וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט 30: נטע אלחמיסטר חוגגת בביקיני תחרה קטנטן

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 11:12

אין כמו לסגור את העשור השלישי לחייך עם עסק מצליח מאחורייך, בעל הורס, בייבי מתוק וביקיני קטנטן שיושב בול. כך עשתה בשבת האחרונה אלחמיסטר החרוצה בסט מטריף מעולמות הלנז'רי

נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת 30. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
סוויט 30/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

הדוגמנית ואשת העסקים ציינה בשבת האחרונה את יום הולדתה כשהיא סוגרת את העשור השלישי בחייה, ומאחוריה (טפו חמסה) כבר נרשמו לזכותה - בייבי קטן, בעל הורס ועסק מצליח. בריל שהעלתה לעמוד האינסטה ל-1.7 מיליון עוקביה, שיתפה סרטון משעשע קצר בו מתעוררת לשנות ה-30 שלה ונזרקים עליה חיתולים ובקבוק חלב לתינוקי.

נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת 30. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
קטנטן, תחרתי ושובב/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

את יתר החגיגות של היום הזה היא בילתה לצד המשפחה והחברות במסיבה בריכה ביתית. ניצוצות הקיץ כבר לגמרי כאן (חכו חכו), ונטע עשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב - לעלות על בגד ים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת 30. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
מסיבת בריכה עם הבסטיז/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

הפעם, בסט ביקיני קטנטן והצהרתי בדוגמת תחרה שחורה ושומטת לסתות מבית מותג הבית שלה ושל הבסטי נועה בני, 'בננהוט'. סט "NINA", כולל טופ ללא תפרים המתכוונן בעזרת כתפיות דקיקות. חלקי המשולשים העליונים עוצבו בצורה חדה וארוכה יחסית לטופים הרגילים המוצעים בשוק כיום, כשהוא מציג אלמנטים עדינים מאוד של תחרה שחורה על בסיס ניוד, שחלקם יוצאים מגדר "המשולש" ונוחתים על עור מחשוף הלובשת בצורה מעוגלת וחיננית.

החלק התחתון, דקיק לא פחות - כולל כיסוי מינימלי בזכות קשירה צידית ועדינה ביותר, כך שכל אחת יכולה לקשור בגובה ובהתאמה הרצויה לה. גם כאן כמובן בהיות התחתון חלק מהסט, נרשמה התחרה המהפנטת. בחלק האחורי של התחתונים עוצבה גזרה ברזילאית יחסית גבוהה, כשבסוף רצועות הקשירה של שני החלקים צוותו אבזמים זהובים קטנטנים. המעוניינות והנועזות יוכלו למצוא את הסט בסך 878 שקלים ולככב איתו על החוף בעונה הקרובה (כל חלק בעלות 439 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully