וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה מאהבה: מאיפה שרשרת הלב ההיסטרית של יונית לוי?

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 9:18

בצאת יום השואה, מהדורה עוצמתית בחדשות 12 בעקבות הודעת חמאס שהסכימו לעסקת שחרור החטופים. המגישה הכל יכולה עלתה על בלייזר מחויט בכחול נייבי ושדרגה עם שרשרת לב ירוקה ועגילים נופלים תואמים ומתקתקים

יונית לוי משדר צאת שואה עם שרשרת לב ירוק של giagem, מאי 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
כולה לב/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

בצאת היממה הקשוחה של אמש, עלתה יונית לוי להגשת המהדורה המרכזית וסיכמה כהרגלה את הניוז היומי, כל זאת רגע לפני השתלטות צה"ל על מעבר רפיח. כמתבקש, המגישה בת ה-46 הלכה על טוטאל לוק כהה כצפוי, לא משהו מרגש במיוחד - אך עדיין כזה שהצליח לשמור על הממלכתיות האלגנטית שהובילה את לוי לאמץ בעל כורחה את כינוי "מלכת הקרח". עם זאת, פרט אחד תפס לנו את העין והאמת? אפילו די הפתיע.

יונית לוי משדר צאת שואה עם שרשרת לב ירוק של giagem, מאי 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
לא יכלנו להתעלם/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

מלכת הקרח הידועה (אנחנו דווקא עפות עליה) בחרה בתכשיט לב ירקרק - ולאחר תחקירון קצר, הבנו שהוא הרבה מעבר לנראות שלו. אז אם אתן מאלה שחובבות משמעויות נסתרות מאחורי הפיסים שעליכן, שימו לב חברות כי הפרטים הבאים הם לגמרי עבורכן.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

דנה ירון ויסמין פרביאש, המלבישות הצמודות של יונית לוי, בחרו עבורה בלייזר מחויט של בנטון לרשת סטורי בכחול נייבי ומתחתיו אפודה של cos שנתנה עוד מימד ללוק המוצלח.

שרשרת לב ירוק של giagem בעיצובה של ליהי עטר בכר. יח"צ,
תנו לנו בונוס של משמעות נסתרת ואנחנו שם/יח"צ

אך גולת הכותרת הייתה סט התכשיטים המשגע שענדה המגישה עם אבנים ירקרקות שעבדו בול עם גוון הנייבי של הבגד. GiaGem, מותג תכשיטים חדש בעיצובה של ליהי עטר בכר, המתמחה באבנים יוקרתיות בחיתוך מיוחד הוא העומד מאחורי הפיסים המעניינים. שרשרת לב במרכזה אבן Green lapis, אבן חן מיוחדת שסגולותיה הן הארה רוחנית, מודעות עצמית גבוהה והתבוננות פנימית. מסביב שיבוץ אבנים קטנטנות בתוספת שרשרת זהב צהוב, למעוניינות - 3,000 שקלים דרך האינסטה של המותג.

בכדי לתת במה לעגילים שיערה של לוי סורק מעט לאחור בצידו השמאלי, וכך נצצו להם עגילי לב תואמים (2,100 שקלים) עם אבן ירוקה מהם משתלשלת שרשרת דקיקה משובצת שלושה יהלומים. כל הטוב הזה נסגר, באיפור מעודן וטבעי על ידי שני אלכסנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully