וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתגענו: מאיפה שמלת הקולר של רונה לי שמעון?

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 16:20

לצערנו על שולחן השופטים של 'רוקדימים' כבר לא נראה אותה, אך כל עוד אנחנו יכולות להיאחז בכל קמצוץ שרונה לי נותנת לנו - אנחנו שם. בריקוד ושמלה מלטפת מבדים נשפכים היא עשתה לנו את הבוקר. מאיפה לה?

רק השבוע נודע לנו על סיום תפקידה של רונה לי שמעון (41) בשולחן השופטים של "רוקדים עם כוכבים", עקב צילומי סדרת הסיקוול ל"רשימת חיסול". השחקנית האהובה אמנם תחסר לנו על המסך, לא רק בזכות דברי הטעם בשידור, אלא גם עקב העובדה ששמעון הייתה מהמצטיינות התמידיות שלנו בזמן שידורי הראליטי הנצפה - וכרגע קשה לנו לדעת עדיין מי תתפוס את מקומה. השמועות אומרות שדנה פרידר עתידה לרשת את כיסאה ואם אכן השמועות נכונות, אנחנו יותר ממבסוטיות על הבחירה. כן, דנה יש לנו המון ציפיות מנערה חשמלית.

רונה לי שמעון בשמלת קולר של קוס COS. מסך אינסטגרם ronalee_shimon; לורין קשרי,
מי תתפוס את מקומה?/מסך אינסטגרם ronalee_shimon; לורין קשרי

זו גם הסיבה שאנחנו כרגע נאחזות בכל קמצוץ שיש לרונה לי להציע. הבוקר שיתפה סרטון קצר בעמוד האינסטה בו רוקדת על רקע פסטורלי של שדות, בתוספת כיתוב "Been a while…" מאז שרקדה לאחרונה. תנועתיות מלטפת של ריקוד רך ובו זמנית גם מאפקט ה'חופש' של שמלת הקולר שלובשת. שמלה בגזרת משוחררת מבית המותג Cos (700 שקלים), מתוך קולקציית אביב-קיץ 2024 שקיבלה השראה מבדים שונים וצורות זורמות.

שמלת קולר קוס COS. יח"צ חו"ל,
ההיילייט של הדגם - קשירת הקולר האחורית/יח"צ חו"ל

עוד בוואלה!

סיפורה של חזייה מבצבצת: מורן אטיאס חוזרת לשטיח האדום

לכתבה המלאה

שמלת המקסי שעל השחקנית מעוצבת בחתכי צלליות אוברסייז בגזרת A, כשהאלגנטיות שלה נרשמת בייחודיות של צווארון הקולר הגבוה הנקשר בעורפה. בנוסף, הדגם הקיצי אמנם לא מכיל עיטורים בולטים כלשהם, אך כן כולל שני שסעי צד גבוהים המחליקים את עצמם בין שכבות החצאית וכיס זוויתי שכמעט ואינו נראה בכל צד.

שמלת קולר קוס COS. יח"צ חו"ל,
בד נשפך מתוך קולקציית אביב-קיץ 2024/יח"צ חו"ל

שיערה פזור ומשוחרר בהכי טבעי שאפשר, כשבין לבין צץ להם זוג עגילים זהובים ונתליים מעוטרים ביהלומים קטנים על צורתם המרובעת. ורונה לי כמו רונה לי, לא מתפשרת על נוחות והיא בוחרת בזוג מגפיים גבוהים בצבע חום כהה להשלמת הטוטאל לוק הבין עונתי.

שמלת קולר קוס COS. יח"צ חו"ל,
השתגענו סופית/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully