וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגליים חמות: היידי קלום בשמלת דנים ושסע אחד עמוק ומטריף

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 13:49

הטופ מודל הגרמניה התייצבה אמש על הרד קרפט של טקס אופנה בת קיימא, בשמלת ג'ינס מכופתרת. גזרה מחבקת וסוחפת עד הרצפה, ללא כפתורי מחשוף והצצה עמוקה במיוחד לרגליים הבלתי נגמרות שלה

טריילר Making The Cut ("לגזור ולתפור") עם היידי קלום, טים גאן/אמזון פריים וידאו

החגיגה השנתית של טקס פרסי ה-Fashion Trust US חלה אמש, כשהיא ממשיכה להדגיש את הישגי הקיימות הגדולים בעולם האופנה ומחלקת כמעט 500 אלף דולרים, על מנת לתמוך במימון הזוכים. השנה כמו תמיד, סלבריטאים רבים הגיעו להפגין את תמיכתם בקהילת יוצרי האופנה הירוקה באל איי, ביניהם קלי רולנד, ג'סיקה ביל, דוגמנית העל הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו והיידי קלום אחת ויחידה.

הטופ מודל הגרמניה בת ה-50, הפכה בערב אחד את מראה הקז'ואל לאופנה עילית, כבר מהרגע הראשון שרגלייה דרכו על השטיח האדום. בליווי צמוד של הסטייליסט רוב זנגרדי (שבשנים האחרונות אמון על הסטייל של אושיות רבות, ביניהם שדרוג המלתחה של ג'יי לו), היא הגיעה לטקס החשוב בשמלת דנים מכופתרת שממש מעטות יכולות לגרום לה להיראות כל כך אלגנטית.

היידי קלום בטקס פרסי Fashion Trust US. Monica Schipper, GettyImages
אפילו הפוני המעט מיושן נראה מצוין/GettyImages, Monica Schipper

שמלת המקסי, מקולקציית סתיו 2023 של המעצבת הספרדייה סוניה קרסקו, היא עוד אחת מאמירותיה הבולטות בזכות סגנון הג'ינס שקיבל תצורה אחרת והרבה יותר מעניינת. פיס מכופתר מתחילתו ועד סופו, שחיבק את גזרתה ונסחף עד גובה הרצפה. השוס? שסע שמאלי עמוק בגובה הירך, שחשף את רגליה הסנסציוניות והבלתי נגמרות של המנחה - עד חשיפת עקבי סטילטו שחורים ומחודדים בחזיתם.

היידי קלום בטקס פרסי Fashion Trust US. Monica Schipper, GettyImages
כשקז'ואל מקבל תפנית אלגנטית - ככה זה נראה/GettyImages, Monica Schipper

החלק העליון של השמלה ישב בצד אחד "מסודר" על כתף אחת, כשהשנייה נשארה חשופה ומרושלת מטה לגמרי בעקבות אי סגירת הכפתורים בחלק המחשוף העליון. העיצוב מבית קרסקו, היוצרת החנונה, הוא גישה אופנתית חדשה בת קיימא - תוך כדי שימוש בסיבים ממוחזרים וחומרים אורגניים מאושרים.

היידי קלום ואלסנדרה אמברוזיו בטקס פרסי Fashion Trust US. Stefanie Keenan, GettyImages
היופי הברזילאי של אמברוסיו לצד הסקסיות של קלום/GettyImages, Stefanie Keenan

עוד בוואלה!

היידי קלום בבגד ים פרחוני הכי יפה שראינו

לכתבה המלאה

בכל הנוגע לגלאם אישיוז, קלום השאירה את שיערה פזור בתסרוקת ישרה, כשהפוני שלה מוטה הצידה ומסתיר את רוב המצח. מראה שפתיים רכות בגוון אלמוגי, הארה קלילה של סומק על לחייה והיילייטר תואם, בעוד מסקרה עבה יצרה מראה נועז וכהה סביב עיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully