וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילית מתמיד: המייקאובר המוצלח של גאולה אבן

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 14:48

בזמן שהעיתונאית והמגישה נמצאת בברייק מהמצלמות (ורגע לפני שחוזרת לפריים טיים), הספיקה גאולה אבן-סער לקבוע תור ולקפוץ למעצב השיער שזיכה אותה בשינוי מרענן ונחוץ

בווידאו:גאולה אבן, מתוך: פגישה/תאגיד השידור

שלושה חודשים אחרי שגאולה אבן-סער עזבה את תוכנית הבוקר של רשת 13, נודע כי העיתונאית בת ה-51 מתכננת לחזור לפריים טיים בגדול. הניוז דיווחו כי אבן תצטרף לצוות של המתחרים - קשת 12, שם תנסה את מזלה על הרחבה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים".

את גאולה התרגלנו בשנים האחרונות לראות בעיקר בעודה מתרוצצת בין לוקים רשמיים יותר - בין היתר, חליפות מחויטות בשידורים, שמלות משי רכות ופיסים עשויים שיפון סוחף. כעת, בזמן שעושה הפסקה מתבקשת מהמצלמות, נראה שהמגישה הספיקה לקבוע תור אצל הספר ולשדרג את הלוק בכמה וכמה רמות.

מעצב השיער שגיא דהרי קיבל את פניה של גאולה, כאחד שאחראי על לא מעט תספורות ותסרוקות של אושיות מקומיות, ביניהן - מאיה ורטהיימר, ניקול ראידמן, נינט טייב ועוד רבות וטובות. שינוי המראה שהמשיך את הקו היפה והאצילי שלה, התבטא בצבע גוונים מרענן ובהיר יותר, לצד תספורת מדורגת וקצרה יותר ממה שאנחנו רגילות לראות עליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לנוכח מראה המייקאובר המוצלח הזה, החברים ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים. ביניהם בעלול חבר הכנסת גדעון סער, שהוסיף אמוג'י מאוהב לתגובות על התמונה שעלתה גם לפיד של אשתו. בשוט נוסף שצולם לפני ימים בודדים רגע לאחר השינוי בשיער, המגישה הציגה לוק שלקח אותה למחוזות הקז'ואל - שלגמרי מחמיאים לה. באוברול מבית 'ליוויס', מומחי הדנים, כשתחתיו יושבת לה גופיית בייסיק שחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully