וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פח או מהפך? כל גבר יכול להיראות מיליון דולר, בלי לבזבז סכום כזה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 21:20

גבר, רגע לפני העונה החמה, הגיע הזמן להשיל את העור הישן שלך ולהתחיל מחדש - עם תדמית משודרגת, לבוש מתאים והרגלי אסתטיקה הולמים. קבלו חמישה טיפים אופנתיים שיביאו את הסטייל שלכם ל-2024

אומרים שהאביב היא עונה של חידושים וריגושים, זו שבמהלכה הבגדים יורדים לטובת בילוי תחת השמש או קפיצה קטנה לחו"ל. אבל בנים, עוד לפני שהשכבות יוסרו, אולי עדיף לבדוק שהכל שם מתחת מותאם לאקלים של ישראל מודל 2024?

נכון, אתם יכולים להמשיך לחיות בגישת "למי אכפת מסטייל, למי בכלל משנה איך אני מתלבש", אבל רושם אישי, ביטחון עצמי, שיפור מערכת היחסים ואפילו חיסכון כספי, הם רק חלק מהיתרונות של בחורים שדואגים לעצמם. מזל שיש כאן כאלה שדואגים לכם הגברים, כך שאם חשתם בחודשים האחרונים קצת "פח" ואתם נואשים למהפך, או סתם תשמחו לשדרוג או שניים במראה החיצוני מבלי להוציא הון, הנה חמישה מומחים עם חמש עצות מנצחות שיפתחו לכם כמה דלתות, גם בלי לשבור תכנית חיסכון. על לא דבר.

חוק #1 תכנן מה אתה מכניס לארון, בהתאם ללייף סטייל שלך

חבר, המלתחה שלך תלויה באורח החיים שלך ובמה שאתה עושה ביום-יום. נשמע בנאלי, רק שזה כל כך נכון ויסייע לכולם לשמור את ההוצאות שלהם על אופנה מוגבלות לפריטים מנצחים בלבד. תכיר את מבנה הגוף שלך, גבוה, רחב, קצר או שדוף, כי הכל תלוי בפרופורציות. תכיר את הסביבה שלך, כי מי שהולך מדי יום למשרד בחליפה, זקוק לחולצות שונות מזה שסולל כבישים בג'ינס. תכיר אדם שיהווה עבורך השראה אופנתית, יש אלפים כאלה ברשתות החברתיות.

"הגבר הישראלי אוהב להתלבש, אבל הוא יכול לוותר על ה'שופוני' שאפיין אותו בשנים האחרונות", מסביר יורה בורמטנוב, מנהל קניינות גברים ברשת Factory 54. "הכי חשוב שתכיר את היתרונות והחסרונות של הגוף שלך - יש אנשים רחבים יותר במותניים, אחרים בכתפיים, כך שחשוב שתבין איזה אזור להדגיש ומה לטשטש. מוכר טוב בחנות אמור לדעת לכוון אותך. אם אתה גבוה לא הייתי לובש מכנסי 'שלושת רבעי', כי נדמה ש'גדלת' עליהם. אם אתה קטן יותר, חולצת אוברסייז תראה כאילו השאלת אותה מהארון של אבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יורה בורמטנוב, מנהל קניינות גברים ברשת Factory 54. Thestreetvibe,
"חשוב שתכיר את היתרונות והחסרונות של הגוף שלך", יורה בורמטנוב/Thestreetvibe

אולי נראה שאתם תקועים עם הסקיני ג'ינס והטי-שירט השחורה, אבל ייתכן שזה האקלים כאן שמשבש את הכל (תרתי משמע). "אם תלך לראות את שלמה ארצי בקיסריה תתלבש כמו חקלאי בגלל הלחות, אבל כשתגיע לראות את הארי סטיילס בלונדון תתגנדר, לא?", אומר בורמטנוב. "יותר מחצי מהישראלים יכולים לוותר על מכנסיים בגזרת סלים-פיט לפח לטובת גזרה ישרה. מספיק עם הלוגואים הענקיים על החולצות שלכם, או עם הקיפול המוגזם של הג'ינס עם הקרעים הלא מכבדים, מה שנראה פחות טוב היום".

"תתייעצו עם המוכרים בחנות, תבחנו מה קורה אונליין, תמצאו השראה", ממליץ איש הסטייל. "עדיף לבחור פרטי מפתח איכותיים שירימו לך את הלוק. למשל, בחור יכול ללבוש ג'ינס וטי-שירט של ליוויס שיעלו 100 ש"ח בסייל, אבל בשילוב נעלי סניקרס יוקרתיות של ולנטינו או מעיל עור על-זמני של הוגו בוס, שפשוט ישדרגו את המראה מבלי להתאמץ ועדיין יגרמו לתחושה נוחה עם עצמכם". ואתה יודע איך זה, כשאתה מתלבש כהלכה, אנשים מתנהגים כלפיך אחרת, הם מסתכלים עליך אחרת ומגיבים אליך אחרת.

תחתוני LA'AVIN. עומרי רוזנגרט,
"גבר שמבין עניין מתעדף נוחות", La'avin/עומרי רוזנגרט

חוק #2 בחר את התחתונים שלך בעצמך!

אם כבר בגדים, אתם יודעים כמה היום יכול להתקלקל כשלובשים את זוג התחתונים הכי פחות נוח במגירת הלבנים. אין מה לעשות, כשמדובר במה שמחזיק לאורך היום את החבילה, אולי חוטיני הוא לא הפתרון האולטימטיבי לגברברים.

"כדאי שתבחר בתחתונים מבד נושם ומאוורר ששומר על טמפרטורת הגוף ובעיקר מנדף ריחות לא נעימים", מסביר מתן עמית, שותף מייסד של מותג ההלבשה התחתונה הישראלי לגברים La'avin. "מי שתוריד (או יוריד) לך את המכנסיים אחרי הדייט יודה לך על כך. כיום, גבר שמבין עניין מתעדף נוחות וכשזה פוגש גם סטייל אז השילוב מנצח".

מה זה אומר? לזרוק את אלה עם החורים או ההם עם ההדפס ספיידרמן שאמא קנתה לך בימי בית הספר לפח, הגיע הזמן להתבגר. "לא משנה אם בגזרת בוקסר או בריפס, עזבו את המיושנים שסופגים זיעה ונסו תחתונים מבד נושם ומנדף", ממליץ עמית. "מעבר לנוחות אתה רוצה לבחור גזרה מחמיאה סקסית שתחמיא לגוף. אנחנו ממליצים על גזרת הבוקסר-בריפס, למעשה בוקסר צמוד שיושב טוב על הגוף ומבד במבוק מאוורר שנותן תחושה של 'ללכת עם ולהרגיש בלי'".

פולה בליק. אור גפן,
"השכנוע הראשוני הוא אולי על ידי בת הזוג", פולה בליק/אור גפן

חוק #3 לרחוץ את הפנים מפחית בשנים

קודם כל, זה בסדר לדאוג לאיך שאתה נראה. לא חייבים למרוט, לסדר ולקלף, אבל ממש כמו שחשוב להסתפר או להתגלח, למה שלא יהיה חשוב לטפח גם את עור הפנים - או למעשה, תעודת הזהות שלך לעולם? "כיום יש 'יציאה מהארון' מצד גברים שרוצים לטפל בעצמם. עד לפני עשור גברים רצו, אבל ה'מאצ'ו' שבהם לא נתן להם. בשנים האחרונות הם כבר לא חוששים להגיע לטיפולים מותאמים עבורם", קובעת פולה בליק-דיין - מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית. "השכנוע הראשוני הוא אולי על ידי בת הזוג, אבל בהמשך? אישה יכולה להיות בת 60 או 70 ולהראות נהדר והגבר מתבגר ו'נופל', לכן כדאי להתחיל בזמן".

קרם הגנה של פולה בליק. מאגר תמונות פולה בליק,
"גברים לא מודעים לכך שהם נחשפים לשמש"/מאגר תמונות פולה בליק

הבייסיק? ניקוי הפנים עם סבון שמותאם לכך, בליווי קרם לחות. "שמפו הוא לא מוצר הכל כלול, חומרי חפיפה לשיער ממש לא טובים לעור הפנים", מסבירה הגורו, "מתחילים בשטיפת פנים בסבון אנטי-בקטריאלי ומריחת קרם פנים מותאם לעור שמזין, שהופך את העור לגמיש יותר ומקומט פחות, ממש מתקן את הטקסטורה של העור, במיוחד אם יש לבחור נטייה לאדמומיות או פיגמנטציה. גברים שלא מאמינים בזה? קודם כל שיינסו. אגב, קרמים מיוחדים לגבר הם בסך הכל אותם הקרמים עם ריח אחר, שגורמים הרבה פעמים לפריחה. שימו לב לזה".

מה עוד? מקדם הגנה, כמובן, התכשיר שמונע את הקמטים שמסגירים גיל מבוגר יותר. "אנחנו בעידן שבו השמש חזקה יותר, אנחנו סופגים קרינה כל היום גם ממסכים ואפילו מגופי תאורה. העור פשוט מזדקן מהר יותר. גברים לא מודעים לכך שהם נחשפים לשמש, אז אני מציעה שתמרחו קרם הגנה לפחות פעמיים ביום. גם על הקרחת, הקרקפת והידיים, למניעת מחלות", פוסקת בליק-דיין. הבנתם את זה, חכמים בשמש?

קרולינה למקה ברלין. דודי חסון,
מה שחשוב יותר הוא גודל המסגרת וכמה היא נוחה לך על האף/דודי חסון

חוק #4 הרכיבו איזה משקפיים שתרצו - צורת הפנים לא משנה

אם יש פריט אופנתי אחד שכנראה כולם, אבל כולם משתמשים בו, הוא המשקפיים. שמש, חושך, בלילה וביום אבו ארבע, אל תיפול לאג'נדה לפיה צורת המסגרת צריכה להתאים לצורת הפנים, מדובר בתפישה מיושנת שמגבילה את אפשרויות המשקפיים הזמינות שלך. מה שחשוב יותר הוא גודל המסגרת וכמה היא נוחה לך על האף.

בר רפאלי, קרולינה למקה ברלין. דודי חסון,
ספורטיבי, משרדי או נועז?/דודי חסון

"בוחרים משקפיים שמתאימים לאורח החיים שלך", מבהירה יעל וייס, מנהלת מוצר ומותג ב'קרולינה למקה ברלין', "אתה בחור ספורטיבי? לך על מסגרות קלות וקשיחות להגנה וסיבולת מקסימלית. עובד הרבה מול המסך? לך על עדשות לסינון אור כחול. נועזים יכולים ללכת על משקפיים עבים עם זוויות וגימורים חדים, מאופקים יבחרו במשקפי מתכת המשדרים סטייל שקט או מסגרות שקופות שמאמצות בקלות את רוב גווני העור".

אגב, חשוב לשים לב להבדל בין מוצר שנראה "זול" (צ'יפ!), לכזה זול שהוא פשוט במחיר שווה לכל כיס ואפשר למצוא במבצע או בחנויות יד שנייה. "כיום, אנחנו מאד ממליצים לרכוש שתי מסגרות יחד, זוג אחד עבה, ממוקד ומרשים שיפגין את הצד הרציני שלך וייתן לך לוק מקצועי וסמכותי. את הזוג השני אתה צריך לזמן האיכות בסופ"ש או לבילוי ערב, כלומר כזה שהוא קצת יותר קליל ופאן. כאן אפשר לבחור במסגרת גדולה בסגנון וינטג', צבעוניות כיפית - זה גם הכי פרקטי שיש, אם למשל שכחת זוג אחד אצל החברה אתמול", מסבירה וייס.

חוק #5 תריח, אל תסריח

אם יש משהו שגברים ישראלים אוהבים, הוא להשאיר שובל של ריח בכל מקום שאליו הם מגיעים. נעים? מרשים? זה כבר תלוי בזה שקולט את הארומה, שנהנה (או שלא) גם בלי לדעת שחוש הריח האנושי הוא בעל 'זיכרון' ארוך (מה שאומר שאתם משאירים חותם הרבה אחרי הדייט, ראיון עבודה או סתם ערב מוצלח של משחק אצל החבר'ה).

"תשתמש בניחוח שגורם לך להרגיש נחשק, כמו בשמים המכילים תווי ריח עמוקים שמקבילים לפרומונים מיניים, למשל וניל, יסמין, פצ'ולי או מוסק", קובעת רינת אביבי, מנהלת הדרכה ברשת הבישום Beyond Skin מבית לילית קוסמטיקה. "בשמים בעלי ריכוז גבוה של שמנים כמו ווד, שמן הדרים, שמן שקדים, מעצימים את ניחוח הבושם ומאפשרים לו להיות נוכח יותר על העור. מזיעים? שימו לב שיש אלמנטים שכאשר משתלבים עם בלוטות הזיעה יוצרים ניחוח מרחיק שאינו נעים לסביבה, בעוד שתווים כמו הדרים עשויים להתמזג בטבעיות להרגשה רעננה".

אגב, זו הפעם היחידה פחות או יותר שבה לא מומלץ לשפשף. את הבושם (!) על העור (!!). הדרך הטובה ביותר שלא להגזים עם הריח היא להשפריץ מעט באזורים הלוהטים של הגוף, כלומר מאחורי האוזניים, פנים פרק היד, על חזה ואפילו בטבור. "תמציות הריח אוהבות מצע שומני, או אזורים 'חמים', בהם זרימת הדם הינה מוגברת. אזורים שעירים, כמו אזור החזה הגברי המעושר בזקיקי שיער ובלוטות שומן, הם מקום מושלם להזלפה", חושפת אביבי. "לפני הבושם, נסו להכניס לחות לעור על ידי מריחה של קרם או שמן גוף נייטרלי, מה שמאפשר לתמציות הריח להישאר זמן רב יותר על הגוף. ולפני שאתם יוצאים מהבית, השפריצו לזווית של 45 מעלות באוויר וצרו עננה שתוכל להיכנס לתוכה". בהצלחה, ריחניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully