וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך שירי מימון תרגמה את זכרון השואה למראה שחור ואלגנטי

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 12:25

"כל זכרון מניצול או ניצולה הוא זכות והחובה שלנו היא לזכור ולא לשכוח", כך כתבה הזמרת לאחר הביצוע המרגש אמש במשדר זיכרון בסלון. הסטיילינג של שירי ביטא את הזדהותה עם היום הקשה והרגיש - והיא עשתה זאת בשיא האלגנטיות

אמש לאחר הטקס המרכזי ביד ושם, שפתח את יממת הזכרון לשואה ולגבורה לשנת 2024, עלה לשידור בערוץ 12 משדר זכרון בסלון בו נשיא בית המשפט העליון לשעבר, הפרופסור אהרן ברק, מסר את עדותו המטלטלת. חלק מהעדות סיפר כיצד הוברח מגטו קובנה בעודו ילד ובכך חמק מכוחות הנאצים, שרצחו באכזריות ובשיטתיות אלפים רבים מתושבי הגטו. "הכניסו אותי לשק וזרקו אותי לעגלה. מעליי ישב חייל גרמני", שיתף את הצופים ואת הנוכחים לצידו במשדר - הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל שאירחו בסלון ביתם, בהנחייתה של רותם סלע והשתתפותם של שירי מימון, חנוך דאום, חיים ילין, עידן רייכל וגאיה צוברי, החיילת שנפצעה קשה בעזה.

שירי מימון, זכרון בסלון 2024. יח"צ,
ביד הזהב של הסטייליסטית מזל חסון/יח"צ

לקראת סוף השידור ביצעה הזמרת את השיר "אמא" שהקדישה לאימו של אהרון. שם נראה הטוטאל לוק המלא והמכובד - בסטיילינג בהובלתה של מזל חסון ובאיפור-שיער של שגיא שבת שדאג לקוקו גבוה, הדוק ונקי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שירי מימון, זכרון בסלון 2024 ערוץ 12. מסך קשת ערוץ 12, צילום מסך
תסרוקת נקיה ומהודקת/צילום מסך, מסך קשת ערוץ 12

חולצת המשי החלקלקה מבית ויקטוריה בקהאם שנשאה את סיכת החטופים הצהובה, בלטה במהלך השידור בזכות צווארון עם חיבור לקשירה אלגנטית. אלמנט ממורכז שהחל באזור החזה העליון ונמשך עד קו המכנסיים. בחלק התחתון נרשמו מכנסיים מחויטים של ולנטינו ואקססוריז - תכשיטים, בעיקר זוג עגילי יהלום מנצנצים שבלטו מבעד לתסרוקת, של רויאלטי. זאת לצד צמיד תואם וטבעת בידה השמאלית.

שירי מימון, זכרון בסלון 2024 ערוץ 12. מסך קשת ערוץ 12, צילום מסך
מרגשת/צילום מסך, מסך קשת ערוץ 12

"זכיתי לשמוע את סיפורו של ניצול השואה פרופסור אהרון ברק יחד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, אשתו מיכל שבחודשים האחרונים נפגשנו לצערי בנסיבות פחות משמחות ותמיד עם דמעות", כתבה מימון בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. והוסיפה: "בימים אלה כל סיפור, כל זכרון מניצול או ניצולה הוא זכות והחובה שלנו היא לזכור ולא לשכוח לדורי דורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully