וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: למה אשלי גרהאם לובשת שקית אשפה?

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 11:36

הדוגמנית והמאמא שהפכה לסמל המהפכה בכל הנוגע לאידיאל היופי הגיעה לשטיח האדום בטוטאל לוק ויניל, מבית מותג אמריקאי. מה שלא ציפו לו המעריצים הוא מראה שקית זבל שחורה - שדווקא חלקם קבעו שהוא די מחמיא לה. החליטו בעצמכן

הגאלה השנתית העולמית The King's Trust 2024 (שקיבלה השנה שדרוג שם, בעבר הייתה 'פרינס') התקיימה בסוף השבוע האחרון בעיר ניו יורק. אושיות רבות הגיעו לכבד את המעמד על הרד קרפט המלכותי, ביניהם דוגמנית הפלאס סייז, אימא ופודקאסטרית, שכבר מזמן הפכה לאייקון ולסמל המהפכה בכל הנוגע לשינוי אידיאל היופי בתעשיית האופנה - אשלי גרהאם.

גרהאם בת ה-36, הפתיעה על השטיח האדום בטוטאל לוק שחור ברובו, שלמראית העין נראה כמו עוד מראה של שמלה שחורה. אך בפועל, הוא הזכיר לעוקבים במדיה החברתית משהו קצת פחות חביב - שקית זבל.

אשלי גרהאם בגאלה The King's Trust 2024. Theo Wargo, GettyImages
שקית מישהו?/GettyImages, Theo Wargo

שמלת המידי השחורה עשויה ויניל, היא אחד מהפיסים מתוך קולקציית ריזורט 2024 של כריסטופר ג'ון רוג'רס. עובדה די מפתיעה בהתחשב בכך שהמעצב האמריקאי ידוע בצבעיו הבולטים ובפרינטים נועזים יותר. עיצוב בעל שרוולים עד גובה המרפקים, שהקריצה לאופי המוכר של המותג באה לידי ביטוי בכפתורים בקשת הצבעים, לאורך כל חזית השמלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי שעוד נכחה בגאלה המפונפנת ובוודאות זיהתה את השמלה של גרהאם, זו ככל הנראה הזמרת והשחקנית טיאנה טיילור, שלבשה את אותו עיצוב בחודש נובמבר האחרון בטקס פרסי האופנה לשנת 2023 של CDFA. מה שיותר מעניין זה כשזה ישב על טיילור, התגובות היו פחות תקיפות.

"היא לובשת שקית אשפה?", כתב אחד העוקבים "האישה הזאת לובשת שקית אשפה מכופתרת והיא נראית מדהים", פרגנה אחרת. "אני אובססיבית אלייך ואוהבת אותך כל כך אבל אחותי זו נראית כמו שמלה עשויה משקיות אשפה ?", התוודתה מעריצה נוספת.

טיאנה טיילור בטקס פרסי האופנה לשנת 2023 של CDFA. Gotham, GettyImages
טיאנה טיילור עושה את זה נכון בנובמבר האחרון/GettyImages, Gotham

את שאר הלוק אבזרה בשוז על עקב מבית מעצב הנעליים האיטלקי, ג'וזפה זנוטי. והוסיפה מאסה יפה של תכשיטי יהלומים נוצצים במיוחד - שתי שרשראות צפופות וזוג עגילים נתליים המעוצבים לרוחב על התנוך ומהם נופלים יהלומים כטיפות מים עדינות. סט התכישטים התחלק בין מעצבת התכשיטים סוזן קלן מאל איי ו-W.Salamoon.

אשלי גרהאם בגאלה The King's Trust 2024. Theo Wargo, GettyImages
מאסה יפה של יהלומים לזכות גברת גרהאם/GettyImages, Theo Wargo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully