וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמלים הקשורים לישראל נפסלו": אלון ליבנה על עיצוב שמלת האירוויזיון

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 12:58

אחרי סאגת מילות השיר שייצג אותנו השנה באירוויזיון, מסתבר שהגיע בלת"ם מצד אחר לא צפוי - גזרת הסטיילינג. מעצב האופנה שיתף בעבודת עיצוב השמלה שתלבש עדן גולן ומספר מה כללו הכללים הנוקשים לגביה

קטע מתוך הקליפ ל"הוריקן" של עדן גולן, השיר של ישראל לאירוויזיון 2024/כאן 11

כמעט כל קטגוריה לוקחת חלק ותורמת למאמץ הלאומי בהשתתפותה של ישראל בתחרות האירוויזיון לשנת 2024, שתתקיים ממש בחודש מאי הקרוב במאלמו שבשבדיה. רק היום נודע כי אל על תטיס את נציגתנו עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון, שם ישתתפו בתחרות עם השיר "Hurricane", שנחשף ב-10 במרץ אחרי סאגה ארוכה, שכללה את פסילת המילים המקוריות של השיר, שנקרא בתחילה "October Rain", בטענה שהן "פוליטיות" כביכול. כזכור, לאחר דין ודברים ארוך מול איגוד השידור האירופי, הוגש השיר עם מילים חדשות ובאותו לחן, ואושר על ידי הוועדה המפקחת על האירוויזיון.

אלמנט נוסף שהצוות הישראלי העוטף את גולן בתקופת ההכנה הממושכת, הוא כמובן סטיילינג מחושב ומוקפד ובראשו איתי בצלאלי, המלווה את הנציגות הישראלית בשנים האחרונות. גם השנה בצלאלי עושה זאת בעבודה צמודה עם המעצב אלון ליבנה, שהיה אמון על התלבושת של נועה קירל לפני שנה. אך נראה שהשנה הכללים קצת שונו ואף התחדדו עבור צוות הביוטי המתלווה לזמרת.

עדן גולן והסטייליסט איתי בצלאלי. מסך אינסטגרם itay_bezaleli, צילום מסך
איתי בצלאלי, ראש צוות הסטיילינג/צילום מסך, מסך אינסטגרם itay_bezaleli

עוד בוואלה!

כוכבת הפליליסטיות: "קניתי חליפה ב-7,000 ש"ח. בדיעבד מיותר"

לכתבה המלאה

בסטורי ששיתף ליבנה ל-133 אלף עוקביו בעמוד האינסטגרם, חשף בתשובה לשאלת אחד העוקבים "הבגד לאירוויזיון יהיה בצבע צהוב?", שזו שאלה שנשאלה כמה וכמה פעמים ולה תשובה די מבאסת. "לצערי קיבלנו הוראה מפורשת לא להשתמש בשום סמל או אלמנט שקשור לנושא. היינו צריכים לשלוח סקיצה ולקבל אישור, וסקיצות בעלות סמלים או אזכורים למצב בישראל נפסלו על הסף", כתב המעצב ואוסיף: "אבל תסמכו עליי שהכנתי בצורה מרומזת אלמנטים שמעבירים את התחושות שלנו".

עדן גולן ומעצב האופנה אלון ליבנה. מסך אינסטגרם alonlivne, צילום מסך
מסקרן במיוחד/צילום מסך, מסך אינסטגרם alonlivne

לצערנו ליבנה לא יכול לפרט מעבר למה שכתב וכל מה שנותר לעשות הוא להמשיך לתהות איך יפתיע השנה בגזרת הלוקים הצפויים. "אני כבר מת להראות לכם!!! אני רק יכול להגיד שזה משהו אחר ממה שמצפים, ושהשנה כל הנאמבר של האירוויזיון מקבל פרשנות קצת אחרת מבדרך כלל", כתב בהמשך להסבר החוקים הנוקשים השנה - ואנחנו רק יכולות לדמיין מה עתיד לבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully