וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הריוניות, לוקיישן 1: קורין גדעון נותנת פייט עם אאוטפיט פשוט-פשוט

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 17:46

פתיחת החנות הראשונה של המותג האהוב הביאה לפתחה את הטריו ההריוני של הביצה - קורין גדעון, לירן כוהנר ודנה זרמון. כולן יפות, כולן נכונות - אבל חייבות להודות שהבייסיק הפשוט של קורין כבש אותנו

קורין גדעון ונופר מור - פתיחה של איתי ברנדס בקניון רמת אביב. אור גפן,
באו לחדש את מלתחת האביב/אור גפן

רגע לאחר גל הלקוחות שהציפו את הפופ אפ המבוקש של ITAY BRANDS, הנהלת המותג החליטה בצעד חכם להתקבע, ולהשיק את החנות הראשונה בקניון עופר רמת אביב. לרגל פתיחת סניף הדגל, הגיעו האושיות המקומיות להתמנגל, לנשנש ולהתפנק בפריטי קיץ חדשים להוסיף למלתחה האישית.

השלוש שהצליחו לתפוס לנו את העין הן הטריו ההריוני של הביצה: האיט גירל הוותיקה דנה זרמון הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, מלכת היופי בדימוס לירן כוהנר (די נו, בואו נחליט שזה לירנקו לעד) בחודש חמישי והמגישה ואושיית הרשת, קורין גדעון בחודש רביעי, עם בייבי באמפ מתוקה.

קורין גדעון בחודש רביעי - פתיחה של איתי ברנדס בקניון רמת אביב. אור גפן,
הבייסיק המושלם/אור גפן

אם יש משהו שאהוב עלינו במיוחד הוא לראות נשים בשיא ימי הזוהר שלהן, כשההילה הזו של בריאה ויצירה עוטפת אותן. ואם יש משהו שאנחנו אוהבות אף יותר, אלה הלוקים הנוחים שיכולים לשמש לכל זמן - הבייסיק הפשוט שבעזרת כמה אקססוריז נכונים עושה את העבודה. זה גם הלוק שהדגימה היום קורין גדעון - בחולצת טי אפורה ומכנסיים שחורים בגזרת אוברסייז מבית המותג המארח. בתוספת שרשרת צ'אנקית של צ'יפ מאנדיי, עקבי שפיץ בהירים ומעוטרים באבנים קטנות ונוצצות של מנגו וסגירה קלאסית של תיק צד שחור בחסות סן לורן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דנה זרמון בחודש תשיעי - פתיחה של איתי ברנדס בקניון רמת אביב. אור גפן,
מונוכרומטי תמיד עובד/אור גפן

זרמון הלכה על לוק מונוכרומטי על פלטת החאקי, בגווני ירוק זית. השכילה ועשתה חכם כשהפכה חצאית סאטן לשמלת סטרפלס - יש יותר מתבקש מהנוחות של הבד הנעים הזה על הגוף בחודש מתקדם שכזה?? על השמלה זרקה ז'קט בלייזר תואם בגוון כהה יותר, לצד עקבים נמוכים של Only. את הפלטה החאקית השלימה עם כמה בלינג בלינג זהובים בחסות קלואה, פלאס תיק קטן ומעוגל בעל ידית חישוק גדולה - מבית המותג הצרפתי.

לירן כוהנר בחודש חמישי - פתיחה של איתי ברנדס בקניון רמת אביב. אור גפן,
לא נדרש הרבה בשביל לככב/אור גפן

אחרונה וחביבה במיוחד, לירן כוהנר שכבר חברה לאיתי ברנדס כשפתחה פופ אפ באותו לוקיישן של המותג שלה ERA. לירנקו הלכה על בסיס טוב שתכלס? אין שום סיכוי לטעות איתו. מכנסיי ג'ינס בגזרת פדלפון נפתחת, חולצה מכופתרת שמנתית לצד תיק צד צבעוני ומשגע שהרים את הלוק ברגע. כל הטוב הזה לצד קוקו אסוף גבוה החושף את פניה היפות של הדוגמנית, את העגילים הנתליים הדקיקים ושרשרת יהלום עדינה בצורת לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully