי וחדות העין ישימו לב שאם יש מישהו מתוקתק ומטופח בצוות החדשות, זה אוקו בן ה-42 (נותנות לו 30 קללל). המשקפיים העגולים הפכו לאחד מסימני ההיכר שלו, כשהרבה פעמים בתמונה תשתלב לה עניבה מעניינת ובעיקר טיפוח פנים מהמוקפדים שראינו. דוז פואה גדעון.

גדעון אוקו תוכנית חסכון משכנתאות חרדים. מתוך תוכנית חסכון 12, צילום מסך
דוז פואה לולי/צילום מסך, מתוך תוכנית חסכון 12

מעיין פרתי

במבט ראשון פרתי יכולה להיחשב לאחת המתלבשות הסאחיות על המסך. במבט שני ניתן לראות שמתחת לרעמת התלתלים הקופצנית והחביבה עומד סטיילינג מחושב. מה הוא כולל? וסטים מחויטים, בלייזרים עם אלמנטים ייחודים המסירים ממנו את השעמום הרגיל של עוד ז'קט לאוסף וכשצריך גם שמלות מיני במידה הנכונה.

עדיין לא הגיעה ליעד - נגה ניר נאמן

כתבת הצרכנות ומגישת החדשות עברה מהפך חיצוני מרשים בשנים האחרונות ועדיין - טעון פה שיפור. יש שיגידו שהגירושין עשו לה טוב, יש שיגידו שהעובדה שהשילה במשקל היא זו שגרמה לה לבלוט מחדש על המסך. מאז המייקאובר נראה שהעיתונאית מרשה לעצמה יותר להשתחל אל תוך פיסים צמודים, ביניהם שמלמלות שונות ויחד עם זאת משהו שם עדיין לא עובד ב-100 אחוזים. אולי נחוץ שינוי בצבע השיער?

נגה ניר נאמן. חדשות 13, צילום מסך
ירוק פה מדי/צילום מסך, חדשות 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully