וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מילים, 7 אותיות: מה הסיפור מאחורי חולצת "I TOLD YA"?

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 14:58

הסרט החדש בכיכובה של זנדאיה וג'וש אוקונור גרם לנו להתעכב על הסצנות בהם השניים לובשים חולצת טי מהפשוטות שראינו, אך מסתמנת כלהיט הבא של הקיץ. איזה מותג הרים את הכפפה ועיצב קולקציה שלמה בעקבות הסיסמא הכי מעצבנת שיש - "אמרתי לך"?

רגע אחרי הקרנת הבכורה של Challengers, הסרט החדש בכיכובה של זנדאיה, עזבנו רגע את ההשקפות והביקורות על כוח ואובססיה, ובאופן די מוזר (והאמת? מתבקש) - המחשבות שלנו חזרו שוב ושוב לחולצת טריקו אחת ספציפית. המון לוקים בהשראת עולמות הטניס תפסו לנו את העין (בעיקר במהלך קידום הסרט), אך אין ספק שהיצירה הבאה עומדת להיות הלהיט הבא של הקיץ.

למי מאיתנו לא נזרק אי פעם צמד המילים המעצבן בתבל: "אמרתי לך"? תודו, אין דבר יותר מרתיח מלהתוודע לצדקותו של קרוב שמייעץ לנו משהו, לפעול הפוך ובסוף לגלות שצדק, בעודו מנופף לנו בסיסמא הנוראית הזו בפנים (אבל איזה כיף להיות בצד השני). אז זו בדיוק חולצת הטי הפשוטה שמופיעה שלוש פעמים על שתיים מהדמויות המרכזיות של הסרט - זנדאיה וג'וש אוקונור עם הכיתוב בעל השלוש מילים "I TOLD YA". זה התחיל בסצנה של השחקנית האהובה בה מצהירה כי "לא צריכה שיתאהבו בה" וממשיך בהשתלשלות האירועים כשהחולצה עוברת אליו, נשארת אצלו כמה שנים ומשאיר לה את החותם האייקוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כעת המותג, Loewe הכריז על השקת ליין של חולצות טי וסווטשירטים בהשראת הפיס מהסרט, הכולל את הכיתוב הטרנדי - ואנחנו כמובן צופות לזה הצלחה שיווקית גדולה. הלייבל הספרדי עבד על קולקציית היוניסקס הכוללת את הפיסים בצבעים אפור (כמו בסרט) ולבן בסגנון כותנת ג'רזי קלת משקל, שלגמרי ייראו מעולה ללבישה בסטייל אוברסייז, עם מכנסי ג'ינס וכפכפי סלייד לאורך כל העונה החמה הקרבה.

חולצה של לואבה I TOLD YA. אתר רשמי loewe, צילום מסך
3 מילים, 7 אותיות: קולקציית צ'לנג'רס החדשה של לואבה/צילום מסך, אתר רשמי loewe

אז כמה יעלה לנו להיראות בלו במעט כמו זנדאיוש? הטישרט בעלות של 925 שקלים, והסווטשירט במחיר של 1,900 שקלים באתר המותג. העיצוב מתוך הסרט שוכפל עבור דמותה של זנדאיה ונלבשה על ידי השחקנית במהלך מסע מסיבת העיתונאים. בעוד שאוקונור הכוכב השותף, לבש גרסה מתחכמת יותר על הרד קרפט, כשהכיתוב הפעם התנוסס בשחור על גבי לבן בחולצת מכופתרת ועליה בלייזר שחור ומחויט בזמן שקידם את הסרט בפרמיירה בלונדון.

מעצב התלבושות ג'ונתן אנדרסון הסביר בראיון ל-WWD כי החולצה היא העתק מדויק של חולצה שלבש באייטיז ג'ון קנדי ג'וניור, בנו של נשיא ארה"ב לשעבר. בזמנו, לבש אותה בסידור מתוקתק כשהיא תחובה בתוך מכנסיו בזמן ששיחק עם הכלב שלו בפארק. "כשJFK היה צעיר יותר, בשנות ה-80 וה-90, היה סוג של חוסר מאמץ בארון הבגדים שלו - כאילו הוא יכול ללבוש כל דבר, ומשיכה מינית תמיד תהיה שם", אמר אנדרסון כחלק מהראיון וקל מאוד לראות מדוע נצמד למראה "השחצני" שלו כשלקח את ההשראה המרכזית לדמותו של פטריק (ג'וש אוקונור).

ג'וש אוקונור. Jeff Spicer, GettyImages
מתחכם על השטיח האדום/GettyImages, Jeff Spicer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully