וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הדנים היחיד שיש לתת לו במה כרגע: הג'ינס האפור

גלגולו של טרנד הוא לחזור אלינו לקבלת חיבוק חם בזרועות פתוחות לרווחה. ובכן, הדנים האפור תופס מחדש את מקומו לצד חבריו לגוון ומציגה ניטרליות נקיה להפליא. הנה הצצה קטנה ללוח השראה אפרפר

ג'ינס אפור של המותג Agolde. Jeremy Moeller, GettyImages
וייב הוינטג' של Agolde/GettyImages, Jeremy Moeller

בעונה הנוכחית, הדנים הכחול או השחור הקלאסי נדחק מעט לפינה לטובת גוון אחר לא פחות נחשק וקל ללבישה: ג'ינס אפור. כן כן, לא כל כך קשה לזהות, מבט אחד על מסלולי התצוגות האחרונות של שבועות האופנה בעולם ותוכלו להבחין עד כמה הבהירות הכרומטית הזו תופסת את מקומה ועולה במד הפופולריות.

אחרי הטירוף בהשראת שנות ה-2000 סביב מכנסיי ג'ינס בגוונים חומים ולרוב די מכובסים ומשופשפים, שהצליח לעלות שוב על הגל ב-2023 - הפעם, הדנים האפור מקבל מקום של כבוד לצד חבריו. כאמור, מעצבים ובתי אופנה רבים בחנו מחדש את הטרנד במסלולי קולקציות אביב-קיץ האחרונים והוכיחו שאת הג'ינס האפור? אפשר ללבוש ולשלב עם ה-כ-ל.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דנים על המסלול של דיזל, ג'ינס אפור. Estrop, GettyImages
דיזל מומחי הדנים באייס דנים אפרפר/GettyImages, Estrop

במותג הספרדי לואבה, קיבלו החלטה ללכת על גזרת מותן גבוהה, החליפו את המכנסיים המחויטים והגדירו מחדש את אופי הבגדים המשרדיים האופציונליים. בדיזל, מומחי הדנים כבר שנים רבות - האייס דנים מגיע בטוטאל לוק המכובס המזוהה עם המותג ובורסיות שונות של חצאיות ג'ינס וז'קטים בסגנון הקז'ואל השיקי. וכמובן שהטרנד הגיע גם לסטרייט סטייל של הפאשניסטיות בעולם ובאינסטה, הכנו לכן פה אחלה הצצה ללוח השראה בנושא.

אוברסייז, סקיני, גזרת סלים דקיקה, נמוכה, חצאית, שמלה או ז'קט: הג'ינס האפור נכח בכל מקום ברחובות הפאשן וויק והחליף (גם אם רק לתקופה הקרובה) את הג'ינסים הכחולים או השחורים הנצחיים. גווני הפחם הנעימים צצים על הרדאר שלנו ללא הפסקה, הם טובים בדיוק כמו מכנסיי הג'ינס השחורים הקלאסיים, אבל עם וייב מרענן ונייטרלי אף יותר. תתנו צ'אנס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully