וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקיילי ג'נר עושה קלאודיה שיפר - באותו ביקיני של שאנל

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 12:16

אין כמו לחוות ולו במעט נוסטלגיה שמחממת את הלב - בטח כשזה מגיע מהטופ מודל האייקונית קלאודיה שיפר בת ה-53. הדוגמנית החליטה לפתוח את עונת הביקיני ולהרים קודם כל ולפני הכל, לקיילי ג'נר

דוגמנית העל הגרמניה הנחשבת לאחת מ"ששת הגדולות" של עולם האופנה, ואחת מהטופ מודלס האייקוניות של האייטיז - החליטה להרים בפוסט חביב באינסטגרם לאחת מהאושיות של ימינו - הלוא היא קיילי ג'נר.

קלאודיה שיפר בת ה-53, החליטה לשתף את עוקביה בפתיחת עונת הביקיני שלפנינו. ברגע נוסטלגי של צילומים משנות ה-90 ולצד שם מפוצץ לא פחות, הדוגמנית הלנה כריסטנסן, נראות השתיים מדגמנות על עקבים. בעודן לובשות את קוקלציית 'רדי טו וור' מאביב-קיץ 1995 של שאנל, בשילוב אקססוריז תואמים המעוטרים בלוגו המותג.

"מתקרבים לעונת הביקיני... לקיילי ג'נר היה את רעיון הוינטג' הנכון", כתבה לצד הפוסט. כוונתה של שיפר היא כמובן לביקיני השחור והקטנטן אותו לבשה כחלק מצילומי הקמפיין ההיסטוריים - אותו אחד שג'נר הצעירה לבשה באחד מהפוסטים האחרונים שלה וככל הנראה משך את תשומת ליבה של קלאודיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קיילי ג'נר בבגד ים של שאנל. מסך אינסטגרם kyliejenner, צילום מסך
וינטג' בחסות האחות הצעירה לבית משפחת ג'נר/צילום מסך, מסך אינסטגרם kyliejenner

וזו לא הפעם היחידה בא הטופ מודל האייקונית נכנסת אל תוך הפיס הקטנטן. באותה שנה (אולי קצת לפני ב-1994), נראתה על המסלול של שאנל כחלק מתצוגת אביב-קיץ של הלייבל, שם התאבזרה באותו הדגם בדיוק אבל בגרסתו האדומה ובשילוב סיכות שיער פרחוניות בפרונט. אליהם צירפה חגורה מנצנצת בהתאם לעיצוב הביקיני המדובר (היום כבר לגמרי ניתן לקרוא לזה שרשרת בטן).

קיילי מנגד, שיתפה תמונות שלה מתוך סשן ביקור בים, "בחזרה לגן עדן", כך כתבה בתחילת חודש אפריל לצד רצף הצילומים המינימליים על החוף. אותה תמונה ששיתפה שיפר בחשבון האישי שלה, בטופ משולשים ותחתוני קשירה סטנדרטים עליהם מעוטרים ניטים כסופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully