וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן איטלקי ואנחנו כבר התאהבנו: קולקציית הריזורט הזו פשוט חלומית

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 15:21

חופשות הקיץ קרובות מתמיד ואם הייתן צריכות סימן ברור יותר בשביל להבין שהגיע הזמן לכרטס, קבלו - קולקציית הקפסולה של סטודיו H&M מציגה וייב ריזורטי בשיאו, שואבת השראה מארמונות איטלקיים ועושה ליוליוס קיסר בית ספר

גירויים רבים יכולים להביא אותנו למוד חופשתי, בטח היום כשסף הפיתויים הסושיאליים הוא כל כך גבוה. עם זאת, כשברקע מתרחשים החיים עצמם, הרשו לעצמכן לצלול רגע לרומן האיטלקי מבית H&M Studio, שהכריזו חגיגית על קולקציית ריזורט 2024. כמה ריזורט? כזו שגרמה לנו לבדוק טיסות לטיול הבא שלנו.

קולקציית סטודיו H&M ריזורט 2024. יח"צ,
שורפים ליוליוס קיסר/יח"צ

בקו קיצי של עדינות אופנתית, הסטודיו של מותג האופנה השוודי חושף את הפלא שיושק ב-9 במאי: קולקציית קפסולה שהיא כל כולה נופש. גזרות נשיות, הדפסים שמחים ואופטימיות אינסופית - בהשראת היופי הקסום של האדריכלות האיטלקית, האומנות העדינה של הזכוכית הוונציאנית והקסם המחוספס של מערות החוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בין פריטים המפתח ניתן למצוא פיסים ורסטיליים המיועדים הן לבילוי על שפת הבריכה והן לאיוונטים הכוללים גלאם מתוחכם, חמים ואינטימי. כל זאת כשרובם מבוססים על פלטת שטופת גווני שקיעה, בשילובים של צהוב-חמאתי, נגיעות מעודנות של פיסטוק והרבה טקסטורות עשירות ופרינטים שלא ניתן לפספס גם אם ממש תנסו.

קולקציית סטודיו H&M ריזורט 2024. יח"צ,
מגוון שמלות מקסי/יח"צ

חובבות הז'אנר האמיתיות יודעות שהכל מתחיל ונגמר בדיטלס. ואין ספק שאם יש משהו שהקולקציה הזו מתמקדת בה זה הדיוק לפרטי פרטים והחשיבה הנועזת והיצירתית, הנותנת את מלוא תשומת הלב לכל פיס. לכבוד ההשקה הקרבה, עשר יוצרות תוכן עשו גיחה דרומה אל מלון "Six Senses" שחרות, בלב הטבע הפראי והבאמת עוצר נשימה.

הרשו לעצמכן לצלול… למרות שאפשר לזהות את העונה השנייה של הלוטוס הלבן כמקור ההשראה הברור של הקולקציה, נראה שלא רק ארמונות איטלקיים מחמיאים לה אלא גם המדבר במחוזותינו. בשנים האחרונות התרגלנו לקשר הסימביוטי בין משפיעניות אופנה לריזורטים היפים בעולם, ונראה שעולם האופנה מיישר קו עם התופעה וקולקציות הריזורט העלו הילוך בהתאם.

כאמור, ההשקה הפוטוגנית התקיימה במלון Six Senses Shaharut, הנציג הישראלי של הרשת הבינלאומית היוקרתית. המלון זוכה הפרסים, שעד כה היה פחות מוכר לקהל הישראלי דווקא, נחשב לאחד המלונות היפים של הרשת בעולם כולו, ומארח מאז פתיחתו דמויות מוכרות מתעשיית הבידור העולמית, שנהנות מהאינטימיות והאנונימיות המדברית. עכשיו, בחסות הביקור של המותג קיבלנו הצצה אינטימית יותר לחופשה שיקית בינלאומית שלא דורשת טיסה. כשבכל פינה בלוקיישן החלומי הציגו בפנינו את פריטי הקולקציה. ואיך נגיד? כל אחת ואחד בצבע.

טלי כרקוקלי לובשת סטודיו H&M ריזורט 2024 במלון סיקס סנסס שחרות. יח"צ,
טלי כרקוקלי בטופ קשירה ראפל שחור וזוג עגילים זהובים/יח"צ

שמלת מקסי עם פרינט בשילוב צבעי ניוד-שחור וטופ עם טוויסט א-סימטרי בחלקו התחתון, אליו אפשר לצוות מכנסיים תואמים באותו גוון דבש ממכר, הם רק חלק מהליין החדש. בנוסף להדפסים הרבים ביניהם אלמנטים רומאים על סאטן וציורי אריח שונים, רשמנו לפנינו פריטי ראפל משגעים - משמלות שחורות ומשוחררות ועד חולצות חצי שקופות עם מחשוף וי.

הבגדים הם לא הדבר היחיד שגונבים את השואו כאן, חזיית ביקיני עם קאפים בצורת קונכייה עגולה גם הצטרפה למסיבה. לצד אביזרים המשלימים את האווירה - תכשיטי סטייטמנט מפוסלים (עשויים נחושת ממחוזרת) ביניהם עגילים ספירליים בצורת שמש וצמיד מתכתי עבה וזהוב בסגנון פאנק וינטג'.

אז כמה יעלה לכן כל הטוב הזה? טווח המחירים יעמוד על 199-999 שקלים לפריט באיכות פרימיום ויימכר במהדורה מוגבלת (כמו כל הדרופים של סטודיו H&M) באתר האונליין בלבד. בקיצור, חג סטודיו שמח!

הכתבת הייתה אורחת של H&M לצורך השקת הקולקציה במלון סיקס סנסס.

שני בר (מלח הארץ) לובשת סטודיו H&M ריזורט 2024 במלון סיקס סנסס שחרות. יח"צ,
טופ סרוג מתוך הקולקצייה/יח"צ
נסטיה ליסנסקי לובשת סטודיו H&M ריזורט 2024 במלון סיקס סנסס שחרות. יח"צ,
נסטיה ליסנסקי מציגה לוק חמאתי/יח"צ
קולקציית סטודיו H&M ריזורט 2024. יח"צ,
עדינות אופנתית שאין שנייה לה/יח"צ
ליטל קובי לובשת סטודיו H&M ריזורט 2024 במלון סיקס סנסס שחרות. יח"צ,
ליטל קובי בפריט ראפל משגע/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully