וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב מנצח לסחוניה שבפתח: כל הבשמים והמארזים רגע לפני החג

18.4.2024 / 17:46

ברגמוט פצ'ולי או היביסקוס? יוניסקס או פרחוני ונשי? בושם מוצלח אך נטול אישיות או כזה שלא תפגשו בשום מקום אחר? צרות עולם ראשון, ואנחנו כאן כדי לפתור אותן

מארז מאק וולט פסח MAC. יח"צ,
מחיר משתלם - קלאס באפס מאמץ/יח"צ

מתנה שווה לעצמך או לאחרות בלי לצאת מהבית, מעכשיו לעכשיו? Don't mind if we do.

ב-MAC שוברים את שוק העצלנות עם מארז מתנה בשם המדויק Better than flowers, שכולל שלושה מוצרים שימושיים: מסקרה M·A·C STACK מוקטנת ומצוינת, היילייטר MINERALIZE SKINFINISH ושפתון LUSTREGLASS עתיר ברק בגוון Hug me ניוד סולידי, שיתאים ממש לכל אחת. האריזה שחורה ומוקפדת והתכולה במחיר משתלם - קלאס באפס מאמץ.
מאק, מארז Better than flowers
280 שקלים (שווי המוצרים 404 ש"ח), להשיג בוולט.

PEACH ON LIPS מארז בובי בראון. יח"צ חו"ל,
למתאפרות חובבות דילים/יח"צ חו"ל

מארזים מוצלחים אפשר למצוא בחג הזה גם ב-Bobby Brown. מתאפרות חובבות דילים יוכלו להצטייד בצמד צלליות סטיק, או בשפתון extra lip tint האהוב ועיפרון שפתיים בכ-20% הנחה. חובבות סדרת ה-VITAMIN ENRICHED המשובחת יכולות לאגור במחסני החירום קרם לחות וקרם העיניים מהסדרה, יחד עם סומק קרמי חמוד שמתאים גם לשפתיים בכ-35% הנחה ולהרגיש פיצ'י.
סטים של בובי בראון, בין 245-480 ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סט של Origins. יח"צ,
בכוונתנו לאמץ מעכשיו ועד שיבוא שלום עולמי/יח"צ

והנה ערכה שבוודאות נשאיר לעצמנו: 6 מוצרים של מותג הטיפוח Origins, חלקם באריזה מיניאטורית שעשתה לנו חשק חזק לעוד - כן קרם עיניים שהוריד לנו את הנפיחות אחרי ליל הכטב"מים ההיסטורי, אנחנו מסתכלות עליך, וגם על הסרום שעושה נס בגזרת הגלואו; וחלקם בגודל רגיל שבכוונתנו לאמץ מעכשיו ועד שיבוא שלום עולמי - ג'ל לחות עם קפאין מעולה שבמעולים שהציל עור יבש ואפרורי, ותחליב טיפולי מרגיע, שזה בערך מה שכולנו צריכים עכשיו. עוד במארז: מסכת פחם אפקטיבית ששאבה לנו את הנקבוביות וקרם ניקוי מקציף ולא מייבש.
סט The Magic of Origins- 250 ש"ח

ללין - מארז רחצה עשיר פצ'ולי. סטודיו vipdesign,
אופציה למתנה שנראית טוב במחיר נגיש יחסית/סטודיו vipdesign

כברת דרך עברו בללין מאז הווניל פאצ'ולי, ולהתבגר משמעו לשדך לפאצ'ולי דווקא ברגמוט מעודן יותר. המהדורה המוגבלת של הניחוח החדש מעוצבת בסגלגל וטורקיז, ולמרות שכבר פגשנו בללין אריזות מתוחכמות יותר, השילוב בין הריח החמוד, שהוא מאד ויקטוריה'ס סיקרט, לנראות הלא ילדותית עשה לנו נעים.
את הניחוח החדש אפשר למצוא בכל המוצרים המוכרים של המותג: פילינג גוף (הפייבוריט שלנו), מיסט, קרם גוף וידיים, נרות ועוד - אופציה למתנה שנראית טוב במחיר נגיש יחסית.
Laline - מארזים החל מ-90 ש"ח.

קיט נסיעות של פולה בליק. עדי גלעד,
לחובבות המוצרים המוקטנים ולחובבות פולה/עדי גלעד

קוסמטיקאית העל פולה בליק מציעה ערכה קטנטנה בתיק שקוף שמתאימה לתקופת הנסיעות, וכוללת סבון פנים יעיל, סרום לעור עייף ואת ה-magic drops - סרום מרוכז במיוחד עם חומצה היאלרונית. לחובבות המוצרים המוקטנים, לחובבות פולה, לכל מי שרק רוצה להתנסות ולנשים עם בעיית מחויבות לגודל מלא.
פולה בליק, קיט נסיעות - 199 ש"ח | להשיג בקליניקה ברמת אביב או באתר.

בושם ברברי. יח"צ חו"ל,
גבריות רעילה אאוט - אורזות אותו גם לעצמנו/יח"צ חו"ל

ועכשיו! לבשמים שאהבנו:
מבחינתנו זה הבושם המנצח של העונה, וכמו הרבה ריחות מוצלחים אחרים, הוא בכלל מהמדף של הגברים. הברברי החדש הוא חמים וגברי אבל לא מהסוג הסטנדרטי: גבריות רעילה אאוט, תווים עציים של ארז, נקיים וארומתיים - תארזו לנו לקחת, לבן זוג ולעצמנו גם.
ברברי, Hero
669 שקל ל-100 מ"ל.

בושם בניחוח ורדים של לאוקסיטן. באדיבות לאוקסיטן,
עיצוב בהשראת הסבנטייז, מהחמודים שראינו העונה/באדיבות לאוקסיטן

לאוקסיטן ממשיכים במסורת המוערכת, ומשחררים בושם חדש שיעבוד טוב גם בימים של קיץ רותח ומיוזע. השילוב המקורי בין ורדים מהסוג המעודן, אפרסק פרשי ואשכולית חמצמצה יוצר תרכובת נקייה, מתוקה במידה הנכונה ולא שתלטנית - הרכב מנצח לסחוניה שבפתח. הבקבוק מעוצב בהשראת שנות ה-70 והוא מהחמודים שראינו העונה.
לאוקיטסן, ורדים ואפרסק - 199 ש"ח ל-50 מ"ל.

בושם נשים ארמני. יח"צ חו"ל,
ורוד מדי, אבל לפחות לא מזמן מיגרנה/יח"צ חו"ל

הגרסה האחרונה של בית ארמני ל-My Way היא מתוקה-חמצמצה ופירותית, אבל לא מהסוג המוגזם שמזמן מיגרנה. הריח החדש שיוצא במהדורה מוגבלת משלב בין אגס, הדרים, וניל וקצת ברגמוט והוא צעיר וקיצי במיוחד, ומגיע בבקבוק ורוד מדי.
ארמני, my way nectar
389 ש"ח ל-90 מ"ל.

בושם של ג'ו מלון רד היביסקוס קולגן אינטנס. יח"צ חו"ל,
התמהיל אמור להיות יוניסקס, לנו הריח נשי במקסימום/יח"צ חו"ל

יחסית לבשמים של ג'ו מלון שלא דומים לשום דבר אחר, ה-red hibiscus עדיין לא דומה לשום דבר אחר, אבל פחות. רוצה לומר - פה ושם בקצוות הריח הפרחוני שלו מריח קצת מוכר. הוא מורכב מהיביסקוס, יסמין ווניל, אלגנטיים ועזים ושורד לאורך זמן. התמהיל הזה אמור להיות יוניסקס, לנו הוא הריח נשי במקסימום.
ג'ו מלון, רד היביסקוס אינטנס - 485 ש"ח ל-50 מ"ל.

בושם ביונד סקין. יח"צ חו"ל,
מתאים לאלה שעשו וראו דבר או שניים בחייהן/יח"צ חו"ל

אם יש לכן אלפייה פנויה ומארחת מבוגרת שבא לכן לפנק, לכו על הבושם של מותג העל Floraiku שמגיע מפריז, אבל את ההשראה שלו מקבל דווקא מהתרבות היפנית. הבושם מגיע בתוך קופסת בנטו יפהפייה שאין לנו איך להגדיר אותה אלא כ- "ערכה להרכבה": המכסה, הבקבוק יוצא הדופן והתכולה מגיעים בנפרד, ואיתם עוד בקבוק קטן לנשיאה. הריח עצמו הוא פרחוני, אביבי ונשי מאד, אבל על הצד האקסטרה מתוק. מסחרר בהרחה ראשונה, מתאזן בהמשך עם תווים פרשיים יותר, ובכל מקרה מתאים למישהי שעשתה דברים וראתה דברים ותדע להתיז אותו בכבוד.
Floraïku Paris, spring river
50 מ"ל + 10 מ"ל ב- 1,070 ש"ח, להשיג בביונד סקין.

בושם יוניסקס של ורסצ'ה. יח"צ,
ניחוח להמונים/יח"צ

ועוד באותה קטגוריית מחיר, בקולקציה הגבוהה של ורסצ'ה משיקים סדרת בשמים שעל הנייר מוגדרת כיוניסקס. למרות הייחוס והעלות, ה- Gingembre Pétillant שנדגם מהסדרה הוא ניחוח להמונים. מצד אחד, ייחודי ומעניין, מצד שני, לא צריך להיות אנין בשביל לחבב אותו. הוא הרבה יותר גברי מיוניסקסי, צעיר בקטע טוב, פירותי וטעים.
ורסצ'ה אטלייה, Gingembre Pétillant
1380 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בסניפים נבחרים של הסופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

בושם של המותג האוסטרלי GOLDFIELD & BANKS. יח"צ,
פחות פינג פונג וסיגריות בחול, ויותר מלח ים קריספי לימוני/יח"צ

ולפינת היוניסקס - המותג האוסטרלי GOLDFIELD & BANKS בקבק בהצלחה מרובה את הריח של חוף הים. ומכיוון שמדובר בחוף ים אוסטרלי, יש בו פחות פינג פונג וסיגריות בחול, ויותר מלח ים קריספי, לימון, אמבר וחולמנות שיהלמו יפה נשים וגברים גם יחד.
גולדפילד אנד בנקס, Pacific Rock Moss
695 ש"ח ל-100 מ"ל. להשיג ברשת אפריל

בושם של בוס BOSS. יח"צ,
מומלץ לכל מי שסובלת מבשמים פרחוניים-פירותיים מדי/יח"צ

הבשמים של BOSS הם ההוכחה שלא צריך אישיות כדי להצליח ולהיות נאהב. עם המסקנה האופטימית הזו ניגשנו אל המהדורה החדשה בסדרה שמלווה אותנו כבר למעלה משני עשורים. הבקבוק אותו בקבוק, רק בגרסה כחולה כהה ומבריקה ופקק מוזהב, והריח גברי גנרי וטעים: גם הדרי, גם ירוק, קצת מתובלן ועצי בקצה. נסיינית שהיא ההפך מגבר אימצה אותו לעצמה, וממליצה לכל מי שסובלת מבשמים פרחוניים-פירותיים מדי ללכת אחריה.
בוס, Bottled Triumph Elixir - 449 ש"ח ל-100 מ"ל.

סדרת הבשמים של גולברי. ניר יפה,
ביצוע מוצלח של עיצוב מינימליסטי, גולברי/ניר יפה

את קטגוריית 'ווליו פור מאני' מייצגים גולברי, שמציעים סדרת בשמים חדשה במחיר נמוך. המותג עשה נכון כשבחר בעיצוב מינימליסטי, והביצוע מוצלח - בקבוקי הזכוכית השקופים עם פקק העץ היפה והתוויות הלבנות נקיים ומוקפדים, וגם עם הקופסה הלבנה הפשוטה אי אפשר לטעות. בקולקציה 5 ריחות, גנריים פחות או יותר, מתוכם חיבבנו במיוחד את ה- AMBER&TONKA שנוטה יותר לצד היוניסקס/גברי - קצת לימוני, קצת עצי וקצת מאסקי. השרידות בינונית-נמוכה, וחבל.
גולברי - 100 ש"ח ל-100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully