וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובוני אכפת לה: בר זומר עושה את תאילנד בביקיני מתוק

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 16:41

הדוגמנית ההורסת והמאמא היחסית טריה, מציגה חופשה משפחתית מעוררת קנאה במגוון בגדי ים - אחד מהם מתוק (אולי מדי) ומלא באלמנטים עיצוביים. מאיפה לה?

בר זומר בביקיני בחופשה בתאילנד, אפריל 2024. מסך אינסטגרם barzomer,
מי נראה ככה??/מסך אינסטגרם barzomer

חופשת הפסח הביאה את האושיות המקומיות לארוז את עצמם ולטוס לחופשות מעוררות קנאה מעבר לים. אחת מהן היא בר זומר, המאמא היחסית הטריה שהחליטה לנפוש ולבלות את הימים האחרונים בתאילנד לצד בעלה אביב כהן ובתה מילה הקטנה, שאוטוטו תחגוג את יום הולדתה הראשון.

בר זומר בביקיני בחופשה בתאילנד, אפריל 2024. מסך אינסטגרם barzomer,
שלל דיטלס מתוקים/מסך אינסטגרם barzomer

השגרה המעייפת חזרה, אך פסק הזמן שלקחה הדגומנית נמשך - וטוב שכך. בין מבחר סטים מגוונים של ביקיני ועל רקע חופי תאילנד, בריכות ענק והקוקוסים הגדולים, משך את תשומת ליבנו בעיקר סט אחד ספציפי שעוצב בהשראת עולמות הלנז'רי ויש שיגידו שאף שנוי במחלוקת.

עוד בוואלה!

"נשרפתי בכל הפנים עד כוויה דרגה מספר 2"

לכתבה המלאה

דגם 'לוליטה' הוא אחד מהדגמים הייחודים של מותג בגדי הים הצרפתי-אמריקאי Bain de Minuit, שמכל האלמנטים העיצוביים שיש בו - ויש בו. הבולט ביותר הוא כמובן פרינט דובוני הבייבי החומים הפזורים לצד לבבות קטנים וורודים על רקע בסיס צהוב בננה. הפיס אמנם נותן קונטציה ילדותית שזורקת אותנו היישר לגן חובה, ועם זאת - מאוד נשי, שיקי ואוסף (ובטח כשהוא על אחת כמו בר).

בר זומר בביקיני בחופשה בתאילנד, אפריל 2024. מסך אינסטגרם barzomer,
מאמא בר עושה את תאילנד/מסך אינסטגרם barzomer

ברצף תמונות שהעלתה מהחופשה הלוהטת, מציגה זומר באדי חטוב ושמור לאחר לידת בתה הבכורה בחודש יולי האחרון. הגזרה הנמוכה מאוד של התחתונים (80 יורו) כוללת כיסוי מינימלי שממקסם את פוטנציאל השיזוף בקריצת רטרו לאייטיז. כשבטופ (85 יורו) נרשמה בטנת בד לבנה (בדומה לתחתונים) על הקאפים, לצד רצועות מתכווננות. מתוך כל הדיטלס שכולל הדגם, אחד הפרטים החמודים הוא דווקא מונוגרמה ורודה של האות B, כרמיזה ישירה לשם המותג, אבל גם לשמה של בר שקולע בול לקונספט הלשוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully